- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Mikrotik routerek
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #13 üzenetére
Hja, csak egy M-es BMW nem csak annyiban különbözik egy normáltól hogy nagyobb motor van benne. Teljesen más a futómű, az erőátvitel, bizonyos pontokon a karosszéria, más a hűtés, és teljesen másképp van hangolva.
Na ez az amit a Tesla nem tud. Többek között.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #47 üzenetére
Igen, és nem csak én állítom. És nem csak alulméretezett (egy Teslában minden alulméretezett) hanem meg sem közelíti a konkurencia képességeit.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz GhanBuri Ghan #50 üzenetére
Dehogy ment jobb köridőt. A TM3 a Nürburgringen végig sem tud úgy menni, hogy ne melegedne túl. Egy gyors kört sem képes megtenni.
Tesla, kínai noname autó, tökmindegy. Egyik se tud autót gyártani.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz tranceplanet #54 üzenetére
Dehogy robogtak. Meg sem közelítik a nyugati gyártókat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Merci gyárban épp sztrájkolnak..."
És?
"A minőség szar, a szoftverezés szar.."
A kínaiaknál, pontosan ezt mondom.
"valóban le fogják nyomni a klasszikus nyugati autógyártást"
Dehogy fogják. Majd szépen betagozódik közülük az a pár gyártó a világpiacba, amelyik a következő pár évben nem megy csődbe. Ahogy elfoglalták a helyüket a kínálatban a japán meg a koreai cégek is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"a nyugati gyártók műszaki színvonala meg olyan remek"
Messze-messze a kínaiak felett vannak.
"Egy kalap szar minden új autó..."
Óvoda.
"Nézz már meg egy ID.3-ast"
Mit nézzek rajta? A jelenlegi ID-k szoftvere az egyik legjobb a piacon.
"Te mondasz A-t én mondok B-t.."
Hja, csak nem ugyanazzal a háttérrel.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Nézz meg több tesztet. Ott kezdődik hogy az összes kinai gyártmánynak szar a szoftvere, alapvető dolgokat nem tudnak.
Zajosak, sokat fogyasztanak, lassan töltenek, és ehhez képest egyáltalán nem olcsók. Arról nem is beszélve hogy sem szerviz, sem alkatrész nincs hozzájuk."Ha a TEsla csinálja szar, ha VW az jó?"
Egész pontosan mire gondolsz?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz tranceplanet #75 üzenetére
A koreaiaknak évtizedek szívós munkájába került az, hogy elérjenek egy évi durván egymilliós eladást az európai piacon, ami évi 13-15 milliós eladást produkál.
A kínaiaknak sem fog gyorsabban menni.
Hogy te kinek adsz a véleményére és kinek nem az a te dolgod.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #109 üzenetére
"sok esetben jobb minőséget találsz, mint 10 millióval feljebb EU gyártótól..."
Kár hogy ezt nem lehet ránézésre megállapítani. Mondasz amúgy példát?
Amúgy ha elhiszed ezeket a facsavaros hülyeségeket, akkor nem csodálom hogy nekiállsz isteniteni a kínait.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #113 üzenetére
Az ugye megvan hogy a rendszámtábla tartót nem a gyárban szerelik fel?
Mellesleg aki látott már autógyárat belülről az nem képzeli hogy szimplán fognak két facsavart.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #117 üzenetére
Ez egy Ford. Eddig európai gyártókról volt szó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #120 üzenetére
Prezentáltál valamit, kontextus nélkül, így semmire sem cáfolat vagy alátámasztás.
A kínaiakkal nem lehet versenyezni, mert cinkelt lapokkal játszanak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz TESCO-Zsömle #124 üzenetére
Az egész gondolatmeneted zagyvaság.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Elektrosokk #127 üzenetére
Én ültem Sealben, tipikus ázsiai típus kívül -belül, de én nem érzem az árát indokoltnak, pláne nem tudom hogy milyen ahhoz mérhető európai típust adnának 10 millával többért. És ugye a tapasztalatokbol tudjuk hogy szar a futómű, szar a szoftver...
Ültem Hanban is, az meg egyértelműen túlárazott annyiért.Nem véletlen van úgy, hogy csak az Atto megy érdemleges mennyiségben az európai piacon. Többiből pár száz fogyott tavaly.
És nem véletlenül hoz a BYD hibrideket is Európába, az EVk messze nem fogynak úgy ahogy remélték.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Azt jelenti hogy amikor vezeted, akkor az autó nagyon agilisen követi a kormánymozdulatokat, pontosan, feszesen, miközben kapod a visszajelzéseket a kerekek és az út kapcsolatáról.
A legtöbb mai autónak teljesen szintetikus kormányérzete van, nem közvetlen.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Graphics #139 üzenetére
"itt egyelőre csak neked lehet elképzelésed és valós tapasztalatod az autógyártás területén."
Ilyet egyáltalán nem állítottam. Azt állítom hogy neked nincs.
Amit leírtál az autógyártók és a beszállítók kapcsolatáról az egy marhaság, egy széles körben terjesztett tévhit.
A beszállítók az autógyárak megrendelésére és pontos specifikációi alapján fejlesztenek és gyártanak, szoros együttműködésben az autógyár fejlesztőrészlegeivel. Ha az autógyárnak fogalma sincs mit akar és mit hogyan kellene megoldani, akkor a beszállító sem tud csodát tenni, az eredmény szar lesz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Annyira nem mondasz hülyeséget a Wartburggal. A régebbi, egyszerűbb felépítésű autók kormányzása valóban közvetlen volt.
Aztán elkezdtek nőni az autók, nehezebbek lettek, jött a szervó, a rezgéscsillapítás, a különféle komfort és biztonsági intézkedések és most itt tartunk. Valamit valamiért.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Hanem a szalonban"
Először ott, nyilvánvaló okokból.
Aztán meg ki tudja hol. Egyáltalán nem biztos hogy annak, aki facsavarral fúrta fel a keretet, bármiféle márkakötődése lett volna.
Aki ebből a képből levezeti, hogy milyen szar a Merci, az szimplán csak manipulálni akar.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- ZIDOO médialejátszók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- GTA V
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest