- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Microsoft Outlook topic
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hentes555
senior tag
válasz CharlieDrop #74201 üzenetére
A szerviztörténet szerint soha.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz CharlieDrop #74203 üzenetére
Ez ugye N47C kódú motor, ahogy olvastam pár helyen, ezen már megoldották a vezérlés problémát.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
kardkovacsi
senior tag
válasz kardkovacsi #74199 üzenetére
Közben most nézem, ez egy elég jelentős upgrade volt a 3-asnál, főleg a plugin részénél. A 12 kWh-s akkumulátort feltolták 19,5 kWh-ra és a töltés is 11 kWh-ás lett. Ez így már közel 100 kilométeres full elektromos hatótáv. Mondjuk a 3-as plugin ára drágább Németországban mint az i4-é. Érdekes, mert ez akkor azt jelenti valószínűleg a mostani akkumulátorok helyére raktak be sokkal nagyobb energiasűrűségű akkumulátor modulokat.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz kardkovacsi #74205 üzenetére
Egész gyorsak, már meg is van a magyar ár. Egy millióval kerül többe mint az előző. Nem is rossz ár, mert megnőtt 10 kWh-val az akkumulátor (a 19,5 a nettó, bruttó 22,3) meg belerakták a personal eSimet is az alapfelszereltségbe, illetve most már alapból 18-as kerékkel jön.
Azért aki mostanság rendelt 330e-t most kicsit ki lehet akadva -
tasiadam
veterán
Az amcsi m3 oldalon 245 lovat irtak az M3-ra na egy E39 alpina dizel lenyomja?
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kardkovacsi
senior tag
Megvan az i4 konfigurátora is. Ilyen is ritkán van, nem drágult, sőt pár dolog bekerült az alapfelszereltségbe. A hangulat világítás, a personal eSim illetve már alap a perforált sensatec viszont kikerült az alapfelszereltségből a sensatec műszarfal. A felnik árai is lejjebb mentek.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
wtf?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #74212 üzenetére
Kapják be. Be is adom. Kell az a kva világítás. Olyan gáz,sötét nélküle. Vagy ragasszak fel egy elemes ledcsíkot?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #74212 üzenetére
A sensatec műszerfal extra volt eddig is, csak valamelyik csomaggal jött. Nekem 22-ben külön pipálható volt.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Összeraktam az autót. 30,3m. Tehát drágult 300k-t. Úgyhogy benne van a sim. Ami igazából minek is? Illetve fizetős a műszerfal. Konzekvencia,nem drágult. Csak csúnyább lett.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74218 üzenetére
Az eSim az jó dolog lenne, de jelenleg nem igazán sok értelme van Magyarországon. A mobilodhoz egyes szolgáltatóknál lehet kérni egy plusz sim-et ami ugyanahhoz a telefonhoz van rendelve csak eSim. Akkor azt fogja telefonnak használni az autó, a külső antennával. Ilyenkor egyszerre csöng mindkét készüléken a telefon és amelyiket felveszed előbb oda kapcsolja a szolgáltató a hívást.
Illetve használja az adatcsomagját is, belül wifi hotspotot csinál. Mondjuk van egy iPad-ed aminek nincs 4G nete akkor nem kell a telefonét osztogatni hanem megcsinálja az autó. Meg Airconsole játékhoz kell ez az extra bár i4-re nincs engedélyezve, i5-ön van. Amikor legutoljára vártam az olajcserére addig játszottam az egyik autóban a szalonban Töltés közben vicces lenne, hogy a gyerekkel játszunk az autó kijelzőjén.De a lényeg, hogy ehhez kell valami szerződés a BMW meg a szolgáltatód között, mert ezt is német módra kurva bonyolultan oldották meg, nem úgy ahogy egy iPhone-re feltöltesz egy eSim-et, hogy bemutatsz neki egy QR kódot és kész hanem az autón keresztül kell valahogy engedélyezni. Ellenben ilyen szolgáltatóval megegyezés még nincs itthon, egyikkel sem.
Amúgy az OTA akkor is tud menni, nem kell telefonra töltögetni a szoftver update-et. Eléggé tolja mostanság a BMW, minden új autóba belerakja ingyen. -
FIREBLADE78
addikt
Honnan tudom,hogy az autón melyik rendszer fut? Plug and charge lenne fontos
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #74221 üzenetére
Marmint hogy 8 vagy 8.5? A legegyszerubben onnan, hogy alul kozepen ikonok vannak (Home, Zene, Navigacio, stb) vagy klima menu. Elobbi esetben 8.5 utobbi 8. De 2023 julius utani gyartasuakban 8.5 van.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #74224 üzenetére
Úgy értem, hogy alul középen “Klíma menü” gomb van, vagy ikonok:
8:
8.5:
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74226 üzenetére
Én valahol azt olvastam, hogy kell valami nyomi kódot kérni a dílertől (plug and charge certificate). [link] mondjuk ez Amerikában volt, de ezután ment nekik.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #74227 üzenetére
Volt pletyka arról,hogy bmw csinál közeljövőben 1er méretű evt?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74228 üzenetére
SUV van egyesből, másról nem tudok. Talán ha lesz Neue Klasse platform, abból lesz. Bull lehet többet tud erről
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #74229 üzenetére
Azt tudom. Túl nagy és túl drága
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #74230 üzenetére
Hjah. Nagy. Én abszolút Colin Chapman hívő vagyok és utáltam a nagy autókat (ezért nem vettem ötöst se soha). Azt megszoktam 😁
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #74231 üzenetére
Nem mindenkinek jó nyomorogni egy autóban kényelmetlenül
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kenwood
veterán
válasz chess001 #74197 üzenetére
Nekem a legtobb ilyen. A sima es az M kozott nehol nagyobb ugras van megjelenesben, mint ket generacio kozott. Marmint arra gondolok, hogy E46 M packet sokkal jobban nez ki, mint az alap E90.
