- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomasa
senior tag
Az első része nem érint, mert addigra eladom, és veszek helyette másikat, ha mégsem, akkor az alja szétcsavarozható, neten van hozzá akku. Kapható gumi belsővel kb 4000-ért/db. A defekt ellen láttam a neten telenyomják valami zöld fogkrémmel, és nem durran ki, ezt kihagytam. (Jófogáson egyes elvetemült emberek 150-200e ft-ot kérnek érte)
-
Because
őstag
sziasztok!
most, hogy jönnek a latyakos, fagyos idők tapasztalatotok szerint lehet ebben rollerozni? éppen most jutott eszembe, hogy a kerékpárt lecserélem vagy kiegészítem egy másik mozgásformával. 7/7 napot tekerek meló, bolt és minden egyéb. van erre alkalmas roller? min 200mm-es kerékben gondolkodok
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar95
nagyúr
Én Oxelo EF9-et használok, ez sajna esős időben csúszkál a kemény, bordázatlan kerekek, illetve a tárcsafék hiánya miatt, úgyhogy óvatosabban kell vele menni, mint száraz időben, de főleg a vizes leveleken való áthaladás a veszélyes vele. Én amúgy esőben is használom simán, egész évben ezzel járok.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
Proci85
senior tag
Sziasztok
Korábban ígértem, hogy írok a Toldy Flexproról. Most pótolom.
Előny:
- A tárcsafék nagyon hasznos. Sokkal bátrabban megyek vele, mint a taposós fékekkel. Hajtom neki ezerrel, suhanok az emberek között, bármi váratlan esemény, bukkanó közeledtével a tárcsafék biztonságosan megfogja a szekeret.
- A kormány 3 szintben állítható. 170cm-es magasságomhoz a 2. állás elég.
- A 40-es cipőmmel elfér a 2 lábam. Olykor csak lazán felrakom a hajtós lábam sarkát támasztéknak és úgy gurulok. Menet közben meg tudom cserélni a hajtós lábamat és másikra váltani, mintezt a rolleren, leszállás nélkül gurulás közben.
- gagyi úton sem rázza a lábam, kezem
- A metrón könnyen szállítom. Akár kinyitva, betolva az új metrók ülése alá, miközben állok oldalt vagy összecsukva, felállítva. Ekkor a lenti kereke gurulni akar, de berakom a sarokba, lábam a kerék elé teszem, és ott marad, míg ott állok vagy szintén összecsukva: egyik kerék lent a földön, kormány a kezemben, az egész szerkezet előttem átlósan (magasságomból adódva ha fogom, nem áll egyenesen az összecsukott roller) így kényelmesen egy kézzel, stabilan tudom fogni, minden erőlködés nélkül. Ebereket nem zavarja.Hátrány:
- zörög, mint a rohadalom Figyeltem más rollereket. A puritán, teleszkóp nélküliek csendesek, amin van teleszkóp, hangosabb. Ezen szerintem csörög mindkét teleszkóp, de legjobban a tárcsafék mechanikája fémes hangon zizeg. Ha sűrűn fugázott úton megyek, zörög...oké jó csengőnek, mert mindig utat kapok de kicsit cinkes. A teleszkóp dolgozik, mert a lábamat, könyökömet nem zavarja a rázkódás, de a hang zavaró.
- a tárcsafék fékpofái elmásznak, utána kell húzni mindig, h ne érjen hozzá.
- apróság, de meg kell húzni a csavarokat, ezt jó esetben egyszer kell beállítani. Az egyik legfontosabb a kormányrudat rögzítő 4 imbusz csavar.
- használat után enyhén olajszagú lesz a kezem. Gyanítom a lenti patent körül van kenés, amikor összecsukom.A tárcsafékkel kapcsolatban írtátok páran, hogy be kell tenni egy anyacsavart rögzítésre. Azt hittem tudom hova, de tévedtem. Le tudnátok írni, hogy pontosan hova és mekkorát érdemes betenni? Jó volna azt a mechanikát fixálni amennyire lehet. Talán nem zörögnek ennyire, + nem mászna el a pofája.
