- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- A marketingen segít spórolni az AI
- Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Mobilinternet
- Mozilla Firefox
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Rendszergazda topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Hálózati / IP kamera
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
"Azt is hozzátették, hogy magas szintű önvezetésre lesz szükség ahhoz, hogy az autó utasai élvezhessék a játékokat és a többi szolgáltatást."
Ilyen viszont még nincs, és mostanában garantáltan nem is lesz, szóval fantasztikus üzleti modellnek tűnik Addig is sikeresen zavarhatják az utasok a vezetőt, növelve a baleset kockázatát.
Legfeljebb úgy tudnám értelmezni a dolgot, hogy az álló autóban játszhat valaki autószimulátorosat az igazi kormány meg pedálok felhasználásával. De ez meg feltételezi hogy a kocsi teljesen drive-by-wire legyen, amihez szintén jó nagy fanatikus techbuziság vagy butaság kell, hogy valaki bevállalja."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
DjFlanker
aktív tag
A Toyota már bevállalta a full drive-by-wire-t.
Egyes Teslákban már most tudsz álló autóban ilyet játszani, miközben az nem full drive-by-wire, szóval ez se feltétel.
Az önvezetés 5. szintje szerintem is még messze van, viszont a 3. már kopogtat. És egy autógyártásba beszállás nem 1 hanem 10 éves projekt, alaphangon.
Ami sokkal érdekesebb, és cikkben nem látom (érthető valahol): mivel a Hondának a kicsi E-t leszámítva nincs elektromos autója, se platformja, ez a GM platformjára fog a Sony/Honda autót építeni, vagy építtetni a Magnával.Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
hardzsi2
aktív tag
A fotón (hívjuk víziónak) az is látszik, hogy a hátsó fejtámlákba/hoz is van 1-1 tablet integrálva. Ha a kocsiban van egy kellően erős konzol, könnyebben el tudom képzelni, hogy az hosszabb utakon kiszolgálja a hátsó 2 tableten vezeték nélküli fejhallgatóval és kontrollerrel játszó gyerekeket (játszhatnak akár más-más címmel, vagy kooperatív osztott képernyőssel is). Így sem a sofőrt, sem az anyósülésen gubbasztó asszonyt nem zavarják, sőt sokkal jobban leköti Őket, mint bármi más.
Persze ehhez nem szükséges konzol sem, csak 1-1 tablet-tartó tablettel, akkor ez bármilyen "mezei" autóban is nagyrészt reprodukálható (limitáltabb Androidos vagy iOS játékokkal persze).
Mindezt nem azért írtam, mintha kisgyerekes szülőként vágynék ilyesmire, sőt: inkább tiltom, hogy a kocsiban bármilyen képernyőt bámuljanak; inkább tűröm az alkalmankénti veszekedést/ordítozást, de inkább nézzék a tájat, éjszka meg aludjanak...
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
Új hozzászólás Aktív témák
- Polar mirage kerékpár eladó vagy csere. olvass!!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- IPHONE SE 2022 ( 3.gen) 64GB 100% akku, független, üzletből, garancia
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- HP ProBook 640 G4 szép állapotban, i5-8250U , HU világítós billentyű
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs