Mobilra is terjed az IP-alapú telefonálás

Az Avaya bejelentette, hogy a Nokiával a mobilcég 60-as sorozatú készülékeire közösen kifejlesztett, fix-mobil konvergencián (FMC) alapuló vállalati alkalmazásainak első fázisa mostantól az egész világon, így Magyarországon is megvásárolható.

A technológia lehetővé teszi a mozgásban levő dolgozóknak, hogy mobilkészülékeiket egy virtuális asztali telefonkészülékekké alakítsák át, amellyel az Avaya Kommunikációs Menedzser által vezérelt irodai telefonjuk összes szolgáltatását és funkcióját elérhetik mobiljuk képernyőjén.

A dolgozók a hívásokat fogadhatják akár az íróasztaluknál vagy a mobiltelefonjukon, és szükség szerint oda-vissza kapcsolhatnak a telefonok között. A mobilkészülékről kezdeményezett hívások úgy jelennek meg, mintha az asztali telefonról kezdeményezték volna. A rendszer egyszerű hozzáférést biztosít az üzleti telefonfunkciókhoz, mint amilyen a rövidített hívószámos melléktárcsázás, a több résztvevős konferenciahívás, a hívásátadás, a hangpostára irányítás, a csoportos hívás funkciók, valamint a hívásátirányítás helyettesítő állomásra a szükséges vezetői támogatás érdekében. A dolgozóknak lehetősége van arra is, hogy szükség esetén kikapcsolják mobiljukon az üzleti telefonprofilt, miközben személyes hívásokra továbbra is elérhetők maradnak.

A rendszer tesztjén világszerte a több mint száz felhasználóval rendelkező szervezetek vettek részt. Jóllehet az Avaya és a Nokia még csak a próbaüzem kezdetén tart, a fejlesztések eredményeként máris tapasztalták a mobilkészülékek üzleti célú felhasználásának növekvő hatékonyságát.

Azóta történt

Előzmények