- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuffyDog
junior tag
Sziasztok!
Ma délelőtt 2 alkalommal próbált megterhelni az Ali. A Wise Support megerősítette, hogy ténylegesen az Ali volt. Ezt a kártyát amúgy is csak ott használom. Ráadásul lengyel pénznemben próbáltak, USDben fizetek mióta élek.
Ali Support csak annyit írt, hogy kivizsgálják.
Semmi fizetésre váró tételem nincs és legutóbb február elején használtam a Wiseot náluk.
Mi és hogyan lehetett ez?
[kép] [kép] [kép]=>> MyGuava-val most 5,87 euró üti a markod! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=
-
PuffyDog
junior tag
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #75352 üzenetére
A Wise topikban írják hogy valami hacker banda próbálkozik a bankkártyák adatainak feltörésével valami speciális módszerrel és ha sikerül akkor az AliExpress-en vásárolnának.
Április 3-án fecus írta isHa nem lopták el a bankkártya adataidat valami eltárolt helyről akkor nem a te hibád, az hogy az AliExpress-en vásárolnak egy érvényes kártyával az nem az ő hibájuk (megjegyzem azt azért hiányolom hogy nincs olyan hogy egy bankkártya csak egy fiókkal használható) az hogy a Visa rendszerű kártyákat sikerül meghekkelni az inkább a Visa hibája, nem a Wise-é. Bár ők az ilyet rendezik. Érdemes lenne - ha nem mondod vissza ezt a kártyaszámot - beállítani mondjuk ilyet:
Az sem véletlen hogy 10000 Ft alatti az összeg (105 PLN) mert valahol ez valami határ kb 30 USD.
[ Szerkesztve ]
-
Nálam speciel Internet kártya van a bankomnál, amikor vásárolok pl Aliról akkor teszek át annyit amennyi kell + kis tartalékot, így aztán nincs gond
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Topikgazda
válasz GoodSpeed #75356 üzenetére
Wise esetén nem olyan egyszerű, de ott is le lehet venni a limitet, csak arra vonatkozva írtam, más esetben megy az amit te írsz, de ezzel a módszerrel azt a kártyát is "feltörhetik" fizetni persze nem tud vele, de esetleg a bankod letiltja és újat kell igényelni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz baly81 #75358 üzenetére
Nem egészen azt írtam, csak azt hogy itt írták nekem is hogy ott van néhány hozzászólás ebben a témában, de szerintem nem Wise specifikus mert bármely bankkártyára van indítva ez feltörés, emiatt teljesen mindegy hogy ki a kártyakibocsájtó bank vagy pénzügyi kiszolgáló. Csak hozzá tudjon férni a kártyaadatokhoz és tudjon vele valahol fizetni
Az hogy 4-5 ember írt ilyet akinek Wise kártyája van egyáltalán nem zár ki más bankokat.Egyébként én több Wise digitális kártyát használok és nem volt semmi problémám.
De az se hagyd ki hogy máshonnan megszerezhették a kártyaadataidat, törték már fel a Google Pay-t is, illetve a böngészőben, mobil app-ban eltárolt bankkártya adatokhoz is hozzá lehet férni. Nem csak egy módon lehet illetéktelenül használni a kártyádat[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
Persze, értem, nem is úgy értettem! Csak az jött le hogy Wise accountok érintettek. Köszi a választ!
A bizonsági / adatlopási témában jártas(abb) vagyok némileg.
Egyébként a legkártékonyabb az, ha valaki felrak egy feltört / okosított appot ami amúgy fizetős lenne... Mivel annak "be kell csapnia" a Play-t, mindent ki tud olvasni és hozzáfér mindenhez. A droid és a play biztonsági szintjének növelésével / javulásával ma már nem tudsz (vagy csak rohadt nehezen) olyan alkalmazást futtatni ami nem kommunikál a szerverrel. Korábban volt ilyen lehetőség is azaz több megoldás, csak ez módosult, foltozák a droidot. Emiatt állítottam le a saját alkalmazásom fejlesztését is, mert normálisan / biztonságosan megírni így nekem már nehéz lett volna. Külsőst meg nem akartam fogadni erre, mert nem érte volna meg.Korábban már írtam nektek, hogy én pl. az Ali / Ebay kombóra egy külön készüléket használok, SIM nélkül. Egy régebbi mobilom van befogva erre. Gyári rendszer, minden felesleges app törölve / tiltva. Csak Ali és Ebay alkalmazás van rajta. Más nincs, még netezni sem nagyon használjuk. Lehet kicsit tulzó így, de valamelyest biztonságosabbnak érzem ebben a formában.
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Terentius
őstag
Sziasztok!
Erre tudtok valamit javasolni? A paypalnál azt írják case closed, a javamra döntve, pénz sehol, reklamálni nem tudok.
