- C# programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz hobizoli #135638 üzenetére
Nekem rövid távok városon belül igaz 90%-ban klíma nélkül 4,4-liter lett első kattanásig töltve a legutolsó tank.
26.08.2023 10.361 696,0 30,61
Summer tires
657,80 4,40Dátum, óra állás, megtett táv, tankolt liter, ára SEK-ben és liter per 100 km végül. Spritmonitor log.
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #135653 üzenetére
de az vmi hibrid, nem?
neztuk a ket CHR-t, atlagban ~7.5-t zabbantottak
mondjuk 130 felett kb meghal
de az a a csuszsoskuplungos CVT valto egy halal
120-nal beletiporsz felporog fulre ~5000-re (forimero nemvan benne) öööÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, es 1-2sec turbolukkal "elindul"
egy sima orszaguti elozeshez is jobban bele kell kalkulalni ezt a kesedelmet, mint regen egy turbos autonal
ja es ez a 1.8-s motoros volt, megneztem a forgalmijat
vmi 1450kg hozza, szoval nehez, mint a sáááártöbb drón kell ;P
-
Phülöp
addikt
válasz hobizoli #135655 üzenetére
sógorom ugyanígy reagálta le, amikor kipróbálta az Avensis kombit - 140-nél hiába padlózza le, nem ugrik meg, lomha a vas
bezzeg az ő Passat-ja...mondjuk nem is értem, 140-ről hova kéne ugrálni - itt 120 a max, de az se sok helyen
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #135639 üzenetére
Eon távleolvasási portál
Nekem nem megy még a regisztráció, nézd meg, hátha valami értelmeset ki lehet nyerni belőle.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz hobizoli #135655 üzenetére
Akkor az ta-pos-va volt rendesen. Normálisan szerintem 5-6 liter körül kellene legyen még dinamikusan vezetve is.
130 felett hova menjen még? Az egyik elektromos gép fordulatszámhatára miatt 180-ig el lehet tolni. Nekem a Corolla kombival mérve egy teljes tank fogyasztását úgy nézett ki, hogy 120 tempomat esetén 5 liter alatt eszik, 130-as tempomattal viszont majdnem 7-et. És 120-al haladva folyamatosan még kábé kevés előzéssel és minimális fékezéssel tudsz haladni.
Ha mondjuk óra szerint 150-re próbálsz beállni az még német(h)ben sem működik extrém időket leszámítva (hajnal kettő).
A miénk szerintem inkább 1600 kg körül lehet, mindig elfelejtem a számot.
-
npera
újonc
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #135658 üzenetére
jonnek az M5 belso savban ennyivel mogotted
a kamionok meg ~90-l veretnek a kulsoben
szoval vagy mesz 130-140 korul (ora szerint) bent, vagy 90-l beallsz a kamionok koze
120-nal folyamatosan utoler vmi szerb/bolgar/torok/roman vagy magyar rendszamu auto
aztan nem ritkan 10-15+ kamion es 7.5t-s tgk megy konvojban a kulsobentöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz hobizoli #135660 üzenetére
Ja, ezt csináltam Magyarországon M1-en. Előztem 130-al, amikor volt lyuk. A fent említett bugris népség ilyenkor tipikusan beleállt a gázba távolabbról rágyorsítva, hogy aztán tudjon mögöttem lüktetni 1 méterre a kocsi hátulja mögött. Ha haladtak volna ugyanúgy, mint amikor elkezdtem az előzést, akkor simán kihúzódtam volna előlük mire beérnek. Felőlem lehet csinálni, szépen meg tudták várni, amíg leelőztem a kamionokat 130-al, aztán kihúzódtam. A legtöbb ilyenkor jól rámhúzta, hogy megmutassa ki a királycsávó, akkor kaptak 5 másodperc dudát és távolságit.
Amint kiértem Ausztriába, akkor hirtelen lett útminőség, volt távolság a kocsik között és lehetett haladni a tahó lüktetés nélkül is.
A cseheknél volt még annyi paraszt, mint Magyarországon, az is egy totál bugris ország.
-
Sipi-
tag
válasz npera #135661 üzenetére
Amint kiértem Ausztriába, akkor hirtelen lett útminőség, volt távolság a kocsik között és lehetett haladni a tahó lüktetés nélkül is.
Tavalyi tapasztalatom alapján ott meg nem tudják a párhuzamos közlekedést használni. Autópályán nem egyszer volt olyan, hogy én mentem a külsőben megengedett sebességgel, megjelent a belsőben egy osztrák rendszámos kocsi és ott "vonatozott" velem egy vonalban percekig. Nem ment el, nem maradt le, jött ugyanazzal a sebességgel, mint én (én tempomatoztam, tehát nem gyorsítottam rá). Többször volt, hogy utolértem valaki, aki a belső sávban csordogált 90-el (100-as tábla mellett), a külső sáv pedig teljesen üres volt.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Samott
addikt
Remelem nem photoshop:
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Sipi-
tag
válasz Bujdy81 #135632 üzenetére
a Teslára valamiért gigászi a Casco.
Ez furcsának tűnt, de tényleg. Model Y-ra B9-el, 3 vagy 4 év Cascos múlttal 20%/200e forintos önrésznél is 548ezer forint a legolcsóbb Casco, mellé még 61ezer a KGFB. Így ki is jön kb. 610ezer forintra összesen.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #135645 üzenetére
....aztan meg majd ott allnak szobor uzemmodban orok mementokent a kovetkezo generacioknak, hogy 5-6 evig epultek ezercsilliarodkert es osszesen ~2 hetig voltak hasznalva
lasd Rio, Athen, Peking... stb peldajan okulva ez az olimpia dolog, leginkabb csak egy massziv buko csak igazabol
sokkal nagyobb lakosu varosokban sem tudtak hasznositani a megepult infrastrukturat a rendezveny utan teljesen, vagy leginkabb sehogy
a szent Hring sem termeli ki az eves fenntartasi koltseget meg akkor sem, ha F1 idejen beleszamoljak az aznap a keszthelyi strandon eladott sajtos-tejfolos langos adojat is, meg hogy en eppen aznap tankoltam 53 liter gazolajat a digo kotlamba, es annak a jovedeki ado +AFA erteke is mennyivel jarul ehhez hozza a koltsegvetes pozitiv oldalan, meg a szallashelyek IFA meg mindenfele adojaval sem adja ki a matekot a buli
nemtom, de egy Ausztria miert nem palyazza meg 4x akkora GDP-vel sem?
koltoi a kerdes igazabol...több drón kell ;P
-
WiZARD
addikt
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #135667 üzenetére
Bezzeg Barcelona megoldotta, félszer voltam ott az elmúlt 10 évben, de mindig volt valami buli. Utána csak ránéztem a turistainfó oldalon és pislogtam, hogy mindig kitaláltak valami bulikát a hegyen lévő kisstadionba, meg minimum stadionlátogatás, ajándékbót, mezek, sörök, hűtőmágnes, csókolom. Motocross/BMX freestyle verseny homokbuckákkal, utána jöhet a salsa találkozó, kézműves vásár, unplugged jazz hétvége. Ezek állatok, de így kellene. Tudöják mitől megyen a villamos.
Többit nem tudom, idehaza az a mantra, hogy ha egyszer megtérül akkor már jó volt és addig is mozgattuk az építőipart, dőlt be az ÁFA meg munkát adott sok embernek, de nekem ez kicsit olyan KGST ládagyáros, hogy ami üres telerakjuk, ami tele van kiürítjük meg akkor miért nem húzunk ki belőle folyamatosan sok pénzt? A többi kihasználtsága ellenőrizhetetlen, aki ezzel példálózik persze az sem tudta indokolni, csak van 1-2 koncert és kész, X. De nekem épül és majd tudom használni.
-
zetor2000
senior tag
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #135669 üzenetére
Hülye katalánok, megmondta Torrente is...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #135669 üzenetére
ja csak az 30 eve volt mar... kisebb lepteku volt akkor egy rendezes
most meg nem lehetsz proli, hogy az elozonel kisebbet csinalsz, mindig tul kell szarnyalni az elozot
egy Tokio utan ahol mar 8K-ban is kozvetittek, a japan nezo a 2032-s bp-i kozvetitesre azt hinne, hogy elromlott a TV-je
meg nezd meg egy foci VB-t
tobb EU tagallam lazan meg tudjna rendezni csak az elso osztalyu klubcsapatai stadionjaiban is a nemzeti fo-fo-fo-stadionon kivul is
a barcelonai Camp Nou ~100k-s stadion
a Puskas ott egy 2/3-s telitettseg
....es azok nem allami pénzcsöcsön lógnak, a piaci alapon mukodve a sajat beveteleikbol fenntartjak, fejlesztik, atepitik stb
az Atletico Madrid Wanda Metropolitano nevu stadionja 240miilio EUR volt 2017-ben, ami akkor ~85Mrd fabatka volt
szinten megfelel mindenfele FIFA es UEFA eloirasnak es 67-68k-s, a 2019-s BL donto is volt ott megtartva
szinten egy regi stadion lett reszben lebontva es atepitve, de:
-lett hozza csinalva az ottani "M0"-rol egy dedikalt lehajto
-4000 parkolohelye van
-a kozeli metromegallo kijarata ki lett bovitve, hogy meccsnapon ne legyen torlodas a kapuknal...