Írtátok, hogy a markolat rúdja mozog. A hozzá tartozó imbuszt meg kell húzni és úgy ráhajtani erőből a fém lapot. Úgy odaszorítja a rudakat, hogy tuti nem mozdul el. 1x megcsináltam, azóta áll.
-
Ragnar95
nagyúr
Esőnadrág? Nem kell semmilyen extra óvintézkedés, ha nem hajtasz keresztül 10centi mély pocsojákon a rollerrel, nem lesz semmi baja sem a nadrágodnak, sem a cipődnek.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
-
HUNpusi
csendes tag
-
rushty
senior tag
Ha nekem lenne minden nap megtennék vele 30km-t. Oda-vissza. Thomasa azt írta ezt tudja. Sőt, ha közben tudom tölteni, márpedig ahol laptopot lehet, ezt is, gondolom, akkor többet is egy nap. Valamit nem tudok, ami miatt nem ilyen szép a történet?
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
motocoder
aktív tag
Kivontak néhány sporteszközt![link]
-
adamson18
csendes tag
Sziasztok! Xiaomi m365 rollerrel közlekedek én is. eddigi tapasztalataim nagyon jók. Kb 84kg vagyok így a hatótáv nekem 22-24km 80%-ban ECO módban. Bőven elég az ECO mód ilyenkor kb 18km/h a végsebesség. Kényelmes nem ráz mint a sima műanyag kerekes rollerek. Én vettem a belső gumiba ezt slime nevű defektmentesítő cuccot a biztonságkedvért. A kormány lötyögést pedig simán ki lehet venni belőle csak be kell állítani a 2db csavarral. Eddig 100km mentem vele kb egy hét alatt. Ha tudtok szerezni és ilyet akartok én ajánlom. 🙃🙂 a töltőjét meg simán tudod vinni magaddal mert olyan mint egy laptop töltő. 5,5 óra 0-100% töltés. Világítás is van rajta és tök jó az is, tempomat is van. 😃
[ Szerkesztve ]
-
adamson18
csendes tag
Mióta használom a xiaomit 15kg híztam. 😃🙃
Kormánylötyit úgy tudod legjobban kivenni: láttam külföldi oldalakon ,hogy van van ilyen gumi lap oda ahol nyitod zárod a kormányt a két rész közé. Mivel nekem ilyenem nem volt viszont eszembe jutott hogy van öntapadós tépőzáram és annak puhábbik részét bevágtam oda ollóval, majd ugye van ott benne egy anya amivel a fesszeséget állítod azon kicsit feszítettem majd vissza hajtottam a kormányt lezártam bebiosztosítottam 🙃 és az imbusszkulcsal elkezdtem húzni a csavart befelé, majd próbálgattam mert nem szabad nagyon sem meghúzni mert akkor nehéz lesz lezárni. Viszont nekem így totál nincs lötyije plussz nem is zörög semmi. -
motocoder
aktív tag
3 xiaomit rollert láttam eddig Budapesten.
Kettő a budai rakparton száguldott el mellettem,1 pedig Óbudán .
Menő járgány!
Én hybrid kerámia csapágyakkal tuningoltam meg a Oxelo town 9-emet .
Nekem nagyon jól megy vele.
Az Aliról rendeltem freesport néven van fent. -
Ragnar95
nagyúr
válasz motocoder #622 üzenetére
Ki tudnád fejteni, hogy milyen változást értél el velük, érdekelne? Illetve pontos link is jól jönne a termékhez, ha valakinek megtetszene a leírásod alapján
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
arcsi84
aktív tag
Üdv Skacok!
Van valakinek tapasztalata az Oxelo Town 9EF roller L-faster tuningjával [link]?
Ahogy néztem olyan 53k lenne a motor + akksi + kezelőszervek.
Mennyire működhet ez megbízhatóan?Illetve le lehet cserélni az Oxelon a tömör gumi kerekeket ballonosra, vagy úgy nem működik a hátsó fék?
Előre is köszönöm a válaszokat.
-
ChrisDzsi95
aktív tag
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek erről a rollerről.
Van egy hasonlóm, a Jumbo I, azzal elégedett vagyok. Vagy inkább gyűjtsek egy Oxelora? Suliba járás lenne a fő felhasználás, ahova jól jön a vállpánt, pl. metron vagy vonaton.
-
motocoder
aktív tag
válasz Ragnar95 #623 üzenetére
A gyári abec 7-es csapágyakat cseréltem le benne erre az Aliról rendelt free sport hybrid sport csapágyakra.
Az egy lökéssel megtett út min. meg kétszerezödött.
A 8 db csapágy volt 15$ és 2 rollere volt elég.
Ha üresbe forgattam a kereket úgy a gyári csapággyal 2.5 percig forgott.
A Freesportal 4:10 -ig.
A Freesportot olajjal kentem meg amikor megjött.
Könnyen kivehető gumigyűrű védi a csapágyakat a kosztól.
Nekem nagyon bejött!Kevésbé fáradok el és elég halk is.
[link][ Szerkesztve ]
-
motocoder
aktív tag
A [link]helyessen!
Még annyit,hogy 130 kg vagyok és birja a rossz hazai utakat is eddig.[ Szerkesztve ]
-
motocoder
aktív tag
Én is elgondolkoztam ezeken.
Szerintem nem éri meg, mert eléggé rossz megoldás az utolagos buherálás.
A fék is eléggé gyenge, hogy elektromossan hajtd meg.
Az ára meg annyi mint a Xiaomi m365-nek volt.
A Town 40eft+53eft=93eft.
A Xiaomi meg amit erre terveztek meg 96 eft volt az itt leirt kinai oldalon.A gumi kerék is elég drága szerintem 20$ /db.
A fék szerintem még jobb is lehet vele, mint a gyári kerékkel.[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
Én nem gondolkodnék e - féle tuningban. Nem látom túl sok értelmét, mint anyagilag, mind kinézetben és elve használhatóságban. Ha elektromos rollerban gondolkodsz vegyél valami ajánlott gyári rollert ami elektromos ha önjáró kell.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz ChrisDzsi95 #625 üzenetére
Szerintem mint vállpántos szállítást felejtsd el nem életszerű úgy cipelni. Az én rolleremhez is volt (még meg is van) egyedül akkor használnám életszerűen, ha kézben kellene valami nagy csomagot cipelnem és nem férne hátizsákban de rollerrel mentem érte vagy hoznám el a nagy csomagot. És akkor csak a vállamon tudnám hordozni a rollert az oda vagy visszaúton.
Én vonattal szoktam járni és ha tömeg van és muszáj elpakolnom, csak akkor csukom össze a rollert amúgy soha. Ha olyan van tolom és nem csukogatva cipelem kézben vagy felakasztva.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
Nálam kemény használatba volt/van a Flexpro napi szinten. Becslésem szerint közel fél ezer km környékén járhatok már vele.
Egy két dologra reagálnék meg, megosztanék vele tapasztalatot ahogy most állok vele.
Ami zörög benne b@romira eggyébként nem a teleszkópok ha nem a kormányt tartó zsineg rögzítsétek.
Persze a forgáspontoknál is és a teleszkópoknál is van némi zaj meg persze hanem egyenletes úton mész a kerekek is rendesen zörögnek.Csengőt ha haladni akarsz gyalogos tömegben, azt nem hátrány beszerezni és használni.
Sajnos a gyári kézi féket nem lehet úgy beállítani, hogy kifogástalanul működjön mert úgy van megcsinálva konstruktőrösen, hogy soha nem lehet jó. Az más kérdés nálam kb. egy hónap amíg így úgy működött most le van szerelve teljesen csak a tárcsa van fent a fékből.
A tervem még mindig az, hogy kicserélni valami működőképes és nem noname "bringás" fékre.
Nem rég szereztem a célnak Shimano Deore féket ami persze olajos, de az gond, hogy túl széles a féknyereg (nem a szemtáv az sztenderd méretű azonos a gyárival) és hozzá ér a kerékhez. Lévén itt két oldalt ugye két munkahenger dolgozik nem fix pontú az eggyik betét sem. Lényeg kb. 5 mm szélességet kellene áthidalni stb ..
