A Google és a Meta a következő fokozatra kapcsolják az AI-őrületet

Miközben a Google generatív AI-s chatbottal kombinálja a virtuális asszisztenseket, addig a Meta a hirdetők kezébe adja a generatív AI-eszközöket, özönlenek majd az ilyen tartalmak a Facebookra is. A LinkedIn sem marad ki, az AI révén könnyebb lesz új dolgozókat találni.

A Google tervei szerint AI-képességekkel ruházza fel a virtuális asszisztensét, így utóbbi újabb feladatokat tud majd elvégezni. A Bard tudásának integrálásával személyre szabott segítséget nyújthat majd mobilon is a virtuális asszisztens, generatív képességek mellett.

Az ígéretek szerint néhány egyszerű kérdéssel egy teljes feladat végrehajtható lesz az Asszisztensen keresztül. A verseny továbbra is nagy, hogy a meglévő termékekbe generatív AI-t építsenek, a Meta, az Amazon és a Microsoft is magas fokozatra kapcsoltak.


[+]

Az új Google Asszisztens egyébként a mobil kameráját és mikrofonját is eléri majd, továbbá képekkel és hanganyagokkal is etethető lesz a nagy nyelvi modell, hogy hatékonyan válaszoljon a kérdésekre. Bevételt termelő funkciókat azonban nem kap, mert a Google még mindig tanulási fázisban van a generatív AI-val, és remek használati élményt akarnak elérni. Általános megjelenésről még nincs szó, de a szerződött tesztpartnerek hamarosan mindent megkapnak.

AI-tartalmak a Facebookon és a Messengeren

Lép a Meta is, amely a generatív AI-eszközöket minden hirdető számára elérhetővé teszi, így jöhetnek a Facebookra és a többi platformra az AI-segítséggel gyártott tartalmak, hátterek, szövegek. A teszteléseket májusban kezdték, a teljes eszköztár közzétételét jövőre fejezik be.


[+]

Ez a Facebook és az Instagram első nagy áttörése a generatív AI irányába. A múlt héten pedig jelezték, hogy a cégek hamarosan AI segítségét kérhetik az üzenetküldésekhez Messengeren és WhatsAppon.

Új dolgozót toboroz az AI a LinkedInről

A LinkedIn sem marad ki, így AI-funkciókat épít az alapszolgáltatásaiba. A toborzók AI segítségével, természetes kérdésekkel találhatnak majd új dolgozókat, továbbá a marketingesek néhány kattintással tudnak majd reklámkampányokat készíteni.

Azóta történt

Előzmények