Zalában beköszöntött az IP-telefónia

Zala megye öt városában, a helyi tömegközlekedést bonyolító Zala Volán nyolc telephelyén, összesen 504 végponttal rendelkezik az az új Bosch-Avaya IP távközlési rendszer, amelyet a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága szállított. A 8 darab Avaya IP Office alközpontból álló rendszert a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó BCN Rendszerház építette ki és adta át.

Az IP Office termékcsalád egy olyan integrált megoldás, amely elsősorban kis- és közepes vállalatok kommunikációs igényeit képes kielégíteni, ráadásul mind az IP-, mind a hagyományos telefonálást támogatja. További előnye az egyszerű bővíthetőség és a nagyfokú rugalmasság.

A Zala Volánnál úgy számolnak, hogy a most átadott beruházásnak köszönhetően mintegy 20 százalékkal csökkenhetnek a vállalat telefonköltségei, ráadásul a jobb kommunikációnak köszönhetően a járatindítások pontossága miatt az utasoknak is javuló szolgáltatást nyújthatnak. A beruházás további előnye, hogy a rendszer bármikor bővíthető akár callcenterrel, akár hangpostával.

Horváth Tibor, a Zala Volán fejlesztési igazgatója elmondta: nyolc telephelyükön korábban különböző típusú telefonközpontok üzemeltek, ráadásul egy részüket csak bérelték, amelyek bérleti ideje éppen lejárt. A beszerzés legfőbb célja ezért az volt, hogy a telefonrendszerüket egységesítsék és korszerűsítsék, valamint csökkentsék a vállalat telefonköltségeit.

Az állami és dolgozói tulajdonban lévő, zártkörűen működő részvénytársaság több ajánlattevő közül választotta az Avaya-rendszert és a forgalmazó Robert Bosch Kft.-t, amelynek referenciái között tíz hazai Volán-társaság található. A jelenlegi beruházás révén a legnagyobb Avaya hálózat jött létre Zala megyében.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Avaya

Azóta történt

Előzmények