[link]Poco F5 12/256 Gb
-
Topikgazda
válasz Terentius #75361 üzenetére
A pénz a fizetésnél használt helyre megy vissza. Ha PP egyenleg akkor arra, ha bankkártya akkor még arra a bankszámlára amelyhez tartozik a kártya, az esetek többségében ez a fő számla, nem pedig a kártya alszámla. A második képen látható a visszatérítés tranzakció azonosítója azt megadva rákérdezhetsz a PayPal-nál hogy tényleg elment-e tőlük, ha igen akkor a bankodnál érdeklődni. Lehet hogy csak az én értelmetlennek tűnő megszokásom, de ilyet nem az app-on intézem, nézem és nem magyar nyelven. Le maradhatnak információk.
-
Weareus
addikt
Üdv. Kb 110e HUF értékű árut néztem ki az Ae-n, első rendelésem onnan. Itt az összefoglalót olvastam, kicsit összetett a dolog nekem. (AE appot telóra leszedtem, regisztráltam...)
Röviden: két db kerékpárfelniről van szó. Rögzítettem a rendelést, de még nem fizettem ki, már kaptam emlékeztetőt. Közben 40k-val leesett az ár, így lett 110e most.
Kérdéseim:
1. Az eladóval a vételár kifizetése előtt hogy tudom felvenni a kapcsolatot?
Finohangolni kéne a rendelést, mert nekem 24 lyukas felni kell, de az árucikk több felnilyuk lehetőséggel volt fent és nem volt választási lehetőség, hogy nekem melyik kell. Az írták: "contact us". Oké, de hogy? Vagy ezt fizetés után is megtehetem?
2. Tudom, csilliárd dologtól függ, de kb. milyen mértékű plusz költséggel (áfa-köfa-tefa-béfa) fog ez az egész járni? Az árhoz azt írják, VAT included.
Asszem kb. ez az, amit kinéztem: [link][ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Topikgazda
válasz Weareus #75364 üzenetére
KiÜzenet a hirdetés oldalán alul a kocka "felhő" 3 pont a fizetés előtt kell egyeztetned. Lásdaalább a képen az Add to cart elött.
Azért lett kevesebb az összeg mert az Aliexpress csak 58000 Ft-ig szedheti be az áfát, a price adjustment a nettósítást jelenti. Így ha Kínából jön akkor vám ha van, az áfa és a minimum 7500 Ft vámkezelés díja. Nem véletlen kérjük azt hogy ilyen esetben a termék linkje legyen megosztva, mert ha EU raktárból jön akkor egy kicsit más a dolog, de ha van price adjustment akkor Kína lesz a származása.
A vám a TARIC-ban ellenőrizendő mert vannak kerékpáros dolgok amire még dömping vám is van
[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Ma megjött a 2 utolsó csomagom egyszerre
be kellett menni érte a postára pedig ki hozhatták volna 2 kicsi zacsi
Order date: Mar 7, Received by local delivery company Apr 3, 15:51 ECSCCA
Order date: Mar 12 Arrived at local delivery center Mar 21, 14:56 ECSCCA -
[w]
őstag
imént jött a postai értesítő, hogy a vámeljárás díját online fizethetem és gondolkodóba estem...
a posta oldaláról lekérve a dokumentumot nincs olyan rendelésem, aminek az összege egyezne, ráadásul a házszám is el van írva (igaz csak 1-gyel), feladónál ez áll: Yinwwvárok több tételt aliexpressről, de ettől a shoptól semmit nem rendeltem és a 4-5 tételnek egyedi nyomkövetője van és semmi közük a posta által közölthöz
ti mit gondoltok erről?[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Topikgazda
Az esetek többségében nem egyezik a termék ára, mert a küldemény adatokhoz mást ír be a feladó. A Posta az éppen aktuális vámolási árfolyammal számolja át ami nem egyezik azzal amivel te fizetted.
Áprilisban USD = 364,66 Ft.
Nem mindig a webshop neve a feladó neve.
Biztos a tiéd, nyugodtan kifizetheted. Ha neked logisztikai azonosítód van akkor az nem mindig postai azonosítós, ekkor ők adnak saját azonosítót, illetve még kínai logisztikai központban kap másik azonosítót. Ezért nézegetjük a Parcelsapp-on mert ott lehet látni a változást[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
válasz Intruder2k5 #75370 üzenetére
Köszi a visszajelzést! Így már tisztult a kép ezekkel az üzenetekkel és a rendszerrel kapcsolatban!