...es ezt a mind a klub fizette kozel 30 millio EUR koltseggel
es igy is sokkal olcsobb volt, mint a Puskas, ahol ilyesmik szóba sem kerulhettek annak pozicioja miatttöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #135672 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy akkor kisebb léptékű volt, hanem az, hogy máig működik és húzzák ki a pénzt belőle, nem üres, nem rohad le, funkciója van.
Camp Nou más legenda, 10-Xezer pénzes belépők vannak csoporttal, az is feéár, hogy leülhess a kispadra vagy bemenj az öltözőbe. Ehhez el kellett érni valamit, utána felülni a vonatra és kasszasiker. Kíváncsi lennék a havi számokra, hogy mez/hamutartó/hűtőmágnes vonalon mennyit kasználnak, de ezt sosem fogjuk megtudni.
-
hobizoli
nagyúr
-
WiZARD
addikt
válasz qnadam #135675 üzenetére
Nem tudom a konkrét árakat, de meglepne ha lényegi különbség lenne egyéb prémium márkákhoz képest.
Amíg nem volt itthon szerviz/képviselet addig oké hogy drága volt, de már 2 éve van...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #135677 üzenetére
Ott a váz az "egyben" van öntve, az kicsit khm... Az eleje, meg a vége 1 bazi nagy darab. A verda 3 fő részből áll ez esetben: eleje, háta - ezek alu öntvények, meg az akkucsomag, ami már teherviselő elem.
De töréskor a váz nyúlványai már cserélhető, csavarozott/hegesztett/ragaszott "valamik".
Azaz kábé olyan, hogyha egy bizonyos mértékű ütközés van, akkor a váz még nem sérül.Szerintem itt a casco amiatt drága, mert a "#&@&# 'nnyját vesz Teslát".
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #135672 üzenetére
Nekem se lenne bajom a stadionokkal, ha nem a Te meg az Én pénzemből épülnének. Ha a csapat bevételei kiadnák úgy a matekot, hogy a takarítótól a legelső csapattagig mindenkinek jut kialkudott pénz, meg még a stadiont is meg tudnák építeni, és nem állami pénzekből épülne.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz npera #135659 üzenetére
Ez a videó mit akar mutatni? Hogy az önbíráskodás jó? A szabálytalan gyalogost félre lehet lökni, neki lehet toszni a parkoló kocsinak/konténernek?
Érdekelne, hogy mit szólna a kukásmellényes csóka főnöke, ha pl. nem egy "külsős" kocsijához kenik hozzá, hanem a főnökéhez és esetleg összekarcolják közben?
Messzire vezet, ha valahol nem csak az állam alkalmazhat erőszakot...
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #135685 üzenetére
Nézd meg a BMW iX3-at! Sógor vett olyat, tegnap ültem benne. 26-27 misi körül van, és a Teslához képest ég és föld a beltere. Tényleg prémium! Pont olyan, mint egy X3, csak éppen elektromos. És nem is eszik rosszul, egyedüli bajom vele, hogy 510 liter a csomagtér a Teslában meg talán 954 (múltkor kigugliztam). De ha valaki tud csomagolni...
-
Sipi-
tag
Használ itt valaki iphone-on apple pay-t érintéses fizetésre?
Augusztus 10-én abbamaradt a kártyához tartozó tranzakciók listázása, nem jelenik meg semmi.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
addikt
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #135686 üzenetére
Szerintem informálódj picit, hogy mit művelnek az "aktivisták" (terroristák), aztán helyezd magad a szituációba, majd gondold át.
Csak ismételni tudom magam. Az erőszak monopólium már régóta nem érvényes koncepció, különféle terrorista-aktivista csoportok erőszakoskodnak pogárokkal. Olvass picit, hogy mi megy Extinction Rebellion akciók tekintetében.
Messzire vezet, ha terroristák kontrollálják a polgárok életét....
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #135691 üzenetére
a nemet premiumoknak tipikusan az utastere szokott "fasza" lenni, mert azzal talalkozik a elso tulaj, aki megvette a gyartotol
a hardver alatta... meg majd 8-10 evesen a 2-3. tulaj meg leoboazza magat vele
nezd meg a ICE motoros vasaikat is az elmult 2 evtizedbol
bajoreknal ami az M-s motorok utan jott, az tizeneves korara kb mind egy betegagy lett...több drón kell ;P
-
Sipi-
tag
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
válasz hobizoli #135692 üzenetére
Hát...
BMW iX3 beltere szerintem kakofón. Sajnos megmaradtak azon a szinten, hogy beülsz, start gombot benyomod, hogy legyen gyújtás (!!!), aztán megnyomod a váltón a reteszelő gombot, aztán be tudod húzni D-be vagy R-be. 2023-ban! Mikor egy normális BEV-ben van convenience start, amikor driver present flag aktív, akkor fékre lépve behúzod a váltót D-be, gáz és mész. Egy PS2-vel vagy XC40-el kábé 3 másodperc alatt el tudsz indulni, ha elég gyors vagy hozzá. Jó, akkor menet közben húzod magadra az övet, de a lehetőség adott.
Audi e-Tron gépkocsiba beülve rákönyöklök a könyöklőre, hogy ne húzzam a seggem az alkantara ülésen, hanem a súlyomat a könyököm tartja és úgy teszem a helyére a seggem. Erre konkrétan beszakad a súlyom alatt a könyöklő. Oké, utána visszaugrott, tehát nem permanensen tört le az egész. De a Corolla simán bírja ezt. Nem vagyok túl nehéz, csak 103 kg.
Mercedes-Benz EQC és EQA kormányon levő gombjai nagyon nem prémiumok. Úgy általában a belsétéri kapcsolók lehetnének sokkal inkább határozott és selymes érzetűek manőverezésre. Mindhárom nagyon német prémium esetén fennáll a kritika.
De a legnagyobb blama szerintem a BEV-releváns UI funkciók éretlensége. Ezt totál nem értem. Régen a nagy német hármas volt az úttörő a grafikus UI tekintetében, nekik volt először képernyő a kocsiban. És ennek ellenére képtelenek egy intuitív és használható BEV-barát UI-t megalkotni. Volvo és Polestar (és persze Tesla) kábé nulla háttérrel a nagy német trió fényében 100x használhatóbb UI-al büszkélkedik.
Navigáció töltőhöz, töltés közben adatok, töltés közben navigáció programozása, SoC és megmaradt hatótáv, regen fokozatok vagy one pedal drive ne legyen már kihívás 2023-ban.
Lehet túl sok kocsit próbáltam és túl széles a látókör, de nagyon nem kell hasraesni a német prémiumtól a jelenlegi modellek tekintetében.
-
Sipi-
tag
válasz eattila #135696 üzenetére
Nekem is látszott, de augusztus 10-ei volt az utolsó tranzakcióm ami látszott. Azóta kártyát cseréltem (lejárt a régi fizikai kártya), de ennél sem látszanak a fizetések. Ma restartoltam a telefonomat, kíváncsi vagyok, hogy ezután látszani fog-e.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Sipi-
tag
Ma megtankoltam a Yarist. Az előző tankolásom óta (május közepe) 87 forintot emelkedett a nornál 95-ös benzin ára
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Sipi-
tag
válasz npera #135653 üzenetére
4,4 liter? Toltad a kocsit, vagy vontatták?
Nekem most, hogy nyáron sokat autópályázok, vannak 6,6-6,9 körüli átlagok a Ceed-el, de a teljes átlag eddig 6,95 l/100 km. De ez nem hibrid, hanem 1,5-ös turbós benzines, 160 LE-vel. Mondjuk nem is hagyjuk szerintem ellustulni[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
addikt
válasz Sipi- #135699 üzenetére
2.0 turbós benzines öthengeres most 7.8l átlag, de épp talán Ina 95-ös van benne, mert nem volt jobb útbaeső amikor tankolni kellett. Érdekes, hogy Shell 100-assal hasonló távon inkább 7.9l, de azért máshogy reagál a gázpedál lenyomására. Mondjuk megy, durván, a 95-öshöz képest hiperűrugrás. OMW, Mol cuccaival 8 alá nem megy. De van egy jó Subarum eladó, ha valaki irtózik az egyszámjegyű fogyasztási adatoktól.
Új hozzászólás Aktív témák
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- sziku69: Szólánc.
- Honda topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
- HP 27-cr0757nz - ÚJ 27"-os FullHD All-IN-ONE PC - i7-1355U, 32GB, 1TB SSD, W11, 300nit
- Eladó Fujifilm X100T fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen