PayPal: AI segít felkutatni a vevőket

Az új vezérigazgató jobb tőzsdei szereplést szeretne, ezért az aktuális trendért nyúl, AI-megoldások érkeznek.

Nem titok, hogy minden cég rengeteg pénzt költ az AI-fejlesztésekre, mindenki ettől reméli a sikert, népszerűséget, hatékonyságot, profitot. A PayPal új vezérigazgatója is felpörgetné a cégét és a tőzsdei árfolyam, ezért AI-újításokért nyúl.

Alex Chriss alatt ez a PayPal első nagy bejelentése. Átmeneti évet ígér 2024-re, új bevételi forrásokat keres. Azt állítja, hogy a rengeteg adatuk és az, hogy látják, mit vesznek az emberek, és mivel próbálkoznak a kereskedők, hatalmas AI-lehetőségeket nyitnak előttük.

Ezért mindkét oldalnak kedveznének. Jön egy olyan platform, amin AI révén érik majd el az ügyfeleket a kereskedők, mert látják a vásárlási előzményeiket a PayPal globális feldolgozási adatai alapján. A kereskedők AI-eszközzel, okosblokkokkal is ajánlhatnak majd személyre szabott termékjavaslatokat, amikor kiküldik a számlát. Emellett egykattintásos fizetés is érkezik.

Előzmények