- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jlaci74
tag
válasz Találtgyerek #2402 üzenetére
Ott már semmi sem maradt az autóból, az előző Asnes-en sikerül elhasználni a technikát.
A párom Ágnes, itt is kísért ... -
petikeh
tag
válasz petikeh #2390 üzenetére
Na, egyre jobb a buli.
2. dundi0722 - 2:38.971
3. YxVsPH - 2:41.721
4. MooD_hun - 2:42.605
5. Basturapete - 2:43.497
6. SanZolo68 - 2:44.349
Persze, egy ennyire rövid szakaszon ezek még semmit nem mondanak el, de így sokkal jobb beülni a kormány mögé, hogy legalább azt tudom, hogy egy 5 kilométeres szakaszon tudunk ennyire közel menni egymáshoz. -
bnorci71
addikt
válasz jlaci74 #2401 üzenetére
magyarul kérsz egy új autót
Ö.M.látom lehet az lesz a jó taktika, hogy megvárom amíg a profik az árokba kerülnek s akkor jöhetnek az amatőrök szép nagypapás tempóban.
De nagy a pofám majd nem lesz ha én is feldöntöm a bódét a 1-3 szakasz valamelyikén.
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
petikeh
tag
válasz Találtgyerek #2407 üzenetére
Vagy ma délután, este, vagy holnap reggel. Hétvégén pihi és akkor jövőhéten rá lehet feküdni jobban.
A távkapcsolat, 1500 m2-es telek fűnyírása, lakásvásárlás kombó néha a játék rovására megy.
-
jlaci74
tag
válasz Találtgyerek #2406 üzenetére
Nagy eldobás nem volt, több kisebb hiba.
Azóta megy minden, nem módosítottam semmit.
Sajnos random jelentkezik a hiba, semmihez sem köthető,
napokig-hetekig jó aztán a legrosszabb pillanatban Game Over. -
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2414 üzenetére
Én annyira nem mentem még havon, hogy azt sem tudtam, hogy az olvadás egyáltalán implementálva van.
Emlékeim szerint a DR2.0-ban nem volt ilyesmi.
-
YxVs
senior tag
Az mér van az , hogy különösebb hiba nélkül, kisebb hibákkal csak, de az autó szarrá megy? Értem főleg ez alatt a turbót, váltót, motort, kipufogót?
A felfüggesztést, karosszériát még értem, mert ugye hepe-hupás, na a komplett technika..
A 21 km-es szakaszon a hosszú egyenesben 150 km/h volt a vége... -
YxVs
senior tag
válasz jlaci74 #2417 üzenetére
Én még csak SS 5-nél tartok, de már gatya a verda annyira, hogy a hosszú szervizen is csak toldoztam-foldoztam a vasat, több alkatrészhez hozzá sem tudtam nyúlni.
És egyszer sem dobtam el. Egyszer volt egy megpördülésem, de csattanás nélkül az is...
Hogy bug-e? Sajnos valószínű nem.
Egyszerűen ez a hardcore damage. Apró hibák sem férnek bele.
De kérdezzük meg Találtgyerek kollégát, ő hiba nélkül szokta lehozni a 250 km+ komplett versenytávokat.Bár ha azt mondod, hogy neked sikerült 100%-osra javítani a vasat, és még így sincs erő, az mondjuk érdekes...
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
tag
válasz Találtgyerek #2421 üzenetére
Rossz szokásom a korai visszaváltás, a Zsigulis időkben a "tolókerekes" ( kapcsolókörmös ) váltóval is fékeztük az autót...
nekem is rottyon van a váltóm és annyi idő a javítása, hogy nem fér bele a szerviz időbe a minden más mellé... -
bnorci71
addikt
a fun-on is tapasztaltam ezt, na jó ott kapott is a technika, de ha nem vertem oda akkor is a váltó turbó gatyásodott nekem.
Gondolom ha tiltásig fogatja az ember amortizálja a motort/turbót, meg amit a többiek már írtak korai visszaváltás a váltót, másra nem tudok gondolni"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Ratrak
csendes tag
Nna, végigértem
Hát, ilyen a rally: Állati büszke voltam magamra, hogy az első Asnes-en még Találtgyerek elé is sikerült beérni (biztos rükvercben csinálta azt a szakaszt ) erre jött egy ilyen, hogy szervíznél nem fértem bele az időkeretbe (máskor simán lehozzák a fiúk ennyi "plusszal"), így ezzel rögtön kaptam vagy 3 perc körül, kb fölöslegesen, mert nem volt akkor még annyira tropa a gép...
Aztán az egyik hosszún rögtön az elején sikerült elkapnom egy követ, érzésre kb. két milliméteren múlt a dolog, és utána jött a rettegett hang: defekt...
Kerékcsere, 90s (plusz megállás, összeszedés, káromkodás, ha cigiznék akkor az is )
Majd, mer' annyira nagy király voltam, az egyik szerviznél nem cseréltem kereket, LOL
(Agresszív kismalac: "nekem te mondd meg, hogy kerékcsere, jó?! Már cseréltünk a defektnél, jó lesz az hazáig!" )Szóval maradt egy szett vadiúj téligumim, kell valakinek?
Viszont ezektől eltekintve aránylag kis zúzásokkal sikerült mindenhol végigmenni,
volt, hogy "oldalazva"... (jó, az csak egyszer)...
...volt, hogy a sötétségbe tartva...
...de végül beértem a célba, és az a lényeg!
Most megint dolgozhatnak a srácok, hogy a következő helyszínig ismét "szalon-állapotúra" kalapálják a verdát
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
Találtgyerek
Topikgazda
Gratulálok a célba éréshez! Nem is keveset kaptam azon a szakaszon. Kicsivel több, mint 6 mp.-et.
Melyik szerviz volt? Én nem látok 3 perc büntetést sehol. Ha 3 perccel túl megy a szerviz, azért 10-20mp-et kapsz körülbelül.
Annyit szerencséd volt az elhalasztott gumicserével, hogy itt annyira nem fogy a gumi, de tény, hogy jobb lett volna a friss szett.06-3o/9759I39
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2426 üzenetére
Minden szerviznél érdemes gumit cserélni?
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz JulesTS #2427 üzenetére
Ha van elég a szakasz felületeire alkalmas gumid az összes szervizre, akkor igen.
Ha például van 6 szakasz egy köztes szervizzel és van egy közepes aszfalt gumid és egy eső gumid. A 6 szakasz végig száraz. Akkor érdemes végig menni a közepessel csere nélkül, mert az eső gumi a szerviz utáni második szakaszra már rosszabb lesz, mint a 4 szakaszt futott közepes.06-3o/9759I39
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs