Egy euróért 3 hónap prémiumot ad a Spotify

Az akció azoknak szól, akik idén valamilyen formában már használták a szolgáltatást. Az ingyenes változatról húznák be a hallgatókat.

Elektronikus levelet kapnak a napokban azok a Spotify előfizetők, akik 2016-ban legalább egyszer beléptek a zenei streamszolgáltató rendszerébe. A promóció ideje alatt a regisztráltak 3 hónapnyi korlátlan zenét kaphatnak 0,99 eurós díj ellenében. A kedvezményes helyek száma korlátozott, ezért nem árt sietni, ha valaki élni szeretne a lehetőséggel.

A Spotify tájékoztatása szerint 2017. január 1-ig él az egyedi link, amit a jelenleg ingyenes modellt használók számára küldenek ki, ezt követően az üzemszerű, 4,99 eurós havidíjért vehető igénybe a reklámmentes előfizetés, ami már tartalmazza az offline zenehallgatás lehetőségét is.

A most indult kampány az első nagy tömegek felé irányított akció, amit már a november elején felvásárolt Preact csapatával közösen eszelt ki a Spotify. A 2012-ben indult Preact ügyfélszerzés és -megtartás specialistának vallja magát, specialitásuk az ügyfelek monitorozása és a tevékenységalapú predikció, amihez egyedi módszereket, analitikát és gépi tanulást használnak.

Azóta történt

Előzmények