A Praktiker webshopja lett az Év Kereskedelmi Webáruháza

Az Országos Kereskedelmi Szövetség pályázatán az Év Kereskedelmi Webáruháza 2009 díjjal ismerték el a Praktikter webshopját. A szakmai zsűri a vizuális megjelenést, az ötletességet és a felhasználóbarát megoldásokat értékelte. Döntésük alapján lett első kategóriájában a 19 hazai áruházzal rendelkező Praktiker, amely egy esztendővel ezelőtt indította el internetes áruházát. A Praktiker webshopját havonta több mint 200 ezer egyedi látogató keresi fel, a közönségszavazatok alapján a Praktiker webshop a harmadik legkedveltebb internetes áruház.

A webshop tervezését és programozást kizárólag magyar informatikai szakemberek végezték a Praktiker számára, ráadásul a hazai webshop a Praktiker nemzetközi leányvállalatai számára is mintaként szolgálnak. A webáruház fejlesztése a vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan zajlik. A Praktiker termékkeresőjében jelenleg mintegy 45 ezer féle termékről lehet képi és szöveges információkat elérni.

Előzmények

  • A szexshop üzlet vagy reklám?

    A nagy port kavart szexshopbírság után máris tárgyalóasztalhoz ült az NFH és a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért. Látható, hogy a jogalkotó óriási elmaradásban van.

  • Plecsnit kaphatnak a megbízható webáruházak

    A néhány hete működő Fair Business több szempont szerint világítja át a webboltokat, már ha azok kérik.

  • Megbuktak a hazai műszaki webáruházak

    Tíz vizsgált magyar internetes boltból kilenc nem tájékoztatja megfelelően, vagy átveri a vásárlókat – derült ki egy uniós ellenőrzés során. A biztos határozott fellépést ígér.

  • A nagy webáruházbiznisz?

    Szeretnének keresni egyetlen nap alatt 1 millió forint tiszta profitot? Ha igen, akkor ne olvassa el cikkünket, mert erre nincs receptünk.