Hogy jó legyen vele. Ha sikerül esetleg megcsinálni és felvarázsolni arról be fogok számolni.
(Nagyon hiányzik eggyébként az a tárcsafék amíg működött áldás volt használni főleg, hogy az abroncsféket vagyok kénytelen használni meg a cipőtalpat fékezni helyette.)
És így sokkal lassabban tudok vele haladni a taposó fék miatt nem tudom úgy ereszteni neki csak "biztonságos" tiszta szakaszokon esetleg.Szét kéne szednem megnézni mert a másik gond ami már nagyon szembetűnő, hogy az egész kormányrésznek már van némi kilengése - holtjátéka előre - hátra, ami már bő 1 - 1,5 cm-e rúg.
Másik dolog fékre még visszatérve nem tudom, hogy volt szerelve másnál a fékbovden, de nem úgy mint a képen(Webes áruházi) már rögtön az elején sérült hála a "fejlesztett" elvezetésnek, hogy nem oldalt van vezetve (burkolaton belül /Webes kép[link]/), ha nem nálam középen volt és oldalt kihozva és itt az oldalt kihozva alul -on van a hangsuly. Tehát ha oda zúzod egy patkánál vagy úthibánál nem csak a vázat éri a fizikai behatás, ha nem a bovdent is. Aki még nem zúzta oda és működik neki a tárcsaféke és nem úgy van elvezetve mint a webes képen annak ildomos átvezetni oldalt.
És érdemes az abroncsfék csavarjait is főleg be csvarrögzittőzni bár gondoltam rá, de elmaradt összerakásnál csak után húzgáltam időnként a csavarokat ami kevés volt egy valahol kiesett és elveszett az abroncsfék csavarokból.
Kis off a végére nem lehúzásnak, de na ... ki látja az összefüggést ?
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
kávékávékávé
újonc
Sziasztok! Nem szoktam fórumozni, de tegnap rendeltem egy rollert, és alig várom, hogy Miskolcon is kipróbáljam! Nemrégiben Bázelben volt szerencsém két héten át gyakorolni, és csodák csodája, a térdfájásom, néhány nap alatt elmúlt, Rendkívül gyorsan erősítette a comb izmaimat( ráfért), ennek tulajdonítom ezt a kellemes mellékhatást!
-
rushty
senior tag
válasz geotigris9 #631 üzenetére
Húzni én is próbáltam (összecsukva hátsó kerekén gurul), de még az is megterhelő volt (gyenge fizikummal).
Mégis egy kifordított testhelyzet nincs tricepszem. Magam előtt talicskázni sem az igazi, de gyenge fizikummal semmi sem az. Vállpánttal több száz métereket gyalogolni belegonolni is rossz, az csak arra jó, hogy elrejtse a kíváncsi szemek elől szerintem.[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
Fishor
senior tag
Sziasztok!
Mostanában nem úgy gurul a verda ahogy kezdetben. Olvasva a korábbi hozzászólást a Free sport Hybrid csapágy okozta jobb gurulásért talán nekem is valami hasonló kellene, de mindenképp új csapágy. Milyen csapágyat érdemes venni rollerhez, amivel jobban gurulna de bírná a 80kg-omat is a zötyögős itteni utakon is?
Most abec 7 meg abec 5 csapágyak vannak benne, mi az ami érezhetően jobb lenne, és kapható is Debrecenben, nem kell rá hónapokat várni (ali, ebay)?
Abec 9-11-nek van értelme esetleg, vagy korábban mondták az skf 608rs kismotorcsapágyat. Ezeknél van jelentősége a gyártónak vagy az abec 9 az mindenben ugyanazt tudja?Üdv: Fishor
-
thomasa
senior tag
válasz geotigris9 #632 üzenetére
"Szét kéne szednem megnézni mert a másik gond ami már nagyon szembetűnő, hogy az egész kormányrésznek már van némi kilengése - holtjátéka előre - hátra, ami már bő 1 - 1,5 cm-e rúg."
