Beágyazható Instagram

Tegnap jelentette be az Instagram, hogy mostantól bármilyen, publikus státuszú (azaz mindenki által szabadon megnézhető), az oldalára feltöltött képet vagy videót néhány kattintással beágyazhatunk saját weboldalunkba is.

Az új funkció használata nem is lehetne egyszerűbb: a jobb oldali sávban található legalsó ikonra kattintva megkapjuk a kódot, amit már csak be kell illeszteni saját oldalunk kódjába. Az Instragram a nagy szabadság biztosítása közben állítása szerint ugyanakkor ügyelt arra is, hogy a tartalom tulajdonosát minden esetben tisztán feltüntesse, ezért bárkinek a képeit ágyazzuk be oldalunkba, annak Instagram felhasználóneve megjelenik a kép felett, és az Instagram logóra kattintva a tartalom tulajdonosának Instagram oldalára kerülünk.

A Facebook láthatóan kiemelt figyelmet fordít a tavaly felvásárolt szolgáltatás továbbfejlesztésére és népszerűsítésére, és próbál a Twitter képes és videós megoldásaival (Vine) versenyképes alternatívát nyújtani. Ha ehhez hozzávesszük a közelmúltban bevezetett, és addig jórészt a Twitter nevéhez társított hashtag funkciót, egyértelművé válik, hogy a Facebook nagy energiát fektet abba, hogy magához csábítsa a twitterezőket.

 

Azóta történt

Előzmények