Hazai szoftverfejlesztők termékét használja a Cisco

Egy mai bejelentés szerint a magyar TC&C Kft. fejlesztését alkalmazta a Cisco Systems a TelePresence videokonferencia-rendszerének telepítésekor a Bank of America ügyfelei és távmunkában dolgozó szakértői közötti videokommunikáció rögzítésére. A projekt első fázisa sikeresen lezárult, a TC&C az ún. Recording as a Service szolgáltatásokat biztosítja. A most átadott 34 darab TelePresence-végpontot kezelő megoldással a magyar kisvállalkozás fontos referenciához jutott, és bekerült az amerikai Cisco Systems közvetlen beszállítói közé.

A TC&C már 20 éves múlttal rendelkezik, és egy ideje azt a stratégiát vallja, hogy egy magyar kisvállalkozásnak, legyen bármilyen jó ötlete, szinte elérhetetlen, hogy saját erőből eljusson a világpiac végfelhasználóihoz – az utóbbi években észre kellett venniük: a hazai piac kicsi, a világpiac meg óriás. Így alakult ki a partneri viszony a Cisco Systems hazai képviseletével, majd fokozatosan sikerült bekerülni az amerikai vállalat öt földrészt átfogó hálózatába. A Cisco előrejelzése szerint az asztali videokonferenciás megoldások robbanásszerűen fognak növekedni, 2016-ra 216 millióra bővülhet a felhasználók köre az üzleti felhasználások területén.

Bár a TC&C sikertörténetéhez meghatározóan sokat tett hozzá a Cisco-partnerség, Juhász Csaba ügyvezető igazgató fontosnak tartja megemlíteni, hogy más gyártóval is szorosan együttműködnek néhány speciális területen. Ezek közül kiemelte az üzletkötői kommunikációs rendszerüket, amelyek általános technológiai cseréjében jelenleg idehaza is komoly lehetőségeket lát. Ezeket a sokvonalas kapcsolatokat kezelő telefonkészülékeket, az ún. dealer boardokat főképp a pénzintézetek kereskedői és brókerei használják. Az új eszközök természetesen IP-alapúak és szorosan kapcsolódnak a neves gyártók – köztük a Cisco – egységes kommunikációs rendszereihez. Az alkalmazások lényegéből fakadóan e megoldásokhoz szinte minden esetben „kötelező tartozék” a hívásrögzítés.

A TC&C – OEM partnerként – az egyik leggyorsabban fejlődő dealer board gyártó cég, a belgiumi központú IPTrade készülékeihez szállít CARIN beszélgetésrögzítőket, illetve mint hivatalos közép-európai viszonteladó komplett IPTrade üzletkötői telekommunikációs megoldásokat valósít meg. Legjelentősebb referenciái e területen az Orosz Nemzeti Bank részére telepített IPTrade-CARIN konfiguráció, a londoni Schneider Trading brókerháznál, illetve az Erste Banknál tavaly kialakított kereskedői kommunikációs rendszer.

Azóta történt

Előzmények