Sajnálom, hogy nem lett jobb a helyzet!Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Topikgazda
Írtam, hogy nem mindig a shop a feladó, magánszemély név is lehet vagy a logisztikai cég egy új cimkét csinált és az ő adataik vannak megadva és a házszámot a postás is elírhatja, meg a feladó nevét is amikor gyártja neked az értesítőt, nem 100% a hibamentesség, majd a küldemény amikor a kezedben lesz akkor derül ki hogy hol lett elírva.
[ Szerkesztve ]
-
DDA40X
aktív tag
Hali! Az miért van, hogy napokig cseszik bármilyen frissítést adni a GLS? Emailre válaszolnak ugyan, de mintha fogyatékosokkal beszélgetnék. Ma az import részleg válaszolt, és ennyit írtak:
"Tisztelt Címzett!
Köszönöm levelét.
Rendszerünk alapján a mai napon indult el csomag. "Hogy milyen kecske???
Honnan? Hova?Csak mert tegnap meg ezt kaptam:
"Tisztelt Címzett!
Köszönöm levelét.
A csomagot a mai napon indították tovább a Német gls-től a várható szállítás kb 2- 3 munkanap."Azért kérdezem őket minden nap, mert a magyar GLS keresője nem működik! Nézte azt ma valaki közületek? Keresésre kapok egy kellemes üzenetet, de már napok óta:
Na most ilyenkor mivan? Ezek mostanában adták le ennyire? Régen mintha működőképes lett volna a rendszerük...Ha külső tracker oldalon állítok be magyar gls-t, akkor csak a legelső státusz van: Most került be az adat a GLS IT rendszerébe blablabla. Ez van kezdetek óta.
Spanyol GLS-nél németországig ment. Ott kampó. De addig is jó sokat kellett várni.
Német GLS-nél ugyanaz mint a spanyolnál.
Szóval a magyar a hunyó mindenképpen...[ Szerkesztve ]
-
Zwiebi
tag
Kaptam egy SMS-t a postatol, miszerint: Nemzetközi küldeményét (UU573533891CN) vàmkezeltük. Online dìjfizetés, bövebb informàciòk: posta.hu/szolgaltatasok/vam Hozzàférési kòd: ----
Egy aktiv rendelesem van az Ali-n, ami egy 4.5 dollaros akku, amire az Ali mar felszamitotta az AFA-t. Az eredeti nyomkovetese SY15071477851 volt.
Elvileg ezt a rendelest mar nem kene nezegetniuk es ha elmegyek a posta linkelt oldalara, megadom az adatokat akkor gondolkodik fel masodpercig es utana semmi sem tortenik. Asztali gepen es telefonon sem.
Vajon mi a konkret helyzet ezzel a kuldemennyel? Csak gondoltak hogy tajekoztatnak, vagy valamit akarnak is?
-
stomi61
tag
Sziasztok!
Ez mi a pempő lehet? ilyen számot kaptam: CNG00644607775264 -
Topikgazda
válasz Zwiebi #75377 üzenetére
Ennek SY15071477851 ez a postai azonosítója UU573533891CN és tényleg lehet online fizetni a vámügynöki szolgáltatási díjat
Biztos a tied a Posta oldala az jó, itt kell megadnod az adatokat
A kód az értesítőben.
De ellenőrizheted hogy a tied-e mert beírod a küldeményazonosítót és az irányítószámot és valamit ad fel neked.[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
válasz PuffyDog #75379 üzenetére
és V/-nek is:
nem az a baja, hogy nem akar fizetni, hanem az, hogy nem működik a tetves posta felülete ("megadom az adatokat akkor gondolkodik fel masodpercig es utana semmi sem tortenik")
ami azért kifejezetten szar, mert le fog telni a 48 órás fizetési időablak és utána a dupláját kifizetve kaphatod meg a csomagodat és majd még külön emiatt tegyél újabb panaszt, hogy ugyan adják már vissza a jogtalanul beszedett 550 Ft-odat! retek egy banda...nekem sem megy, de én a postánál tettem panaszt ezzel kapcsolatban
egyébként visszakerestem, 2022. április 5-én pont ugyanezen hiba (várják hogy fizess, csakhogy nem tudsz) miatt írtam nekik, úgyhogy ebből a szemszögből nézve 2 éve semmi nem változott a postánál
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Topikgazda
Mint írtam működik, felugró ablak és harmadik fél süti nincs tiltva és ugye nem használsz VPN-t?
