Dögunalmasak a számítógépes játékok

A legtöbb számítógépes játék unalmas vagy túl bonyolult – állítja a világ legnagyobb játékkiadójának, az Electronic Artsnak a vezére, aki szerint a kiadóknak jobban kellene törekednie az alkalmi játékosok igényeinek kielégítésére. „Halálra untatjuk az emberek, és olyan játékokat készítünk, amelyeket egyre nehezebb játszani” – mondta John Riccitiello a Wall Street Journal-nek. Riccitiello – aki korábban a vállalat operatív igazgatója volt, de 2004-ben kilépett, hogy egy befektetési társaságot gründoljon – idén áprilisban tért vissza és vette át a videojáték-birodalom irányítását.

A gazdasági lap cikke szerint az új EA-vezérnek az sem tetszik, hogy a gyártók rendszeresen olyan folytatásokkal állnak elő, amelyek a korábbi játékhoz alig tesznek hozzá valamit. „Többnyire az iparág ismétlésekben gondolkodik. Rengeteg olyan terméket látok, amelyek úgy néznek ki, mint az egy évvel korábbiak, és azok meg úgy, mint az azt megelőzők” – mondta. Az interjú a ma kezdődő nagy videojáték-kiállítás, a Los Angeles-i E3 kezdete előtt néhány nappal jelent meg.

Azóta történt

Előzmények