-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmarco05
csendes tag
válasz radi8tor #52001 üzenetére
Köszönöm akkor szét szedem és megnézem. Ahogy néztem a videót nem túl bonyolult meló inkább idő igényes. Cska érdekes az a kis búgó hang ami jön belőle amikor megnyomom a gombot, ilyennel még nem találkoztam.
Amúgy amikor rámértem 14.95V-ot mértem, ez normális érték? Nem 12V-nak kéne lennie?
-
RazoR
veterán
MK1 1.6 benzin FYDD-hez milyen gyertyát ajánlanátok?
Illetve milyen márkájú gyújtást (trafó, kábelek)?Továbbra is az alapjárattal küzdök, cseréltük motortartó bakot, ki lett takarítva az alapjárati motor, cserélve lett a benzinszűrő de nincs javulás.
-
dellfanboy
őstag
-
Focus mk1-ben ti hány km-enként cseréltek gyertyát, trafót? Ebben ugye még ha jól tudom egyszerű tranzisztoros gyújtótrafó van, ami ciklusonként kétszer is gyújt, tehát jobban kopnak a gyertyák meg a trafó.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
RazoR
veterán
Lehúztam a lambdaszondát, de úgy még rosszabb.
Itt van 2 videó, az elsőn látszik, hogy mennyire rángatózik a motor, a másodiknál meg hallható egy ilyen fura huppógó hang.
Ötlet valakinek?
-
mghltm
addikt
a kovetkezo kerdesekkel FORDulnek hozzatok:
- 2020 utani autokat bongeszek, evi 12-15e km-t mennenk, jo 10 evre tervezzuk a hasznalatot, keves varos rossz idoben ( ho, viharos szel, szakado eso ), inkabb hosszabb tavu utak es kirandulasok ( jellemzoen 2-3-400km )
- jol latom, hogy az 1,5 ecoboost a testesebb tipusokban ( mondeo, smax, galaxy ) 4 hengeres, mig a kisebbekben ( focus, kuga ) 3 hengeres? itt pld 3 hengeresnek irjak az smaxot, mashol meg negyet talaltam ( illetve szamolgattam a gyujtotrafokat gugli kepeken ).
- ezekre jellemzo meg a hutofolyadek elhorpintese, komplett blokkcsere, esetleg kigyulladas?
- a powershift utani 8-as valto mar megbizhatobb vagy a kezi a tuti?
- avagy maradjak a toyota-licenszes hibrideknel? ( dizelt nem veszunk )koszonom a valaszt!
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
TeeJay
félisten
Kaptam árajánlatot 2011-es 2.0TDCi 140LE UFWA motorkódos Galaxy-ra
vezérlés (INA) +vízpumpa (INA) +hosszbordásszíj cserére 178ezer anyaggal munkadíjjal együtt.
3,2óra munkadíj van előre beírva 70ezer. Fagyálló 3 liter 12ezer, vezérlés INA 83ezer, rezsianyag 6ezer, hosszbordásszíj 9ezer. Mennyire reális ez szerintetek?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
westcoastog
veterán
Sziasztok! Az alábbi üzemanyag adalékokról kinek mi a véleménye?
Dízel részecskeszűrő védő adalék 250ml
-ami csökkenti a koromképződést
Dízel füstölés csökkentő adalék 150ml
Gyorsítja a korom leégését
Dízel rendszer ápoló adalék 250ml
Jelenleg turbófelújításon van a kocsim, azt mondták vésni lehet a kormot a geóból (még csak 4000km-ert mentem a kocsival). Rövidebb távokon közlekedem, de bemelegedés után mindig magasabb fordulatszámokon használom a kocsit, sosem kínzom alacsony fordulaton, 50-nél 3-as max, országúton 5-ös, had forogjon, nem szeretném ha megint hamar lekormolna a turbó geometria. Vagy iktassak be havonta egy salgótarján-hatvan távot trepnin 4-esben? Dpf hibátlanul regenerál, porlasztók jók. Az előző tulajnál volt egy erősen kormolásos 8+ liter fogyasztásos hiba, de mikor megvettem a kocsit ez már nem állt fenn, lehet akkor gyűlt be rengeteg korom a geo-ba? 2008 qxba mondeo. -
molnarpeter
nagyúr
válasz westcoastog #52022 üzenetére
Lerakódás az erősen kormolásos időszakban keletkezhetett szvsz... Szorozd meg kettővel a jelenlegi futást, rosszabb esetben akkor kellhet megint foglalkozni vele, én nem költenék semmit (eső után köpönyeg).
-
-
westcoastog
veterán
válasz molnarpeter #52023 üzenetére
Akkor jól gondoltam. 189xxx van most az autóban. Akkor elméletileg felújított turbóval már gondtalanul autózhatok a naplementébe.
-
robertka
tag
Sikerült levenni a főtengelytől a hosszbordás szíjtárcsát ezzel a home-made lehúzóval ahogy molnarpeter ajánlotta. Lassan 4-5 lépésben moderált vagy inkább kis erővel és mindig 2-3mm-t hagytam csak a csavar és a tárcsa között. Köszi a tippet.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma megsimogattam az új faceliftes Kugát.
Az első LED lámpák nagyon adják.A kék-fehér ormótlan nagy Ford logó viszont nem adja.
Nagyobb mint a korábbi és nem króm, hanem fehér.És úgy láttam rozsdamentes hátsó dobot kapott.
Ez az Active kiadás, ami pár centivel magasabb hasmagasságú.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
diablo1984
veterán
válasz mghltm #52015 üzenetére
A 4 hengeres volt a régi 1,5 ecoboost, az újabb ecoboost ami most is kapható az már 3 hengeres. A 4 hengeresnél sűrűn előforgul, hogy a hengerek közötti kikönnyítésnél elreped és kuka a motor, 3 hengeresnél még nem jött ilyen visszhang egyenlőre, ezek jónak tűnnek(nekem is ilyen motoros kugám van). Ennek a 3 hengeresnek indítás után 10-15mp-ig amíg "dúsít" eléggé kotlék hangja van, mintha dízel motort ötvöznénk lassan forgó terménydarálóval, de ahogy visszaveszi a fordulatot, kisimul és halk lesz, menet közben nem wartburgos.
-
-
[Prolixus]
addikt
válasz radi8tor #52032 üzenetére
Jajj. Már erre is rá kellett rakni a lámpák között futó ledcsíkot? Olyanok ezek az autók komolyan mint a géjmer cuccok, minden szarra rakni kell RGB ledeket hogy világítson mint a Karácsonyfa. Mi lesz a kövi lépés, kerekeket kivilágítjuk? Hihetetlen bazári ez a trend. Múltmor láttam egy bömmert azon meg a vesék voltak kivilágítva. Ócó kínai hülyegyerek érzést keltett bennem...
"Ennek a 3 hengeresnek indítás után 10-15mp-ig amíg "dúsít" eléggé kotlék hangja van, mintha dízel motort ötvöznénk lassan forgó terménydarálóval"
LOL
Hát ezen jót röhögtem, milyen jól jellemezted Nekem céges autónak volt ez a 1.5L három hengeres ecoboost, és tényleg ilyen volt. De használat közben már nem volt zavaró, konkrétan nem mondtam meg volna hang alapján hogy 3 hengeres. Ráadásul a kuplung sem remegett mint a k*urvaélet egy szarul kiegyensúlyozott 3 hengeres miatt. A Focus előtt egy Pözsó 308 volt céges autónak, szintén 3 hengeres, abban konkrétan 1-esben de még 2-esben is remegett a kuplung ha ráraktad a lábad. Amikor átvettem és elsőnek elindultam vele, rögtön félreálltam azt gondolván hogy ennek az autónak valami baja van...nem volt baja, csak szar. Na a Focus messze nem volt ilyen. Én amúgy szerettem, relatíve jól lehetett forgatni, viszonylag jól mozgatta az autót hiába csak 150lóerő meg nemtommennyi Nm volt.
A motor megbízhatóságát nem tudom, de ha jól tudom ugyanez az ecoboost van a legutóbbi (és utolsó ) Fiesta ST-ben meg Puma ST-ben is csak jobban felpimpelve. 3 hengeresek között nem lehet rossz motor szerintem sem.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz diablo1984 #52037 üzenetére
indítás után 10-15mp-ig amíg "dúsít" eléggé kotlék hangja van, mintha dízel motort ötvöznénk lassan forgó terménydarálóval
Ez nem inkább a kenés hiánya, amíg hideg az olaj? Az összes autó ilyen, csak valamelyiknél durvább szelephang van.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Aki még nem hallotta, várjon péntekig a tankolással: [link]
péntektől a 95-ös benzin 616, a gázolaj pedig 607 forintba fog kerülni⭐ Stella
-
bul07
nagyúr
válasz radi8tor #52044 üzenetére
Hát igen mindenhol csökken
Románba 7.320Lei (~585Ft) a dízel, és 7.350Lei (~588Ft) a 95benzin [kép]Március 12-én 623Ft-ért tankoltam Romániában gázolajat
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bajnokpityu
félisten
válasz diablo1984 #52037 üzenetére
Az új ecoboost szerianak meg az a baja h a vezermuszijat megeszi a benya, hengerfejes lesz, stb...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
NeoPampalini
aktív tag
Sziasztok!
Idén lecserélném a 25 éves kombi Fókámat (1.6 benzines kombi, 100 LE) egy újabbra.
2012-13-as gépeket nézek 2.5M körüli ársávban, 1.6-os TI-VCT ill. szintén 1.6-os TDCi motorokkal (asszem 125 és 116 LE). Van ezeknek bármi általános nyűgjük, ami miatt kerülendők? A benzinest még értem, de eddig se dízel, se turbós kocsim nem volt még.
Jellemzően rövidebb távokat megyek (10-20 km, ezzel a dízelt ki is ejtettem?), néha pálya-város, ritkábban hosszabb pálya használat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz NeoPampalini #52047 üzenetére
Általános nyűg: korai évjáratokban szervó hiba, bontottat kell venni újabb autóból. Tipikus utak hossza és gyakorisága kb határeset, ha jellemzően közelebb van a szám a 20 km-hez (és egy huzamban, nem összesen az oda-vissza út ennyi), akkor dízel is lehet - amennyivel olcsóbbak benzineshez képest, még így is megérheti... 1.6 benzin 125 LE és alatta kb ugyanaz a motor, azt hiszem át is lehet állítani a gyengébbet erősebbre, szóval csak felső határt húznék (bővebb kínálat). 150 LE-től kezdődő turbó benzineseket nem ajánlanám, 1.0-t sem. 1.6 szívóhoz viszont amúgy kiválóan lehet LPG szettet társítani - kisebb kockázat dízelhez képest, és hasonlóan kedvező km költség, gondolom nem havonta cserélgeted az autókat az előző kora alapján
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #52046 üzenetére
Hengerfej nyűggel hol találkoztál? Mármint fórum/csoport stb
-
bajnokpityu
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen