-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vidual001
tag
válasz H.Ezredes #31000 üzenetére
Huhh, köszi a felvilágosítást, megvilágosodtam ahogy lökted a szentírást!
Én úgy gondolkodom, hogy veszek kb 700 ezer ft-ért egy kombi 2 literes (vagy ott körüli) benzinest és felújíttatom 300 ezer ft körül, de ezek szerint ez a BMW egy hulladék
Bevallom én Mercis vagyok, viszont a pápaszemes mercik eléggé undorítóak lettek, így ezek kiesnek...
A BMW-vel pedig nincs bajom.
Lehet inkább várok még ezzel úgy 3-4 hónapot, hogy legyen másfél millám egy normálisraEgyébként mennyibe kerülnek ezeknek a szervizük, ha például a váltó vagy a motorban 1 dugattyú elszáll?
MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Vidual001 #30999 üzenetére
Ez a kepek alapjan is rohad. Kuszob, ajtok biztosan. Sarvedok is eselyesek, na meg a csomagter ajto is hajlamos ra.
Persze ha megcsinaltatod, akkor meg jo is lehet. De itt csak a fenyezes 200k lenne, de meg nem latni az egesz autot rendesen. A motorban biztos nem ennyi km futas van. Ezek raadasul hajlamosak az olajat zabalni, akkor pedig full general kell.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vidual001
tag
válasz MPowerPH #31004 üzenetére
Értem, akkor inkább ti is azt javasoljátok (egy BMW-s barátommal egyetemben), hogy várjak 1 picit még és vegyek másfél millió forint körül egy E39-est?
Egyébként motor szempontjából melyik a legjobb választás?
Nekem a 2.2-es tetszett meg, viszont a barátom szerint inkább 2.5-ös, mert ugyan annyit esznek szinte, és a kasztnihoz nem árt a nagyobb blokk.
Kérdés, hogy mekkora a differencia adózáskor és biztosításkor?MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
brickm
őstag
válasz Vidual001 #31001 üzenetére
Manuális váltót kapsz 30-40 ezerért, felújíttatod,új olaj, plusz munkadíj 60k körül meglehetsz belőle.
Ahogy tapasztaltam e46 váltónál leggyakoribb hiba a szinkrongyűrű kopása, ede javítsatok ki ha tévedek.
Annyit tesz, hogy ha hirtelen tolod bele a sebességbe a kocsit menet közben érezni fogod ahogy összekapcsolódnak a kerekek. Megszokható a használta, különösebb gondot nem okoz, ha nem Qrod szét a szinkronagyat, meg nem darálod le a kerekeket, nem lesz vele gond.Egy 320i M52-es motor 100-130 között szokott elkelni. De ebben nincs tapasztalatom, hogy mennyire megbízhatóak felújítás nélkül.
-
-
Cxgrav
senior tag
Esetleg ha valakit érdekelne egy 118d, akkor ajánlom figyelmébe a bömbölőnket: BMW 118d
Érdeklődni privátban vagy a telefonszámon
Picture me Rollin' by 2pac
-
H.Ezredes
őstag
Na ez az... És sok "majom" meg van győződve arról ha te egy tisztességesen karbantartott karbantartott kocsiért kérsz 2M-t akkor az nem jó úgy mert 2M-ért már E60-at lehet venni. Csak azt valahogy elfelejtik,hogy lerúgott szarokat..... Baj még az is,hogy beülnek sokan és nincsenek tisztában a kocsi állapotával semmi érzékük nincs hozzá észre se veszik,hogy egy szakad "fosba" ülnek csak a lényeg,hogy BMW . Olcsón jót nem lehet kapni... De ezt senki nem képes fölfogni.... Nem mondom,hogy nem szoktak alkalmi vételek lenni mert van ilyen is de 95%-ban olcsón jó nincs.... De relatív az is,hogy kinek mi a jó.... Ami másnak jó abba én lehet be se ülnék...
(#31005) Vidual001
Inkább 25i-t vegyél. Ekkora karosszériához bőven kell.... Még a 30i se túlzás főleg ha touring-ot nézel ami eleve nehezebb is....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31010 üzenetére
Nalam minden 7en szinte kerdezik nem elado-e. (Ami eleg idegesito tud naha mar lenni, leven nincs ki irva ra) De jo multkoraban be talalt egy normalis fazon aki erti is mi merre es kerdezte ha eladnam mit kernek... mondtam 2 alatt nem adnam... erre ra vagta, hogy meg ma kifizeti ha hagyom
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Vidual001
tag
válasz MPowerPH #31011 üzenetére
Rendben, köszönöm a válaszokat!
Én nem hittem, hogy 550 ezer forintért jót kapok, ezért is kérdeztem a "szakértőket", hogy ők hogyan is látják ezt. Nem hiszem, hogy egy 3 számmal kissebb 1.4-es VW Polo árán veszek egy jó BMW-t, viszont egy kérdést mindenképp megért a dolog
Az E39 és E46 között egyébként (ha árfekvésben pl 1.5m mindkettő), akkor inkább az E39-et válasszam?
Gondolok itt a fenntartási költségre. A biztosítás szerintem olcsóbb a fiatalabb modellre, viszont alkatrészárakban drágább, vagy nem feltétlen?MSI GT62VR 6RD Dominator Pro
-
Anubris
őstag
Sziasztok,
barátnőmet nem tudom lebeszélni egy 116-118i vásárlásáról.
Megtudnátok mondani, hogy kb mennyibe kerül egy chiptuning ilyen autoba?
Olyan 45-50.000 körül láttam pár oldalon, csak nem tudom ez a reális ár-e. -
brickm
őstag
H.Ezredes
e46- benzinesnél a kílma részeként fellelhető egy elektromechanikus szelep, ami ha tönkremegy nem tud dolgozni a klíma, gyakorlatilag nem csinál nyomáskülönbséget a 2 oldalon.
Az lenne a kérdésem, hogy ez a kompresszoron belül, avagy kívül helyezkedhet el? Szeretném megvizsgálni nincs-e kábelszakadásom esetleg és amiatt nem megy, vagy valóban tönkrement. -
BeZol
őstag
válasz Anubris #31019 üzenetére
2011 utáni 1est ha néznél, ott már érdemes chippelésben gondolkodni, sajna az előző szériához tényleg nem sokat hoz, kb. felesleges, azért belinkelem mit találtam az újabbakra, hátha pár év múlva emelett döntenétek:
114i 102ps, 180nm --> 133ps, 234nm
116i 136ps, 220nm --> 176ps, 286nm
118i-ből létezik olyan erejű, ami megegyezik a fentebbi 116i-vel, tehát az tök ugyanaz.
118i 170ps, 250nm --> 218ps, 325nmAlapvetően a kisebb teljesítményből a chippelés után megkapod az egy lépcsővel erősebb motorizáltságot.
Kérdés persze, megéri-e a kb. 10 éves, 2m Ft-ba kerülő, remélhetőleg nemtekert 200ezer km-es kocsi helyett egy 3-5éves, 4m Ft-ba kerülő 30ezer km-es kocsit venni.A 2m Ft körül mozgó 2005ös 116i-k 116 lóerősek 150nm nyomatékkal, míg a 4m Ft-os 114i ugyanezt hozná, chipelve pedig (133ps, 234nm) egy 2,3m Ft körül mozgó 118i-t is lazán elnyomna (129ps, 180nm). Azért érzékelhető ugrást hozott a belépő benzineseknél a turbók bevezetése, én tutira nem vennék ilyen pici szívómotorosat, bár a párodnak mindegy lehet, csak legyen ott a plecsni és guruljon el A-ból B-be, akkor pedig jó választás régi motor is. (+1 turbógonddal kevesebb ha arra kerülne sor 250ezer km felett vmikor)
Ha még a 100ezer km-es futásteljesítmény is belefér, akkor 4év körüli 116i-t is kapni 4mFt-ért (136ps, 220nm, chipelve már kánaán). Én lehet, hogy egy ilyenbe ugranék bele, majd 6 évvel később 10 évesen el lehet passzolni 2-2,5mFt-ért 200ezer km-rel, tehát 1,5-2mFt-os buksz a kocsi árán, míg egy eleve 11 éves kocsi 17évesen 300ezer km-es futással szerintem 1mFt fele lesz, tehát 1-1,5mFt értékvesztés (tehát a 4 éves kocsi tényleges felára 0-1mFt lesz 6 év múlva, hiába kerül 2mFt-tal többe most, és még nem is lesz annyi baja, hiszen 10 éves kortól és 200ezer km felettől kezdődnek csak a bajok). -
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30818 üzenetére
Tudom, hogy mindig mondod, hogy 8,5L kell bele. Ezt kozvetlen a BMW-tol vettem, mert az elozo vasarlasom utan kaptam egy 30%-os kupont olajra es szurokre(azokat nem kertem, mert meg 30% off -al is tobbe kerultek, mint a Mahle szett ), meg egy ajandek tesztvezetest. Csak a rendszamomat kertek, meg, hogy premium vagy sima BMW olajat kerek e, es melyik viszkozitasut. A szukseges mennyiseg a rendszeruk szerint 7,5L az automba. Rakerdeztem, hogy biztosan nem 8,5L e... Kihivta a szervizest a nocike, aki ragaszkodott hozza, hogy ennyi kell bele. Szoval majd kipotolod. De mar ossze vagyok zavarodva, hogy most mennyi az annyi.
Egyebkent kiprobaltam a 435D xDrive M-Sport -ot.... No offence, de soha nem kellene. Ilyen ronda, baratsagtalan, fos minosegu belsot nem vartam. Minden rideg, nem jo tapintasu, mar zorog zorog es nyikorog. Persze megy mint a golyo, allo rajtnal jol jon az xDrive, meg azert az a 8 sebesseges automata klasszisokkal gyorsabb, sokkal jobban startol, mint a regi 6HP. 100 folott viszont ugye gyengebb volt, mint a mostanim. A kormanya nekem hatalmas csalodas, ez az elektro szervo sok dolgot kivesz az elmenyfaktorbol.... A kovetkezo autom ezek utan biztosan nem BMW lesz, hacsak nem lesz atmenetileg egy ujabb E92-om. Merci vagy az Audi merfoldekkel a BMW elott jar a belso kialakitas, minoseg es extrak teren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31022 üzenetére
Én ugye most ismerős 440i xdrive cabrio-jában ültem, és ugyan nem akarom fikázni a kocsit, de 25millióért én többet várnék na. Szép-szép, de anyós ülésből nézve olyan idegen az egész középső konzolrész, mintha egy különálló modult illesztettek volna be. Az sem tetszik, hogy fixen kint van a navi, és nincsen körbebunkerezve a nap elől, így napfényben necces látni. A bézs bőrön 1300km-esen már látszódott a farmernek a nyoma, tehát max 5ezer km-enként lehet szépen pucolni.
Én zörgést és társait nem fedeztem fel (ez ugye idővel előjöhet), sőt 1fokkal halkabb volt mint az enyém, a nagy hifi pedig ugyan nem szól akkora erővel mint nálam, de tisztábbak a hangok.
Nekem eleve nem bejövős még az automata váltó, de ismerős is mondta, hogy idegenkedett tőle, de most már nem venne manuális váltós kocsit, annyira megszokta és megszerette.Tetszik viszont az adaptív ledes lámpa, teljesen más karaktert kölcsönöz a kocsinak, mint a sima bi-xenon lámpák. A nyaksál is jó ötlet, igaz eleinte felmerült bennem h mekkora gáz h csak fűt és nem hűt, de így a logikus, mert a meleg szél kellemes mikor a tarkóhoz ér, míg ha hűvösebb van, akkor elég fázós érzetet okoz a hideg levegő, ez pedig ugye kiiktatja, tehát jó dolog. A lenyitott tetőnél csomagtartó nyitás után megemelhető összecsukott tető ötlete nagyon-nagyon praktikus ha csomagok ki-bepakolásáról van szó, ám nagyon törékenynek tűnik, félek idővel eltörhet vagy nemtom, de biztos jól kitalálták, gondolom én.
A vezetésről még nem tudok nyilatkozni.Nekem az az érzésem, hogy nincs akkora előrelépés (főleg m-pakettal) megjelenésben és funkcionalitásban, hogy ezért ismét zsír új autót vegyen az ember, bőven jó egy E92-E93as használtan jól felextrázva, és semmivel sem lesz az ember szegényebb. Jó-jó, jött pár értelmes extra, és más a megjelenés, de ez így ebben a formában csak e46-ról váltóknak jó vétel. Ugyan én nem ültem még A5-ben, E-kupéban, de a merci belső egyértelműen nem tetszik, főleg ezekkel a tabletokkal középen (tudom, e-kupéban még a tablet előtti korszak van, az sem tetszik), míg a kifutó A5 szintén nem bejövős, ÁM az új A5-össel pedig már az a probléma, h kb. ugyanúgy néz ki. Belül ugyan most sokkal szebb, és kérhető a digitális műszerfal ami tetszik így képek alapján, és maga az a technokrata hangulat bejövős. Az azért szégyen a bmw részéről, hogy ülésszellőztetést még mindig nem adnak a 4es szériához, míg a konkurencia ad, a következő generáció pedig kabrió esetén vászontetős lesz... Ja és hiába volt talán -70kg-mal könnyebb a 4es széria a 3as coupe-hoz képest, ha a cabriók ugyanolyan nehezek lettek, ezt bezzeg nem reklámozták.
Azért a 8fokozatú automata is, és az elektromos szervo is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy 0,5-1literrel kevesebbet kérnek már ezek a kocsik, és a 0-100as sprintidő is javul nagyon hasonló motorokkal kb. 0,5másodpercet. Sok pici pedig sokra megy ugye, de még mindig nem elég ahhoz, hogy E92-93ról megérje váltani, és szerintem ezt is érezhetted, én legalábbis ezt érzem úgy, hogy még nem vezettem 4est.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #31027 üzenetére
najó, kihagytam a 6-os grand coupét, az bejön
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
őstag
Hali!
