Bemutatkozott a Microsoft Dynamics CRM Online

Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója tegnap jelentette be, hogy kiadták a Microsoft Dynamics CRM Online, az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhőben futó verzióját. Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketingfunkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest. A helyben telepíthető, illetve a partnerek által hosztolt szolgáltatásként bérelhető változat világszerte február 28-tól lesz elérhető. A bejelentés fontos eleme, hogy 40 ország 41 nyelvén jelenik meg, és a tesztidőszakban ingyenesen kipróbálható regisztráció után. A Microsoft Dynamics CRM Online 2011 előfizetési díja 2011. június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.

Microsoft Dynamics

Fontosabb jellemzői: új generációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek. Emellett a folyamatvezérelt párbeszédek, a teljesítményt a célokkal összehangoló üzletiintelligencia-megoldások, valamint a valósidejű adattáblák segítségével a lehető legfrissebb információk érhetők el, amelyek fontosak az értékesítők, az ügyfélszolgálatosok és a marketingesek számára. A rugalmas felhő-alapú fejlesztés mellett a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et.

A megoldás részletesen is bemutatkozik a január 20-i virtuális szakmai fórumon, amely egy internetes regisztráció után online megtekinthető.

Azóta történt

Előzmények