Nem önálló többé a djuice

Egy évvel azt követően, hogy független márkaként önállósította, ismét az anyavállalat szervezetébe integrálja a 26 év alatti fiatalokat megcélzó djuice-t a Telenor. A döntés hátterében feltehetően az áll, hogy a leválasztás nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A változásról beszámoló sajtóközlemény ugyanakkor a brand elmúlt egy évét látványos sikerként értékeli.

Az akkor még Pannonnak nevezett szolgáltató 2003-ban vezette be a magyar piacra a djuice márkát, mely kezdetben néhány feltöltőkártyás csomagot takart. A brand tavalyi megújításának fontos eleme volt, hogy részben leválasztották a cég szervezetéről. A djuice-ért felelős csapat Biró Balázs irányítása alatt saját központba költözött, és megkezdte egy önálló, találkozóhelyként is működő üzletekből álló értékesítési hálózat kiépítését. Biró egy éve azt nyilatkozta: két és fél évig szabad kezet kaptak az anyavállalattól.

A márka eredeti koncepciójától elkanyarodó változás volt, hogy tavaly decembertől a Telenor több mint 60 kiemelt boltjában kezdték meg ismét a djuice márkához tartozó készülékek és csomagok értékesítését, azaz azok már nemcsak a djuice-kávézókban voltak megvásárolhatók.

A szolgáltató most a márka visszaolvasztását „a hatékonyság fokozásával, a szinergiák kiaknázásával” indokolta. A szervezeti átalakítás célja az értékesítés és a disztribúció erősítése, valamint a jobb ügyfélkiszolgálás és eszköztámogatás biztosítása – áll a Telenor közleményében. Christopher Laska vezérigazgató nyilatkozata szerint a márka változatlanul stratégiai fontosságú a vállalat számára, és a továbbiakban is számolnak vele.

A szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, ő távozik a szolgáltatótól.

Azóta történt

Előzmények