Új hozzászólás Aktív témák
-
Elon Musknak sajat magat is ki kene rugnia Akkor johetne valami drog- es szindroma mentes vezeto oda.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
flexxx2
őstag
a Supercharger-részleget meg újra építi más hírek szerint, mivel a gyártók egy része USA-ban tér át a Tesla töltő szabványra
a "nemzetközi helyzet fokozódik", ilyen hírek más cégeknél is vannak, vagy azok is cuccoznak
-
Reggie0
félisten
-
flexxx2
őstag
ezek szerint ilyen a taktikája:
"Ha az átalakítás után nem kell visszavenned legalább 10 százalékot, akkor nem vágtál elég mélyen – idézik most sokan Musk egy korábbi mondatát.
...
Musk pedig ezután a Twitternél már egyszer alkalmazott stratégiát húzta elő, ahol a 8000 feletti létszámból ... csak 1300 fő maradt, majd elkezdték visszavenni azokat, akik hiánya kritikusnak mutatkozott."
forrás -
Reggie0
félisten
A leepites teljesen hetkoznapi dolog, nincs ebben semmi extra. Vallalkozni kell es akkor nem rugnak ki. Amugy meg a cegek profitert leteznek, nem szivjosagbol, nem kommunizmus van, joreggelt. Te sem mesz be ingyen dolgozni, de valtasz munkahelyet, ha jobb a fizu.
Ha az embereknek elege van, akkor olyan kormanyzatra kell szavazni, amelyik nem hoz ilyen idiota adoszabalyokat. Pont a munkavallaloknak van nagyobb szavazati ereje, ez az o feleloseguk.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ez rég nem szimplán a profitról szól. Szerintem amikor valaki azt mondja, hogy nem kéne,hogy a cégvezetők plusz 5 forintért az anyjukat is eladják akkor arra nem demagóg proli módon a kommunizmussal kellene példálózni. Nem mellesleg az egyik legkisebb adóteher és legkevésbé szabályozott környezet a cégek számára az USA-ban van mégis ott építenek le azonnal a cégek ha már nincs akkora nyereségük mint korábban volt. A helyzet az, hogy a legkiszolgáltatottabb helyzetben vannak jelenleg az emberek amikor a munkaerőpiac nem évtizedről évtizedre hanem néhány év alatt változik.
Thanos was right.
-
Reggie0
félisten
Dehogynem, demagog proli kijelentesre demagog proli valasz dukal.
Ha a legkisebb adoteher USA-ban lenne, akkor nem kuzdenenek az adoparadicsomok ellen. Amugy ja, ott sokkal dinamikusabban tortenik minden, nincsenek is szarban, ellenben itt az EU-ban szopas a vallalkozas, mert nagy a burokracia es sok az ado.
A legkiszolgaltatottabb helyzetben akkor vannak, ha hulye politikusokat valasztanak, mert azok meg extran ratesznek a munkaeropiac valtozasara, mint ahogy most is tortent.
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
válasz Shadowbull #7 üzenetére
A NACS a tesla szabvany.
The North American Charging System (NACS), being standardized as SAE J3400, is an electric vehicle (EV) charging connector system developed by Tesla, Inc.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Shadowbull #15 üzenetére
Nem, a SAE J3400 a SAE szabvany, ami a NACS-on alapul. Ne vitassuk mar el ezt a teslatol, tenyleg a sajat szabvanyukat vertek at a piacon es lett egyeduralkodo az allamokban. Tudom hogy faj, de ez van.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Shadowbull
addikt
Nem fáj, szimplán nem igaz. A szabvány lényege az hogy az senkié, a gyártóktól független. Kizárólag ezért álltak át rá a többiek, amíg a Tesla kezében volt, addig nem lépett senki.
Ez persze azt is jelenti hogy a NACS a Teslától teljesen függetlenül fejlődik tovább.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Samott
addikt
válasz Shadowbull #17 üzenetére
Tovabbra sincs igazad, ezt a szabvanyt a tesla fejlesztette, nyitotta meg es a szabvanyosito szervezet csak elfogadta. Adtak neki egy szabvanyos nevet, SAE J3400... meg a NACS elnevezes is a tesla "talalmanya" a konkurencia meg emiatt is reklamalt, hogy tul hivatalosnak hangzik. Letaroltak a piacot es mindenki mas kenytelen volt elfogadni. Es naiv aki azt hiszi, hogy a tesla nelkul vagy akar a tesla elleneben ezen valtoztani lehet.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Shadowbull
addikt
Láthatóan fogalmad sincs mi az a szabvány.
"Letaroltak a piacot"
LOL.
"Es naiv aki azt hiszi, hogy a tesla nelkul vagy akar a tesla elleneben ezen valtoztani lehet."
A Teslának már az égvilágon semmi köze nincs hozzá. Pont ezért álltak át rá a többiek. Amíg a Tesla kezében volt a dolog, addig mindenki más a CCSt támogatta az USAban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Samott
addikt
válasz Shadowbull #19 üzenetére
Ne viccelj mar, ok fejlesztettek, fejlesztik. A tobbiek csak beletorodtek a dologba. Milyen mar, hogy a sajat kocsidra szerelteted a piacvezeto altal fejlesztett csatlakozot, szabvanyt mert nincs mas valasztasod? Mert amit eredetileg valasztottal (ccs) az versenykeptelen az eszak amerikai piacon?