Egyébként meg ha hiba van mindig hosszabbítják a fizetési határidőt. Hívni kell a vámolós ügyfélszolgálatot és szólni hogy szerinted nem működik, akkor hogy fizesd be. Ha nem tudnak a hibáról akkor javítani sem fogják.[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
miért? te megadtad/megadod, hogy milyen adatokkal működik? ne nézd már hülyének az embert...
valami hiba van, de nem nálunk, kész. én bejelentettem (mint írtam is), majd reagálnak rá valamit.szerk.:
#75384
"Hívni kell a vámolós ügyfélszolgálatot és szólni hogy szerinted nem működik, akkor hogy fizesd be. Ha nem tudnak a hibáról akkor javítani sem fogják."#75383
"nekem sem megy, de én a postánál tettem panaszt ezzel kapcsolatban"[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Zwiebi
tag
Valoban ez a helyzet, az oldal maga bejon, de a kereses gombra kattintasra nem tortenik semmi.
A mindenfele suti / adblocker / etc bekattanas nekem is eszembe jutott (KAU sutik pff), ezert probaltam 2 bongeszobol + telefonrol.Ellenben az megoldotta a problemat, hogy ket oran at nyomkodni kellett a kereses gombot es egyszer csak kidobta hogy fizethetem a jattot a 0+0 Ft melle.
-
[w]
őstag
válasz Zwiebi #75389 üzenetére
nekem sincs semmilyen akadályozó dolog, én is nyomkodom, hátha megjavul idővel! van remény!
V/:
tudom nehéz elfogadnod, de nem helyi inkább egyedi hiba (tudod a kettő nem ugyanaz), most már azt írja ki: "A megadott azonosítóhoz nem tartozik vámhatározat. Kérjük, próbálja újra az azonosító beírását vagy várja meg, amíg értesítjük a vámhatározat elkészüléséről!"ja, és mielőtt megint hülyének nézel, ugyanazokkal az adatokkal próbáltam...
[ Szerkesztve ]
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Topikgazda
Most beszéltem azokkal akihez tartozik, nem észleltek hibát és nem is jelzett feléjük telefonon senki ilyet, de ha valaki felhívja őket 06-1-421-7235 telefonszámon, az online fizetéses pont akkor segítenek.
Helyi hiba az user Internet, használt eszköz, böngésző, app problémája ami helyhez kötődik én így értem.Nem nézlek hülyének, de ha valaki megkapja az online fizetésről az értesítést benne a kóddal akkor elkészült a vámhatározat, mert a feldolgozó programmodul csak akkor küldhet értesítőt ha ez megtörtént, ezt még 2021-ben tisztáztuk a Postával
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zwiebi #75394 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy egyedi hiba, ha helyhez nem köthető, mert nálam csak ennyi az új dolog ami most lett kiírva, de minden más rendben van.:
2024.04.20. 18:00 és 04.21.02:00 között az online fizetési szolgáltatás szünetel.Bár nem mobil app-ot (mobil felületet) használok (ezért előfordulhat hogy a mobi verzió tényleg gyengélkedik, ezt viszont nem ellenőrzöm, mert gagyi a mobil app-juk, igazatok lehet), erre sem hanem a jó öreg böngészőt, az a legtöbb esetben hibátlanul működik.
[ Szerkesztve ]
-
Zwiebi
tag
Az SMS megerkezese utani kb. ket oraban asztali Chrome (+Incognito) + Firefox-ban es mobilos Chrome-al probaltam folyamatosan es nem mukodott.
A fenti kep nem az app-ban keszult, hanem sima mobilos Chrome-ban. Megneztem volna asztalin is, de epp nem voltam gepkozelben.Ha tippelnem kellene azt mondanam, hogy az adatbazis gyengelkedik az oldal mogott. Az ertesites kiment, de aztan bele kellett nyulniuk. A regi adatokkal ment rendesen, az ujjakkal pedig problema volt es amig kikalapaltak, addig nem igazan mukodott.
-
Topikgazda
válasz Zwiebi #75396 üzenetére
A mobilos felület teljesen mindegy hogy app vagy mobilböngésző (nem asztali mód) az nem csak a Posta oldalain nem működik mindig. Mindkettőre utaltam volna.
Szívatott már (nem nevesítem) mobilszolgáltató hol megy, hol nem megy 4G mobilnettel, lelassult, kiakadt, nem jöttek be az oldalak, több hónapos háború után kiderült hogy az mobiltornyuk (átjátszójuk) volt a hibás.[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
Ha expressone-nál címet módosítok, akkor az eredeti másnapi érkezés még megmarad?
Holnapra írják és Hajdúszoboszló helyett Debrecen lenne.#?*@&!
-
Topikgazda
válasz zeon.hu #75398 üzenetére
Címmódosítás (leghamarabb következő munkanapi kézbesítéssel) írják. Akkor csúszik ha nem azonos körzeti depóhoz tartozna a két település, az említett esetben szerintem marad.
Arra figyelj hogy ha az előzetesnél kéred, akkor a kézbesítési napi értesítőnél másik címre nem lehet kérni.Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítás folyamat során a kézbesítés helye és/vagy ideje csak egyetlen alkalommal módosítható!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen