A Telenornál is megszűnik a személyes számlafizetés

Március óta több üzletben tesztelték a változtatást, aminek eredményeképp felgyorsult az ügyintézés. Az online fizetést javasolják.

A Telekom után a Telenor is megszünteti a számlafizetéssel kapcsolatos sorszámkiadást a személyes ügyfélszolgálatokon. Május 9-től a saját üzleteik helyett az Inmedio és Relay (Lapker) egységeiben rendezhetik számlájukat az ügyfelek. A Telenor tájékoztatása szerint ez amellett, hogy gyorsítja a személyes ügyintézést a többi esetben, azért is előnyös, mert "158 Telenor üzlet helyett 324 helyen fizethetik be számlájukat készpénzzel" az emberek. A Lapker üzletek jellemzően hosszabban is tartanak nyitva, sok helyen a hét minden napján.

Ügyfelei érdekében és visszajelzéseik alapján a Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati tevékenységét, így bővíti a számlabefizetés lehetőségeit is. Március folyamán a társaság 11 üzletében azokat az ügyfeleket, akik számlabefizetés céljából keresték fel a kirendeltséget, egy-egy közeli Inmedio vagy Relay hírlapárusító pontra irányították. A tesztidőszak alatt ezekben az üzletekben a várakozási idő jelentősen csökkent, és a komplex ügyeket intéző ügyfelek gyorsabb kiszolgálásban részesültek. Mindemellett a teszt azt is megmutatta, hogy a számlabefizetők is gyorsabban intézhették ügyüket az Inmedio és Relay üzletekben, mivel nem kellett más, hosszabb ügyintézést bonyolító ügyfelekre várakozniuk - írja a közlemény.

Május 9-től országszerte 324 Inmedio és Relay üzletben POS terminálon üthetik be telefonszámukat a telenorosok, ezután a rendszer SMS-ben küldi ki telefonjukra a befizetendő számla összegét, amelyet a helyszínen készpénzben rendezhetnek. Fontos tudni, hogy a sárga csekkes fizetés több napos átfutásával ellentétben, a hírlapárusoknál befizetett összegeket a szolgáltató azonnal jóváírja rendszerében.

A Telenor továbbra is a számlabefizetés egyszerű és kényelmes módjait ajánlja ügyfeleinek, akik ma már mobileszközről, az ingyenes MyTelenor és Wallet alkalmazásokból is egyszerűen befizethetik havi mobilszámlájukat. Emellett folyamatosan fejlesztik a számlák internetes befizetési lehetőségeit is, melyek népszerűsége folyamatosan növekszik. Egyre több ügyfél preferálja az elektronikus számlát is, mivel ennek használatával elkerülhető a csekkel való sorban állás, ráadásul a digitális formátumban tárolt számlák 8 évre visszamenőleg visszakereshetők.

Azóta történt

Előzmények