Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsi99
addikt
Amiben etanol van az a kétüteműnek rossz... viz alapú a cucc (a párát meg is köti) + nincs semmi kenése ,nem is keveredik az olajjal
A kétütemű gyenge pontja a főtengely szimering... aminek nyomásállóan zárni kell... viszont ebben forog a főtengely... ugye a kétütemű-höz olajat kell tenni mert az keni ezt is ... Most amiben magas az etanolszint ott az olaj "hidegen" különválik az etanoltol igy 0% a kenés ilyenkor... a maradék benzin az üzemanyagban az keveredik ,de az édeskevés... ha ott a surlódástól szépen felmelegszik a szimering gumi akkor kitágul és elengedi a nyomást a forgattyúházból... ezért van a tipikus tünet ,hogy hibátlan megy a gép... de ha leállítod /kihül (szimering kb ott merev lessz ,és utánna elenged) hogy nem indul a gép... kompresszió megvan csak épp nem megy
ennek a 2 szimeringnek a cseréjéhez meg atomjaira kell szedni a motort...
Azon felül a fém alkatrészek is szépen rozsdásodnak az etanol miatt.
Szóval ha lehet 100-as ,amiben a legkevesebb etanol van.
4 ütemű motornál a kenés külön olajrendszer végzi ,igy mind1 ebből a szempontbol mind1 ,hogy mit engedsz bele... akármi csak égjen
Ha meg sokat áll akkor mint tudjunka benzin párolog... a karburátorból is szépen elpárolog a benzin és marad az etanol... és az első inditásnál ez egyben szépen be is kerül a forgattyusházba[ Szerkesztve ]
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Raysen623
addikt
Kétüteműbe a 95-ös mellé kell keverni kenőolajat, különben nem lesz jó, illetve a motor is tönkremegy. 4 ütemű esetén van értelme a 100-as mellett gondolkodni, sőt javasolt is általában. Hasonló példa a motorkerékpár, amibe alapból 100-ast szoktam használni. Talán segítettem, de közben lett válasz is.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen