Már a LinkedIn is Clubhouse-klónon dolgozik

Beszállt a játékba a Twitter, a Facebook, a Spotify, Mark Cuban, a Slick, most pedig a LinkedIn is készít saját alternatívát a népszerű Clubhouse-ra.

Úgy néz ki, hogy gyakorlatilag minden nagyobb technológiai vállalat dolgozik már egy olyan megoldáson, ami alternatívát jelent a népszerű Clubhouse-ra.

A Twitter Spaces funkciója most válik elérhetővé, dolgozik a sajátján a Facebook, a napokban jelentette be a sajátját a Spotify, nem hiányzik továbbá a sorból Mark Cuban és a Slack sem. Míg eleinte a Clubhouse csak egy exkluzív klubként szolgált a technológiai tőkebefektetők és elit körök részére, addig az ötlet olyannyira népszerű lett, hogy már a LinkedIn is dolgozik a saját termékén. Ezt hivatalosan is megerősítették a TechCrunch számára.

Jelenleg a korai tesztek zajlanak, és azt is vizsgálják, hogy miként hasznosíthatnák az audiomegoldások előnyeit például az események vagy csoportok kapcsán. Hamarosan elindítják a bétateszteket is. Hasonlóan a többi termékhez, felül itt is a beszélők lesznek láthatóak, alul pedig a hallgatók névsora található majd meg. Ezzel pedig közelebb kerül a LinkedIn a korábbi céljaihoz, vagyis ahhoz, hogy tartalomgyártók otthona is legyen.

Azóta történt

Előzmények