NAPI Online: dupla árbevétel és nyereség

A NAPI Gazdaság által 2000-ben alapított www.Napi.hu Online Kft. a 2002-est 120 százalékkal meghaladó, 74,4 millió forint nettó árbevételt ért el tavaly. A forgalom dinamikus emelkedése az egy évvel korábban még veszteséges társaságnak 2003-ban csaknem 20 millió forintos profitot hozott.

A kft. három legfontosabb üzletága – a hirdetési, tartalomszolgáltatási és előfizetési tevékenység – egyaránt jelentősen bővült, közöttük a legnagyobb ütemű növekedést a csaknem háromszorosára emelkedő előfizetési bevétel mutatta fel. Az eredményhez számottevő mértékben hozzájárult a NAPI-csoport tavaly indított konferencia-szervezési üzletága is.

Az üzleti portál sikerében kiemelkedő szerepet játszik a NAPI Gazdaság és a NAPI Online szervezetének nagyfokú integráltsága, a közös szerkesztőségi rendszer használata, illetve a partnerek igényeihez maximálisan alkalmazkodó közös értékesítési módszerek és csomagok alkalmazása.

A site-ot a Medián Webaudit auditált adatai szerint tavaly összesen több mint 6,5 millió alkalommal (PI) látogatták, idén januárban pedig több mint 56 000 egyedi látogatója volt elsősorban az üzleti döntéshozók, vállalkozók és befektetők köréből.

Azóta történt

Előzmények