Rámozdul az otthoni felhasználókra a VirusBuster

Új piaci szegmens felé nyit novembertől a VirusBuster Kft.: a hazai IT-biztonsági cég a jövő hónaptól célba veszi az otthoni felhasználói és kkv-piacot is, mely eddig nem volt hangsúlyos eleme az elsősorban nagyvállalatokra koncentráló stratégiájának.

A nyitást egyrészt arculatváltás is kíséri – ami szembeszökő a cég weboldalán –, de ennél fontosabb, hogy a termékeket az új célcsoportok igényeihez szabták. Többek között megújították a víruskereső motort, mely gyorsabb lett, és feleannyi memóriával is beéri, mint az elődje; egyszerűsítették a szoftverek kezelői felületét, és bővítették az ügyfélszolgálatot, hogy az meg tudjon birkózni a várhatóan megszaporodó egyéni megkeresésekkel.

„Az alapkoncepciónk az volt, hogy a minőségből nem engedhetünk azért, hogy tömegekhez olcsón eljuttatható terméket produkáljunk. Nem kívántunk bekapcsolódni a piacon jellemző »ki a legolcsóbb?« háborúba. Azt viszont biztosra vehetik új felhasználóink, hogy védelmi rendszerük tökéletesen szolgálja majd otthoni és céges nyugalmukat” – idézi a cég közleménye az ügyvezető, Bozsó Julianna szavait.

A vállalat otthoni felhasználóknak három terméket kínál: az alapvető védelmet biztosító VirusBuster Personal vírusirtót (melynek egyéves licence 4400 forintba kerül), az annál bővebb funkciókat nyújtó VirusBuster Professional vírusirtót (melynek ára egy évre 9900 forint) és a VirusBuster Internet Security Suite internetbiztonsági csomagot (mely 12 375 forintba kerül egy évre).

Azóta történt

Előzmények