Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsi99

    addikt

    válasz mepet #42 üzenetére

    Amiben etanol van az a kétüteműnek rossz... viz alapú a cucc (a párát meg is köti) + nincs semmi kenése ,nem is keveredik az olajjal
    A kétütemű gyenge pontja a főtengely szimering... aminek nyomásállóan zárni kell... viszont ebben forog a főtengely... ugye a kétütemű-höz olajat kell tenni mert az keni ezt is ... Most amiben magas az etanolszint ott az olaj "hidegen" különválik az etanoltol igy 0% a kenés ilyenkor... a maradék benzin az üzemanyagban az keveredik ,de az édeskevés... ha ott a surlódástól szépen felmelegszik a szimering gumi akkor kitágul és elengedi a nyomást a forgattyúházból... ezért van a tipikus tünet ,hogy hibátlan megy a gép... de ha leállítod /kihül (szimering kb ott merev lessz ,és utánna elenged) hogy nem indul a gép... kompresszió megvan csak épp nem megy
    ennek a 2 szimeringnek a cseréjéhez meg atomjaira kell szedni a motort...
    Azon felül a fém alkatrészek is szépen rozsdásodnak az etanol miatt.
    Szóval ha lehet 100-as ,amiben a legkevesebb etanol van.
    4 ütemű motornál a kenés külön olajrendszer végzi ,igy mind1 ebből a szempontbol mind1 ,hogy mit engedsz bele... akármi csak égjen :D
    Ha meg sokat áll akkor mint tudjunka benzin párolog... a karburátorból is szépen elpárolog a benzin és marad az etanol... és az első inditásnál ez egyben szépen be is kerül a forgattyusházba

    [ Szerkesztve ]

    Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

  • Raysen623

    addikt

    válasz mepet #42 üzenetére

    Kétüteműbe a 95-ös mellé kell keverni kenőolajat, különben nem lesz jó, illetve a motor is tönkremegy. 4 ütemű esetén van értelme a 100-as mellett gondolkodni, sőt javasolt is általában. Hasonló példa a motorkerékpár, amibe alapból 100-ast szoktam használni. Talán segítettem, de közben lett válasz is. :)

    [ Szerkesztve ]

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

Új hozzászólás Aktív témák