Új hozzászólás Aktív témák

  • Sirus86

    tag

    LOGOUT blog

    válasz mepet #9 üzenetére

    Tegnap beszelgettem egy femmegmunkalasi profival itt Nemetben. Mondta, hogy az E autoknal kb 1000 szeres a megmunkalasi ido/energiarafdorditas az akku bolcsok, vagy akkuhordo szerkezet elkeszitesere, mivel nehez az akkupakk es az acel/aluminium vagy mas anyag megmunkalasa ezt igenyli, hogy birja a terhet. Es akkor meg a korrozio nincsen sehol sem, amire az EV gyartok nem akarnak gondolni sem. Es o is megerositette, hogy egy EV autot nem lehet csak uj javitani, meg egy koccanas eseten sem. O a Teslat ugy kiirtana, hogy hire, magva se legyen, mert a preselesi eljaras miatt minden elemet ki kell heggeszteni, vagy az egesz autot kukazni kellhet, meg egy koccanas eseten is. Amugy o VW-t csinal, azt is szdite,de erosen :D (A faszinak Skoda Octavia 2.0 TDI-je van) Szerinte kb 1-3 ev, es a Renault/BMW ki fog jonni egy ujfajta hidrogenes megoldassal, ami nem lesz olyan nehez. Hozzateszem egy BMW teszt auto ,elozo evben jol tele puffogott vizgozzel, mikor arra tekertem cangaval.

    És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

Új hozzászólás Aktív témák