A Tesla a múlt héten további dolgozókat küldött el, ez pedig gyakorlatilag az egész csapatot is érintette, amely a töltéssel foglalkozott. Elon Musk a múlt hét végén végül kijelentette: a gyorstöltési hálózatuk bővítésére idén több mint 500 millió dollárt költenek el.
A Supercharger hálózat bővítése több ezer új töltőt jelent majd idén Musk szerint, az összeget pedig kizárólag új töltőkre és bővítésekre költik, a működési költségeket, ami ennél sokkal magasabb, nem számolták bele.
Musk már a kirúgások után is a Supercharger hálózat bővítéséről beszélt, de akkor lassabb tempót ígért az új helyszínek kapcsán. Az EV-gyártók eközben átveszik a Tesla észak-amerikai töltési szabványát, így közelebb kerültek ahhoz, hogy ipari szabványként tekintsenek a megoldásukra (a Combined Charging System kárára).
A Biden-kormány egyébként nagy erőkkel szeretné bővíteni a töltési hálózatot, az államok 5 év alatt 5 milliárd dollárt kaptak 500 ezer EV-töltő kiépítésére a National Electric Vehicle Infrastructure program keretében – ennek a támogatásnak az egyik legnagyobb nyertese a Tesla volt.