Csak a wikit kene elolvasnod. Eleve csak a Ford valtas utan kezdte a SAE a "szabvanyositast" es mire kesz lett az adaptacio mar nagyjabol mindenki valtott. Szoval felcsereltekd az okot es az okozatot.
The adoption by almost all other EV manufacturers in North America is considered acknowledgement that Tesla's Superchargers were the most reliable and most widely-available, and that the design of the connector was superior. It also is expected to be a stable source of recurring revenue for Tesla from the other manufactuers.
Ez tiszta vereseg mindenki masnak es egyertelmu gyozelem a tesla reszerol. Tudom hogy gyulolod oket, de egy eleve vesztett vitat kezdtel.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Shadowbull
addikt
"viccelj mar, ok fejlesztettek"
Amíg le nem adták a SAE-nek. Azóta nem.
"mert nincs mas valasztasod? Mert amit eredetileg valasztottal (css) az versenykeptelen az eszak amerikai piacon?"
Ez ebben a formában marhaság.
"Eleve csak a Ford valtas utan kezdte a SAE a "szabvanyositast" es mire kesz lett az adaptacio mar nagyjabol mindenki valtott"
Nem igaz, a Ford is akkor döntött a váltásról, amikor a szabványosítás biztossá vált. A többiek meg pláne.
"Ez tiszta vereseg mindenki masnak"
What? Miben lenne ez vereség? Senki más nem fejlesztett saját töltési megoldást, nekik tökmindegy hogy NACS vagy CCS.
Ez egy röhejes teslafan tévhit, hogy ez vereség lenne.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Samott
addikt
válasz Shadowbull #21 üzenetére
Legalabb jarj utanna es ne hazudozz:
In May 2023, Ford Motor Company became the first large automaker to announce that it would use NACS with its electric vehicles. ... Ford's announcement began a rapid shift in the industry, with many other vehicle manufacturers making similar announcements between May and December 2023.... On June 27, 2023, SAE International announced that they would standardize the connector as SAE J3400. ...The technical information report was published by SAE on December 18, 2023.
Tenyleg nem ertem miert gorcsolsz egy ilyen egyszeruen cafolhato hulyesegen.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Shadowbull
addikt
Látom nem érted. A szabványosítás az egy folyamat, ami azzal indult, hogy a Tesla lemondott a NACS-ról, és átadta a SAE-nek. Ezután jelentette be a Ford az átállást. De maga a szabványosítási folyamat a megfelelő dokumentációval eltartott még néhány hónapig.
Nem a Ford indította el a többi gyártót ezen az úton, hanem az hogy a Tesla lemondott a SAE javára a tulajdonjogokról. A Ford csak az első volt.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Samott
addikt
válasz Shadowbull #23 üzenetére
Nem lemondott, hanem megnyitotta a szabvanyt masok szamara is. Es a ford elobb valtott mielott a SAE befogadta volna a dolgot. A ford fele torolkozo bedobas volt a trigger a tobbiek szamara. Akkor dolt el a dolog. Tenyleg olvasd el a wikit, tisztabban latnal.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Shadowbull
addikt
Ahhoz hogy szabvány legyen le kell mondania róla. Minden jog a SAE-nél van, ezért nem a Tesla szabványa. Eleve önellentmondás lenne, mert vagy szabvány, vagy a Tesláé.
Mellesleg nekem nem kell olvasnom a Wikipédiát hogy tudjam mi történt.
Milyen törölköző bedobás? A Fordnak tökmindegy hogy NACS vagy CCS, az egyik csatlakozó olyan mint a másik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Le kellett mondania, hogy nyitott legyen. Az USB szabvanynal sem mondjuk, hogy ki talalta ki, pedig pl HP is benne volt anno. Mondod minden nap, hogy USBHP vagy ilyesmi? Igen TESLA kezdte, lemondtak rola,hogy megnyissak a szabvanyt. Ugyanez pl Covid vakcinanal: Mrns vakcina az Kariko Katalin vakcina? Remelem igy segitettem megertni Shadowbull problemajat.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #25 üzenetére
Tevedsz. Az NACS tesla szabvany, akkor adtak ezt a nevet neki, amikor megnyitottak, es ezt most is az ovek. A SAE a megnyitas utan ebbol hazon belul csinalt szabvanyt SAE J3400 neven. Szoval az NACS az a Teslae, a SAE J3400 pedig a SAE-je. A Tesla nem adta oda a szabvanyat senkinek, hanem szabadon hozzaferhetove es felhasznalhatova tette, hogy a SAE szabadon letrehozzon egy sajat szabvanyt, ami vegul ugyanazt a csatlakozot irjak le. Tehat van a szellemi tulajdon, amit szabadon felhasznalhatova tett a tesla, es erre van egy szabvanya a SAE-nek es a Teslanak is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #28 üzenetére
Attol meg, hogy valamit nem ertesz, az nem lesz hulyeseg. Kezdetnek emeszd meg azt, hogy egy dologra tobb szabvany is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #30 üzenetére
Boven tul vagyok rajta, valoszinuleg te nem ismered az osszes fajtajat, ezert maradtak ki neked ezek a dolgok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen