Beszállt a hírlevél-iparba a Twitter

Felvásárolta a Substack egyik legnagyobb riválisát a Twitter: a Revue jóvoltából saját hírlevél-szolgáltatással újíthat a közösségi platform.

A hírlevelekkel foglalkozó üzletág egyre gyorsabban nő, a Twitter pedig ebből a tortából is szeretne magának egy szeletet.

A Twitter bejelentette, hogy felvásárolta a Revue nevű vállalatot (az összeg nem nyilvános). Ez az egyik legismertebb név a hírlevelek létrehozását és kezelését segítő szolgáltatások piacán. A Revue a Substack egyik legnagyobb riválisa, és szintén képes automatikusan kiküldeni a feliratkozóknak a hírleveleket.

A Twitter szerint a saját platformjuk számára természetes bővítést jelentenek majd a hírlevelek, elvégre sokan azért használják a Twittert, hogy a munkájukat reklámozzák és követői tábort építsenek.

A vállalat könnyebbé tenné az előfizetők és feliratkozók elérését, az olvasóknak pedig a szerzők és tartalmak felfedezését. Bár egyelőre a Revue önálló marad, a Twitternek már vannak tervei az egyesítésre. Állítólag hírlevélre feliratkozás gombot helyeznének el a Twitteren, többek között.

A felvásárlást megünneplendő a Revue Pro funkciói mindenki számára ingyenessé váltak, a fizetős hírlevelek bevételi díjából pedig csak 5 százalékot vesznek le ezentúl.

A Twitter a Revue előtt felvásárolta még a képernyőmegosztásra és videós chatelésre szakosodott Squadet, azelőtt az álhíreket kutató Fabula AI-t, valamint a közösségi platformok szerkesztését segítő Chroma Labs céget is.

Azóta történt

Előzmények