Felhőalapú eszközökkel vonzaná be a cégeket a WhatsApp

Felhőalapú eszközökkel és prémium funkciókkal akarja elérni a Meta, hogy több cég használja a WhatsAppot.

Mark Zuckerberg még a múlt hét végén jelentette be, hogy a Meta el szeretné érni, hogy sokkal több cég használja a WhatsApp szolgáltatást.

Ennek érdekében többek között ingyenes, felhőalapú API-szolgáltatásokkal újítanak, általánosságban pedig egyre nagyobb a hangsúly itt is a vásárlásokon és az üzleti funkciókon.

Zuckerberg azt ígérte, hogy minden cég és fejlesztő könnyedén hozzáfér majd a szolgáltatáshoz, és közvetlenül építhet a WhatsAppra, valamint a Meta biztonságos WhatsApp Cloud API-ja révén testre szabhatja a kínált élményt és felgyorsíthatja a reagálási időt az ügyfelek irányába.

A WhatsApp egyébként eddig is kínált APU-t a cégek részére, amely révén összekapcsolhatták a rendszereiket, és a szolgáltatásra építve nyújthattak ügyfélszolgálati chatet – mindez bevételt generál a Metának. Üzenetet azonban csak akkor kaphatnak a fogyasztók cégektől, ha kérték a megkeresést.

Az üzleti app felhasználói részére egyébként opcionálisan újabb prémium funkciókat hoznak, ezek fizetősek lesznek. Az újdonságok még fejlesztés alatt állnak, ezek része lesz a több eszközös chatkezelés valamint a megosztható, beágyazható click-to-chat-hivatkozások is.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meta

Azóta történt

Előzmények