Kukázza a lakossági üzletágak márkaneveit a Magyar Telekom

A Magyar Telekom Ügyvezető Bizottsága a mai napon döntött arról, hogy a vállalat 2008 őszén bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát. A T-Home megjelenésével egy időben a Magyar Telekomhoz kapcsolódó „T” márka, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatások márkája, a T-Mobile is megújul. Az ősszel bevezetésre kerülő új márka valójában nem teljesen új a vállalatnál; a telekommunikációs multi a hazánkban 2006-ban elindított internetalapú televíziós műsorközvetítő szolgáltatásának (IPTV) ugyanezt a nevet adta.

A ma megszületett döntés célja, hogy a Magyar Telekom a Deutsche Telekomnál 2007 májusában kialakított egyszerűbb, az ügyfelek számára az egyértelmű azonosítást segítő márkastruktúrát vezessen be, ezzel is erősítve piaci pozícióját. A márkastruktúra átformálásával a megújuló Magyar Telekom erőteljesebben kihasználhatja azon előnyét, hogy a hazai távközlési piacon egyedülállóan széleskörű szolgáltatásválasztékkal rendelkezik – fogalmaz a cég által kiadott közlemény.

A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás nyomán T-Home néven vehetik igénybe a jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhető összes, az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatást. Az újrapozícionálás során a T-Home megjelenésével párhuzamosan megmarad és egyben megújul a vállalati „T”, valamint a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, a T-Systems márkanév alatt pedig továbbra is a vállalati ügyfeleknek kínálnak teljes körű üzleti kommunikációs megoldásokat.

A Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit, és azokról kellő időben tájékoztatást fog adni.

Azóta történt

Előzmények