Így képzeli el a Google a VR reklámokat

A vállalat kísérletezni kezdett a virtuális térben megjelenő hirdetésekkel, várják a csatlakozó fejlesztőket.

A Google sok szolgáltatásáért nem kér pénzt az ügyfelektől, cserébe az internetezési szokásokkal és a reklámok megtekintésével "fizetnek" az emberek. Ennek a folyamatnak részeként kezdett bele a keresőóriás a virtuális valóságban megjelenített hirdetések tesztelésébe.


[+]

A fejlesztői blogon jelentették be, hogy az Area 120 (a vállalat kísérleti termékeit egybefogó munkacsoport) keretein belül megkezdik a kísérleti VR reklámok tesztelését, amelyek egy videóból, illetve a letöltéshez vezető hivatkozásból állnak, természetesen a virtuális valósághoz igazított formában. A fenti képre kattintva indul a GIF, amin szemlélteti a Google a jövő reklámformátumát. Fejlesztőként ezen a linken lehet jelentkezni az early access programba.

Előzmények