Új hozzászólás Aktív témák

  • Evil Snowman

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz Evil Snowman #105611 üzenetére

    Ismertek, hogy melyik gyártó a szívem csücske és néha túltolom a fanboy-kodást, de azért igyekszem objektíven beszámolni a hibákról is. :D
    Nos az a helyzet, hogy a párom Razer Book 13-a az elmúlt 2 hónapban olyan hibajelenséget produkál, hogy bármilyen BT headset-el csatlakozunk hozzá (AKG Y500, Razer Hammerhead Wireless X, Samsung Galaxy Buds), a gép előtt ülve, csupán a fejünket forgatva elkezd szakadozni a hang. Ha 2 méternél távolabb megyünk a laptoptól akkor teljes mértékben elmegy a hang, ugyanakkor a BT kapcsolat nem szakad meg.

    Amiket eddig elvégeztem a hiba kizárása céljából:

    - 0-ról újratelepítettem a Windows 11-et
    - összes Windows frissítést feltelepítettem
    - Intel oldaláról felraktam a legfrissebb (23.40.0.2) drivert
    - felraktam egy 2-vel korábbi BT drivert
    - az érintett BT headset-eket két másik laptopon (Razer Blade 15, MacBook Air 15 M2) leteszteltem helyileg ugyanott, azok hiba nélkül működnek
    - windows féle hibakereséses folyamaton túl vagyok
    - services.msc-ben újraindítottam a Bluetooth- hangátjáró valamint a Bluetooth-támogatási szolgáltatás folyamatot
    - újratelepítettem az Intel oldaláról a BT drivert
    - kimentem a kocsiba és úgyis letesztelte, hogy kizárjam az esetleges WiFi zavartatás problémát (igaz lassan két éve ugyanabban a környezetben üzemel a laptop), de ugyanúgy fennáll a hibajalenség

    Jól érzem, hogy akkor egy HW hiba lesz? :DDD Persze most mondhatnátok, hogy Milán fiam, rendelj bele egy ugyanolyan WiFi modult és próbáld ki azzal, max, ha azzal is rossz, akkor visszaküldöd 14 naposba.

    Nos az a hangyaf@sznyi probléma, hogy a vékonyítás és könnyítés oltárán feláldozták a WiFi modul cserélhetőséget, azaz oda van forrasztva az a bánat az alaplapra. :D

    @KillHates tudsz ebben esetleg segíteni? :B

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák