Új hozzászólás Aktív témák

  • worxland

    addikt

    válasz MaCS_70 #85 üzenetére

    "A szolgáltatásai, illetve a rendszere pedig nagyon jó. " vs " vannak érthetetlen és bicskanyitogató hiányosságai, anomáliái."
    Nem, nem nagyon jó. Egy idióta, átgondolatlan katyvasz, hibásan megírva (melyik barom gondolta, hogy egy gépen csak egy ember fog belépni és milyen informatikai fejlesztő nem képes ezt a hibát ÉVEK ÓTA javítani), százkilencvennyolc weboldalra szétdobálva. Csak tegnap szívtunk megint vele, amikor a dokik azt mondták apósomnak, hogy felrakták a leleteit az Ügyfélkapura.
    Ahol persze nem találtuk.
    Mert nem is ott van.
    Az EESZT oldalára kell felmenni.
    Ahonnan bejelentkezéskor átdob a KAÜ-höz.
    Majd onnan vissza.
    Másik:
    A NAV az SZJA-ról csak értesítést dob az Ügyfélkapuba, elfogadáskor meg (kivárva két percet, amikor már kilépsz az Ügyfélkapuból) még egyet.
    De ugyanez a NAV a súlyadónál már a rendes levelet küldi az Ügyfélkapuba.
    Semelyik értelmező szótárban nem ezt a tervezési "metódust" fogom megtalálni a jó definíciójaként.

    [ Szerkesztve ]

    ''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

Új hozzászólás Aktív témák