A múlt hét végén egy igen kínos bakira hívták fel a figyelmet a Xerox multifunkciós gépeivel kapcsolatban: a híradások szerint e gépek egy része a tömörítőszoftver hibája miatt szkennelés közben megváltoztathatja a beolvasott számokat. Akkor a Xerox igen gyorsan reagált a tudósításokra, és közölték, hogy valós a jelenség, de olyan sok tényezőnek kell egyszerre egyeznie, hogy nagyon kevés felhasználó tapasztalhatja a hibát, másrészt már dolgoznak a javításon. Emellett majdnem tökéletes megoldásként azt javasolták, hogy a gépek üzemeltetői a gyári beállításokkal használják a gépeket, mivel ekkor a hiba nem jön elő.
Ám a cég tegnapelőtt közleményben tudatta, hogy ez mégsem ilyen egyszerű, mivel a hibát felfedező német informatikus, David Kriesel tájékoztatta őket, hogy az érintett típusoknál az alap-, a magas minőséget biztosító beállítás sem elegendő a hiba kiszűrésére. A vállalat bocsánatot kért az eddigi és a későbbi kellemetlenségek miatt, igyekeztek megnyugtatni a felhasználókat, és megerősítették, hogy dolgoznak a hiba kijavításán. Rick Dastin, az irodai és üzleti üzletág vezetője közölte, hogy a probléma sajnos előjön olyankor, amikor kis méretű, többször szkennelt, nehezen olvasható karakterekről van szó, és türelmet kérve megadta azon készülékek listáját, ahol ezzel a gonddal a felhasználók találkozhatnak.