Indul a tizedik „Az Év Honlapja” pályázat

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat most tizedik alkalommal hirdeti meg „Az Év Honlapja” pályázatot, melyre a tavalyi évhez hasonlóan szeptember 1. és október 31. között lehet nevezni. „Tudjuk, hogy a gazdasági helyzet idén sem engedi hosszú pórázra a marketingeseket, ezért a honlapokat a megszokott feltételekkel a megszokott díj ellenében lehet nevezni” – mondta Béres Ferenc Attila, a pályázat vezetője.

A szervezők közleménye szerint a versenyre jelentkezők száma évről évre nő, tavaly közel 360 pályázat érkezett be. Újdonság, hogy az idén az eddigi 22 kategória három újabbal (mobil marketingmegoldások, márkázott digitális megoldások és a közösségi marketingmegoldások, ez utóbbin belül pedig az „Év Facebook-oldala”) bővült. Minden kategóriánként egyetlen „év honlapját” választanak.

Az ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának kereskedelem és marketing szakos hallgatói értékelik. Különdíjjal jutalmazhatja a szakmai zsűri azokat a honlapokat, amelyek az adott kategóriában holtversenyben alulmaradnak. Azokat a kategóriájukban kiváló honlapokat, amelyeket a zsűri kiemelkedőnek, érdemesnek tart, pedig minőségi díjban részesítheti.

Az idén a pályázat teljes ideje alatt „Az Év Honlapja 2011” hivatalos Facebook-oldalán is lehet majd lájkolni a pályázatokat. A legtöbb „tetszik”-et összegyűjtő weblap díjat vehet át, de hagyományos közönségszavazás sem marad el, melyet a pályázat lezárása után indítanak a www.azevhonlapja.hu oldalon.

Azóta történt

Előzmények