A szolgáltató ma tette közzé a 2016-os év fontosabb üzleti adatait, és ezek szerint a UPC Magyarországnak jó éve volt tavaly – a két legfontosabb jellemző szerint: 117 ezerrel növelték előfizetőik számát, illetve a vállalat árbevétele 6,5 százalékkal nőtt.
A jelentés legfontosabb megállapításai:
- az előfizetések száma (Revenue Generating Unit – RGU) az év végére meghaladta az 1 923 000-et
- 107 300 új háztartásban vannak jelen
- a lakossági és üzleti ügyfelek összesített száma meghaladta a 823 ezret
- a mobilos ügyfelek száma az év végére megközelítette a 63 ezret
- lefedettségi, kapacitásbővítési fejlesztéseket hajtottak végre, illetve innovatív eszközöket vezettek be, "különös tekintettel a vidéki településekre, összhangban a kormányzat Digitális Magyarországért Fejlesztési Programjával”
Kiemelik, hogy a UPC Magyarország árbevétele 2016-ban 6,5%-os növekedést mutatott az előző évi eredményekhez viszonyítva. Az utolsó negyedévben is kiemelkedő üzleti teljesítményt nyújtott a cég, ugyanis 2015 utolsó három hónapjával összehasonlítva 11,2%-os árbevétel-növekedést produkáltak.