Sikeres volt az Ericsson cápaversenye

2016-ban először indította el az Ericsson az egyéni C# (C-sharp) Programozó Bajnokságát – a verseny szlogenje „Be a C-Shark” volt.

A feladat egy cápahizlaló játék volt, ahol az volt a cél, hogy a cápa minél nagyobbra nőjön, és ehhez mindenkit ki kellett cseleznie.

A verseny két első helyezettje nagyon szoros, fej-fej melletti küzdelemben messze a többi versenyző előtt küzdött az elsőségért. A bajnokságot végül Simkó Marcell (PPKE) nyerte, Borbély Zsófia (BME) és Magyar Bálint (PPKE) előtt.

Az Ericsson a programozói pályán hagyományosan alulreprezentált női versenyzők között egy különdíjat is kiadott, aminek a nyertese szintén Borbály Zsófia lett.

Hagyományteremtés

2016-ban első alkalommal indult el az Ericsson C# Programozó Bajnoksága. A kétfordulós verseny döntőjében, az Ericsson székházában a húsz versenyző egy cápákat hízlaló játékban találta magát. Az egész délután és este is zajló feladat során a cél az volt, hogy a versenyzők saját cápája a lehető legnehezebb legyen a játékidő végére. A ragadozók nemcsak a halakkal, hanem más cápákkal is versenyeztek, és a passzivitást szigorúan büntették.

Az Ericsson 2011-ben indította el az Ericsson C++ Programozó Bajnokságát, azzal a céllal, hogy felpezsdítse a C# programnyelv szakmai életét, és hogy játékra hívja a legjobb programozókat. Ez a szakmai misszió szélesedett most ki a C# egyéni programozói verseny megrendezésével. Az Ericssonban C# sharp fejlesztés 3-4 éve indult el és dinamikusan fejlődik. A bajnokságra 214-en jelentkeztek, 24 felsőoktatási intézményből, számosan határon túli területek egyetemeiről.

A 2016-os bajnokság nyertese, Simkó Marcell egy GoPro HD Hero4 sportkamerát, a második helyezett Borbély Zsófia egy Parrot AR. Drone 2.0 Elite Edition drónt, a harmadik helyezett Magyar Bálint egy Raspberry PI-t vihetett haza. A női különdíjat – egy Fitbit Flex aktivitásmérőt – Borbély Zsófia nyerte el.

Azóta történt

Előzmények