Tobben emlitettek a carplayt. Nekem Skodaban is brutal az Android Auto. Samsung S21 Fe. 2 ora waze 50% akksi. Vezetekes toltonel erdemes kiloni a gyorstoltest kulonben minimalis napfenyt kap es mar irja is telo hogy tulmelegedett.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #74239 üzenetére
Mennyi km volt neki benne amikor vette?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
Csereltem feknyerget korbe, mindet feluhitva, viszont az auto elegge random, neha jobbra, neha balra huzza a kormanyt fekezesnel. Ha pl autopalyan akarok megallni nagy sebessegrol, semmi baj nincs, de 50-rol mar neha huzza ki a kezembol. Levegos maradhatott? vagy igy ilyenkor beragadna valahol a betet?
Ugye ha egyik oldalt lenne baj, akkor konstans egy iranyba huzna, de ez nem fix.[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #74197 üzenetére
"Felni meg tényleg erős kompromisszum, mert tényleg rosszabbul rugózik, de talán az útfogásban kicsit segít, jobban fékez-többet fogyaszt, stb..." - a nagyobb felni semmi más mint esztétika. Valójában akkora felni kéne minden autóra ami alá pont befér a fék (az F1-es autók is elmentek 13-as felnivel évtizedeken át). Cserébe jóval drágább a felni, hamarabb szétmegy a futómű és jóval drágább gumi kell hozzá. Nem véletlen, hogy tekerik fel folyamatosan a felni méretét. Mindenki örül a gyártók is, a szervizesek is, a gumisok is.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #74242 üzenetére
Megy fel az autók tömege, egyre nagyobbak a féktárcsák, felnik is. Én próbáltam ugyanazon a kocsin 16-18 colig felniket, jelentős a változás.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #74244 üzenetére
Majd jön Ezredes és megtudjuk mennyi km volt benne és mit szervizeltek.
Képeket majd dob be úgyisV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #74237 üzenetére
G30 M550D
#74238
KAMELOTNemrég vette ? 3 éve megvan neki. Belerakott több mint 50 ezer Km-t. Most van benne 165E Km amikor megvette összes olajat lecseréltük a 3 év alatt CSAK olajcserére járt SEMMI máshoz nem nyúltunk / kellett nyúlni. Elérkezett a pont amikor már foglalkozni kell vele. 150-re beszéltük,hogy akkor kellene mindenképpen a hűtőkazetta takarítás / hengerfej szívócsatorna koksztalanítást és még más szervizeket elvégezni. Ahhoz képest meg is csúsztunk.
Most amiket elvégzünk rajta:
Minden GYÁRI BMW ( Kivétel 2 első nagy lengőkar , kerékagycsapágy , 2 féltengely csukló de azok is gyári BMW beszállítók )
Hűtőkazetta takarítás
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Szívósor takarítás ( közben levettük eresztette az olajat is és a tengely is lógott kapott egy felújított szívósort )
Körbe összes fék tárcsák betétek szerelékek 2 első kerékagycsapágy ( meg volt ütve ) 2 első féltengely külső csukló újakra cserélése ( jobbos kattogott és verte ki a zsírt )
2 első lengőkar
motortartó bakok cseréje
Első diffi / osztómű olaj csere
NOX szenzorMég folyamatban van de ha elkészül összevágom a videót és megy majd fel.
Ez anyagilag is meg munkára is egy nagy falat nagyon összetett rendszer nagyon zsúfolt a motortér és nagyon drága hozzá minden is, de hát egy fiatal 400Le-s autó 374X36-os tárcsákkal elől itt semmi nem az olcsóságról szól... Aki ilyen autót vesz az számolhat ezekkel bár egy 20D-nél is ugyan úgy el kell ezeket végezni csak max olcsóbb az anyag meg a munkadíj.
Még folyamatban van csap pár kép:
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Shadowbull
addikt
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #74250 üzenetére
Mennyire más képet láttam róla tegnap a neten, ez azért hatványozottan normálisabb.
Icipicit Kia Ceed beütése van azért...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #74250 üzenetére
Ez hogyan F széria még?
Az elsőkerék miatt?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #74252 üzenetére
Gondolom ez még a FAAR-WE platform. Ezekben nem ismerem ki magam.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #74253 üzenetére
Nem rossz ez, mivel Japán is nagy piac, ahogy írják, muszáj kicsit rájuk is szabni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FIREBLADE78
addikt
Hátul x2, elöl picit kia és 2er kombó. Szimplán szar lett,pedig nagyon vártam
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #74258 üzenetére
Vegulis egy olcso BMW, nemde? Abbol nem lesz presztizs, hiaba az a marka
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
brumi1024
veterán
válasz tasiadam #74259 üzenetére
"Olcso", 700k-val olcsobb csak a rendes 2-esnel, es ez tovabbra is az FWD platform, amiben annyira nem kiemelkedo szvsz a BMW. Sot, az M2 es az M135i kozt is ennyi van, ami kifejezetten rossz vetelle teszi az 1-est. FWD alapu osszkerek + 2 liter turbo vs RWD + S58 egy rovid tengelytavu M4-ben, hat nem tudom, nem kellene sokat gondolkozni rajta.
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen