- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
kreten67
senior tag
válasz gago1975 #65681 üzenetére
Gondolom, a prémium garanciás gépekre "más" bánásmód jár,---- ezt rosszul gondolod. A TMX ugyanolyan szarfej minden Lenovo gariztatásnál. Én DELL és HP gépek garis szervizében dolgozom, szerviz ügyintézés terén mintha nem is egy bolygón dolgoznánk a TMX-el. A Dell néha még olyan javítást is jóváhagy, amit nem is lenne köteles , mert a felhasználó okozta. A TMX, egy általam elküldött prémium kategóriás zsanértörött gépet visszadobott, mert szerintük le volt ejtve (NEM VOLT!). Amikor elküldtem a gépet, akkor csak a baloldali zsanér szakadt ki a fedlapból, de a gép tökéletesen működött, majd ők egy hiányos és alaplaphibás gépet küldtek vissza. Ez az eset, lassan 5 hónapja nincs lezárva. Mielőtt elküldtem a gépet fotóztam és videóztam , de ez őket nem igazán zavarja, csak a hazudozás és ködösítés megy a részükről. Korábban egy Yogát háromszor küldtem nekik vissza (2 hónap alatt) alaplaphibával, de ő szerintük a gépnek semmi baja, mert az lenovo teszt sikeresen lefut. Hiába kértem hogy nézzenek 20 perc Youtube videót és látni fogják miről beszélek. Végül kiütöttem az alaplapot , és úgy küldtem vissza, hogy végre cseréljenek alaplapot a gépbe, de így összességében 3 hónapig kellett a tulajdonosnak nélkülözni a gépet. Egy másik esetben az Y530 tápja volt hibás, kértem őket, hogy csak a tápot küldeném a szervízbe, mert van egy másik ugyanolyan gyári 180w-os táp a szervizünkben, addig azt kölcsönadom a tulajnak, amig az ő eredeti tápját kicserélik. Ragaszkodtak a gép elküldéséhez is, nos ez esetben 3 hét alatt kaptuk vissza a gépet. Ugyanezt a tápcsere a DELL-nél --- a 80-as telefonszámon bejelented a hibát (csak a service-tag számot diktálod a telefonba /nem kell számla/ csak a neved - az email - a címed - és a telefonszámod) küldenek a címedre futárral 2-3 munkanapon belül egy másikat, és az eredeti hibásnak vélt tápra nem is kíváncsiak. A másik megoldás: beadod a hibás tápot hozzánk -- én tesztelem és megírom a munkalapot, 2 munkanap alatt nálunk az új táp (ez esetben nekünk vissza kell küldeni a rossz tápot). Személy szerint én a köreimben mindenkit lebeszélek a Lenovo termékeiről (kivétel a ThinkPad szériát, mert azt mi is gariztatjuk és javítjuk a szervízünkben) és nem azért mintha a Dell vagy Hp gépei az azonos kategórián belül jobbak lennének, de a Hp és Dell gépekre a garancia, az valóban az amire számíthat a tulaj a pénzéért.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban hirdetni TILOS!
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- PlayStation 1 / 2
- EAFC 24
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Revolut
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dragon Age: Origins
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad Z16 Profi Tervező Vágó Laptop 16" -50% Ryzen 7 Pro 6850H 32/1TB RX 6500M 4GB FHD+
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 3 Médiás Laptop 15,6" -25% Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD
- Dell Latitude 5300,13.3",FHD,i5-8265U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Apple Macbook Pro 13" - 2019, 4 mag i5, 16/512GB, touchbar
- MACBOOKPRO15,1/A1990 2019 15.4" Touchbar i7-9750H 6 mag! 32Gb/512Gb SSD Radeon Pro 555X 4 GB GDDR5
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen