A Pinterest is fejest ugrik az e-kereskedelembe

Olyan hirdetési funkciókkal újított a Pinterest, amelyek révén a platformon való vásárlási kedvet fokoznák.

Új funkciókat tett közzé a vállalatok számára a Pinterest: ezek segítségével termékeket és ötleteket reklámozhatnak a felhasználóknak.

A cég azt reméli, így fokozódik a platformon a vásárlási kedv – a Pinterest sem maradna ki abból az e-kereskedelmi szektorból (appon belüli vásárlással, virtuális ruhapróbával, stb), amibe a Facebook, a TikTok és a Snap is betört.

A márkák már feltölthetik a termékkatalógusukat, a Pinterest pedig mindent behúz egy slideshow reklámba, amit a felhasználók érdeklődési köréhez igazít.

A hirdetők így könnyebben használhatnak videós reklámokat, a Pinterest pedig azt reméli, mindez vásárlásokat eredményez majd, elvégre az oldalra azok jönnek, akik a jövőjüket terveznék, és vásárolnának – mondta Jon Kaplan, az árbevételért felelős vezető.

Hamarosan olyan reklámformátum is érkezik, amelynél a tartalomgyártó elkészíti a videót, a vállalat pedig fizet ezért, és továbbadja mások irányába azt, reklámként.

Azóta történt

Előzmények