Az Insider Intelligence elemzőcég jóslatai szerint a TikTok videomegosztó app reklámbevételei 2022-ben megháromszorozódnak majd, és több mint 11 milliárd dollárra emelkednek.
Ezzel a TikTok reklámbevételei meghaladják majd a Twitter és a Snap (Snapchat) összesített eredményeit is. A két cég a várakozások szerint 5,58 és 4,86 milliárd dollárnyi reklámbevételt termelnek majd idén.
A kínai tulajdonban lévő ByteDance több mint 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik, a TikTok felhasználói bázisa pedig valósággal „felrobbant” az utóbbi években, ráadásul az Insider Intelligence szerint a felhasználók egészen elképesztő időt képesek eltölteni az app nézegetésével.
A TikTok 11 milliárd dolláros reklámbevételéből úgy 6 milliárd dollárt az USA piaca generál az elemzők szerint, annak ellenére, hogy régóta nemzetbiztonsági aggálynak tartják részben még hatósági szinten is az adatkezelések miatt.