Szerintetek ez milyen lehet? Ár kb reális? Mennyire eladható egy ilyen kocsi? Motorral és konkrétan E46-al tapasztalatok? Mikre kell figyelni, mi az, ami típushiba?
Köszi!
-
Senki9876
tag
sziasztok
Tudna nekem valaki segíteni hogy hogyan lehet frissíteni a térkepet egy F11 -es BMW -ben?
Térkép is érdekelne. Régen még E61-em volt, nem okozott problémát, de a mostanihoz még új mapot sem találok.üdv.
Senki"Nem törődöm azzal, hogy az emberek nem ismernek, azzal törődöm, hogy nem ismerem az embereket." Kung Fu-Ce
-
Champ1on
tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy egy E60(2004)-ban nem bootol be a navi. A BMW felirat megjelenik és onnan nem lép tovább. Mi lehet a baj, és mi a megoldás rá?
Köszönöm előre is! -
stickermajom
addikt
válasz johnny82 #31029 üzenetére
Xenon tévesen van megjelölve a hirdetésben. Amúgy kinézetre szép, csak a jobbos Index párásodik, azt az oldalt én alaposan megnézném. Az árát viszont én is sokallom.
Mindenkinek: Amúgy vajon nagy macera lenne hátra elektromos ablakot megcsinálni E46-ban? Enyémből kispórolta a német tulaj. Gondolom kéne két kapcsoló hátra, maga a mechanika, előre 4 gombos borítás, plusz ahhoz kapcsolók. Kérdés, hogy valamennyire be van kábelezve vajon, vagy azt is húzni kell.? Oldallégzsák van hátul, szóval valamilyen akad.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Champ1on #31038 üzenetére
CCC modul szart be 99% Ez a központ vezérlő egysége típus hibája az E60-oknak :/ Elvielg ha be kapcsol még így akkor tudom javítani de egyébként CCC modul csere !! bontottan is mrá elkérnek érte ~ 150K-t
(#31029) johnny82
Drága !!! Gyenge felszereltséggel... Az állapota képek alapján viszont elég korrekt. Ezen kívül a glasdach ami jó még benne semmi egyéb...
(#31022) BMW001
Tudod,hogy eddig is 8,5L ment bele
(#31024) crissprivat
Inkább 8L szokott lenni az a 7,5L . És nem egy nem 2 kocsiba motor és hajtás függően 8,5-9L megy bele !!!!
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
Volt egy hsz az E60 tipikus hibáiról nem az LCI modelről valaki betudja linkelni ?
Illetve 2,5m körül lehet már nem több sebből vérző e60-at találni ? (benzin-manual)[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
H.Ezredes
őstag
válasz ADAM1337 #31041 üzenetére
En irtam de a teljesseg igenye nelkul... Benzines pl N52-es motornal hasonlo problemak mint sz N42-46-nal lanc nyulas vezerles elporlad stb... M54B30-as motor a legstrapabirobb. Keress vissza a hozzaszolasaim kozott. 2,5M-ert is nehez talalni jot.... Olyan meg nincs amire nem lehet/kell kolteni foleg nem ilyen arkategoriaba. Bar kinek mi az igenyes es ki mit visel el....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
whitezo88
nagyúr
Tegnap keso este beszart az ablakemelo, mocorog de feluton be van ragadva. Elvileg regulator hiba neten errol lehet olvasni hogy gyakori. Kenytelen voltam utcan hagyni estere. A vicc hogy ma es holnap minden zarva amit neztem, ami ma nyitva ott meg vakon telefonom elutasitottak hogy villamossagi gonddal nem foglalkoznak (szerintem meg ez nem az) milyen uzletpolitika ez?? Most parkoltathatom ket napig szuleimnel mert utcan nem hagyom hetfoig kurva pipa tudok lenni ilyen magatartas miatt.
-
whitezo88
nagyúr
válasz stickermajom #31045 üzenetére
nem tudom, nem akartam lefeszegetni, de ezért is felháborító, hogy vakon lepasszolták...
-
ADAM1337
nagyúr
Hú, annyira nem akarnék kombit, de valahogy a mostani után mindig rájövök, hogy szeretem.
Közbe a touring hátsó ajtó problémámra találtam megoldást: [link], viszont a belső zsanérok behangolását nem találtam meg, még így.
Van szervíz könyv, mert nem hiszem hogy egy nagy művelet lenne ?[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Gézengúz
addikt
Ajtóról meginduló bőr kárpitot mivel tudom erősen a helyén marasztalni? Ez a meleg nem tett jót neki..
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs