Erős évet zárt az Etarget

Jól megy a kulcsszavas online reklámokban utazó Etargetnek. A cég magyarországi forgalma az előző évhez viszonyítva 230 százalékkal nőtt, összes – hét kelet-európai országban realizált – árbevétele pedig 4,6 millió euróra emelkedett. Az Etarget magyarországi partneroldalainak száma 500-ra bővült – éppen az év első hetében csatlakozott a hirdetési rendszerhez a legolvasottabb hazai hírportál, az [origo], illetve a leglátogatottabb magyar oldal, az iWiW is.

A 2007-ben tapasztalható látványos piaci növekedés nagyrészt a kis- és közepes vállalatoknak köszönhető; ők adják a piac 50-60 százalékát, elsősorban azért, mert – a nagyvállalatokkal szemben – rá vannak kényszerülve arra, hogy olyan eszközöket és megoldásokat alkalmazzanak, amelyek akár már néhány napon belül megtérülő eredményt jelentenek számukra. Az iProspect Hungary szerint a hazai keresőmarketing-piac tavaly átlépte az egymilliárd forintos határt, jövőre pedig a PPC-forgalom (pay-per-click) elérheti a kétmilliárd forintot is.

Azóta történt

Előzmények