Teradata-konferencia Budapesten

A Teradata, az adattárház megoldások piacvezető szállítója, az NCR divíziója június 19-e és 21-e között Budapesten rendezi háromnapos nemzetközi technológiai konferenciáját (Teradata Technology Factory).

Az eseményhez kapcsolódó sajtótájékoztatón Gerald Rosak, a Teradata kelet-európai értékesítési vezetője elmondta, hogy Magyarország a Teradata-szoftverek és -termékek délkelet-európai értékesítésének és a kapcsolódó szolgáltatásoknak központja. A Teradata olyan versenyelőnyt kínál ügyfeleinek, amely akár azonos minőségű szolgáltatások mellett is ki tudja emelni a vállalatot az iparági versenytársai közül. Az üzleti intelligencia szoftverek használatával bizonyos esetekben több mint 40%-kal is emelkedhet a megalapozott és célzott értékesítési kampányok válaszadási aránya.

„Az üzleti siker egyik kulcsa az ügyfelek megőrzése, ami elképzelhetetlen a rendelkezésre álló információk gyors és széleskörű elemzése nélkül. Az egyre éleződő globális versenyben a világon mindenütt kinccsé válnak az ügyfélinformáció-elemzések – így régiónkban is. Magyarország a Teradata számára kaput jelent a kelet-európai országok felé az üzleti intelligencia megoldások értékesítése és a hozzá kapcsolódó szolgáltatás-nyújtás szempontjából, hiszen itt kiváló szakemberek állnak rendelkezésünkre” – mondta Rosak.

„Az üzleti életben egyre több adatból kell napról napra egyre több és összetettebb döntést hoznunk. Egy jól megalapozott döntés felbecsülhetetlen hasznot hozhat egy vállalatnak, ugyanakkor az elégtelen információ számokban kimutatható komoly károkat is okozhat. A megfelelő elemzés nélkül hozott döntés ugyanis ronthatja az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások színvonalát, az ügyfél-elégedettséget, így a vállalat hírnevét és a befektetők bizalmát, ezzel csökkentheti a profitot” – nyilatkozta Paróczi Gábor, a Teradata magyarországi értékesítési vezetője.

A Teradata a közelmúltban már hazánkban is bizonyított: 2006-ban a Pannon a Teradata megoldásaival a „Predictive Analytics” (elemzésen alapuló előrejelzés) kategóriában elnyerte a TDWI nemzetközi kutatóintézet „Best Practices” díját, amely nemzetközi viszonylatban kiemelt elismerés az ügyfélkapcsolatok kezelése területén.

A 2006-ban 1,57 milliárd dollárt, s ezzel 6 százalékos árbevétel-növekedést elért Teradata a világ több mint 100 országában kínál 850 ügyfélnek adattárház eszközöket és üzleti információ elemzésére szolgáló megoldásokat a legnagyobb iparágakban.