Ez engem is érdekel, néha még használom ha nem az elektromost veszem elő, és annyira rossz ez a holt játék, hogy kiakasztja az összecsukásért felelős fekete lapkát is, ami kitámasztja a kormányt alul.
[ Szerkesztve ]
-
Iginotus
őstag
Aldi-s elektromos rollerrel van tapasztalat?
DOC GREEN ORANGE GRÜN[ Szerkesztve ]
Plug and Pray... :)
-
arcsin
senior tag
válasz ChrisDzsi95 #625 üzenetére
Én suliba vettem, kiegészíteni a tömegközlekedést. (metró(pótló)hoz onnan villamoshoz onnan iskolába). Nagyon praktikus a vállpánt ha pld csak sétálok a párom mellett bevásárlásból hazafele 1 szatyorral, vagy csak nincs kedvem lezárni boltozáshoz, vagy otthon hagytam a lakatot. Jópofa hogy gyorsan nyitni-csukni lehet. Ráadásul ez megáll az oldalán de azért nemárt fogni picit. Műszakilag okés, csak nem árt meghúzni alul az önzáródós anyát. Amúgy ha visszalapozol írtunk róla egy vélemény már páran.
-
Waikiki
tag
Sziasztok!
Akit érdekelne Budapesten egy gyakorlatilag csak kipróbált Toldysport Flexpro féláron (garancia nincs már rá), az keressen meg magánban.
Xiaomi, LeEco, ZUK, (Yi M1 Mirrorless, Redmi Pro, 360N4S, Redmi Note 4, Mi5S (plus), Le Pro 3!!!! stb.) SPEmall kuponok https://goo.gl/P3v6B0 Hardverapro csoport: https://goo.gl/EPnfc1
-
Rohir
tag
Üdv!
Rollert keresnék BP belvárosi közlekedés helyettesítésére (pár megálló), keret ~20 volna rá. Havi 2-4 alkalommal használnám (később talán napi szinten) amikor nem helyben van dolgom, helyközi buszról/vonatról lepattanva. Keret rá ~20 ezer.
Testi adottságaim: 185 cm, 70kg, 43-as láb.
Olvasgatva visszafele Toldy FlexPro meg Jumbo III van ennyiért.
Eddigi tapasztalataim rollerrel gyerekkorból vannak és használatból eredően folyamat az összecsukló résznél voltak problémák első keréknél (szétszakadt, meglazult, lecsücsült), mondjuk elég freestyle-osan nyomtam lakótelepen velük :'D.
Még Oxelo Town cuccokat néztem Dechatlon-ban de nem épp kicsit túllépnek a kereten. Elvileg lassan jön egy újabb széria belőle így a régebbi talán olcsóbb lesz, azt megvárom.
Ha van más javaslat vagy megjegyzés hogy érdemes-e rá beruházni, jöhet.
-
Fishor
senior tag
Szia!
Én is 185 vagyok és szerintem a Jumbo alacsony. Nekem is az tetszett sokáig, mert tetszik hogy stabilan felállítható, viszont szerintem alacsony lenne a mostanimból kiindulva. Nekem sima Aldis (talán Crane) rollerem van, a nyitószerkezete nagyon egyszerű és jól használható, mondjuk nem teleszkópos, de legalább nem csörög csattog. A kereke (és nem a csapágy) surrog annyi a bajom vele, de ez szerintem egyedi probléma. És ez csak egy 10-esbe került 3 év garral.
Üdv: Fishor
-
őstag
Lehetséges, hogy BP-n belüli napi 2 x 1 km-es távolság megtételéhez rollerre lesz szükségem. [Új munkahely és parkoló közötti távolság megtételéhez.)
Kb. 172 cm / 115 kg vagyok.
Ehhez tényleg legalább a ~100 ezres kategória termékei közül (pl.: link) kell keresgélnem, mivel a olcsóbbak hivatalosan csak 100 kg-ig terhelhetőek?Egy dolgot nem szeretek: sz@rt venni, amit pár év használat után ki kell dobni, mert tönkre megy!
-
arcsin
senior tag
Szoktak lenni biciklirollerek amik több kilót is elbírnak mint 100.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
- Diablo IV
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest