Konferencia a szolgáltatásmenedzsmentről


Az Informatikai Szolgáltatás Menedzsment Fórum Magyarország (itSMF) – az informatikai szolgáltatásmenedzsment bevált gyakorlatának (ITIL) nemzetközi felhasználói szervezete, amely a független, 40 országot tömörítő nemzetközi nonprofit szervezet magyar tagozata – 2007. szeptember 27-én rendezi meg hetedik konferenciáját a Hallgatói Információs Központban.

A mostani, ingyenes rendezvényen az előadók esettanulmányok formájában mutatják be az eszközök által nyújtott szolgáltatásokat, illetve az azok használatából nyerhető előnyöket. Az előadók az eszközöket elsősorban szakmai, nem marketing nézőpontból mutatják be.

A szervezők szándékai szerint a fő cél az eszközszállítók számára az üzemeltetést támogató eszközök és megoldásokat ismertetése, melyet a hagyományos itSMF-konferenciák nem tesznek lehetővé a reklámtilalom miatt, ám ezen eszközök szakmai bemutatására a konferencia korábbi visszajelzései alapján jelentős érdeklődés mutatkozik. Olyan eszközöket is bemutatnak, amelyek még nem rendelkeznek nagyszámú hazai referenciával, viszont várhatóan nálunk is segíteni fogják az informatikusok munkáját – az e-mail archiválástól az üzleti szolgáltatások menedzsmentjéig.

Az előadók által szponzorált rendezvényen olyan ismert cégek előadásait hallhatják a résztvevők, mint az EMC, a HP, az IBM, az ICON és a Sun.

A jelentkezők interneten regisztrálhatják magukat.

Azóta történt