- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Le mans pálya elég élvezetes a sok egyenes ellenére, főleg az utolsó szektor a nagy tempós kanyarokkal.
"Pözsóval" mentem 3:24 elejét, kíváncsi vagyok mit mentek ott.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Lac-coo
őstag
Fék balansz elosztást nem lehet valahol átírni, hogy ne tizedenként kelljen tekerni ?
-
tusi_
addikt
3.26.4 Ferrarival. De a Ford sikan nem a baratom, rengeteg vesztek ott, csakugy mint Mulsane es Arnage corner.
Nem erzem a kanyarokat, mindig megcsuszik a hatulja, pedig most heavyn mentem..
Te nem erzed ugy, hogy a Porschenak sokkal rosszabbak a fekjei?
Mintha hosszabb fekutja lenne, pedig pont hogy konnyebb, mint a Ferka vagy a Toyota..[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Ferrarit majd ma próbálom, de azzal tuti gyorsabb leszek.
Ha megcsúszik a hátulja, akkor tedd előrébb a fékerőt. Porschéval 57-43, meg 56-44 között mentem, nagyobb féktávon, meg lejtős kanyarnál tettem hátrébb.
Fék migrációt 2.0 F-re tettem, illetve a TC, TC out, meg a slipet eggyel kisebbre állítottam.
Óvatosan kell adagolni a féket, mert ha én is jobban megnyomnám amit igényel, kiszalad a hátulja.
Én igen jókat tudok fékezni, tehát nem érzem hosszúnak.
Hosszú egyenes után a sikánoknál azért sokáig lehet maxon nyomni a féket, anélkül hogy ki pördülnél. Erre rá kell érezni, aztán idővel jobb lesz.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Nekem nem fektavon csuszik meg, ott kiraly vagyok. Kigyorsitasnal vagyok amator, egyszeruen nem tudok ugy kigyorsitani, hogy ne bicsaklana meg a hatulja. Mar feljebb tettem a slip angelt, sima tc-t, tc cutot de ugyanaz mindig.
Porschenal 56/44 en vagyok, toyotaval, ferrkaval meg ha tolteni akarom az aksit, akkor 50/50 esetleg kicsit elorebb es hosszabb fektav, hogy toltson az akku. Ha rendben van a toltes, akkor 54/46 es ugy okes. De egyszeruen a kis gazadas nem megy. Dunlop sikan Le Manson, - celegyenes utani sikan - egyszeruen nem tudom ugy bevenni, hogy ne bicsaklana meg. Eloszor a balos vagasnal - nem dob meg a kerekveto - aztan meg a jobbos utan, egyenes kormannyal erkezm az exitre es amint ralepek ovatosan a gazra, mar indul el a hatulja. Michinel nem latom ezt.
Eskuszom csinalok egy felvetelt, mirol beszelek, mert igy nehez elmondani. Sajnos nem latom az inputokat replayben igy nem tudom elemezni sem.Az a fek migracio az mi a gyasz?
Szerk:
[link]
Az osszes kanyarban tul ovatos vagyok, nincs meg a flow, ahogy szoktam vezetni, sokat veszitek.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Ja hogy ott. Hát az egy rossz beidegződes sajnos. Túl korán lépsz a gázra és nyomod padlón. Szépen kell adagolni. Kigyorsításnál én nem szoktam megcsúszni.
Lehet túl érzékeny a pedálod. Próbáld meg a minimum gáz állást feljebb állítani. Sokszor ez megoldja a problémát.
Michinél láttam hogy Porschén állított rajta, aztán én is megcsináltam azt, Ferrarin alapon hagytam, pontosan nem tudom mi a bánat. Amúgy ő szokott setup útmutatós videót is csinálni.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Pedig hidd el, ovatosan huzom fel a gazt. Azt nem mondom, hogy sima ac utan nem olyan volt az elso korom LMUban, hogy amint megerkeztem az exitre, egyenesbe szedtem a kormanyt es pedal to metal. Aztan tusi to gravel
Azota joval ovatosabb vagyok. Itt a videon 30 fok van es heavy az aszfalt, de amint le mansban sima green palya van, mar csuszkalok. A pedal mind a fana menuben, mind a jatek calibration oldalan linearis. Meg arra gondolok, hogy lehet hogy mert 70 fps-en jatszom input lagom lenne? De akkor miert nics p2 vel vagy gte vel?
A gaz allast megnezem majd..
Korabban fekeztem, mert ez volt az elso par korom toyotaval. Most mar latom, hogy az LMH-k hamarabb lelassulnak. Le mansban a Porscheval 130 meternel fekezek a Mulsane elso sikanjanal es ippeg hogy betudok fordulni, kompromittalva a kijaratomat. Ferrarival ugyanott fekeztem eloszor es majdnem megaltam a kanyarban
Mind1, sokat kell meg gyakorolni...
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Én, ACC / AC-vel szoktam játszani, de itt teljesen más a fizika, meg kell szokni.
Sokkal élethűbb a gumi meg a pedálok fizikája.
Green pályán nyilván jobban csúszkál, feljebb kell venni a slip angelt, meg a tc-t, vagy megszokod, hogy még óvatosabban lépj a gázra.
Főleg az első szektorban van 1-2 kanyar, ami elmegy szinte padlón, green-ben az esélytelen, mert elmegy a hátulja.
Azért mentem Green pályán is, 3:25 közepét, tehát van benne több mint 1 sec.
70fps-nél kb a duplája mint 140-150-nél. Nekem 150-220fps között megy a játék. 5-7ms-os késést ír.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
AC ban nekem a fek eletszerubb, mint ACC ban, kb LMU szint. Kanyarodas es kigyorsitas AC ban az 1 pontos gumi modell miatt egyszeru, talan tul konnyu is. ACCben ez jol van szimulalva, akar a kerb, ami AC ban megint szar, alig lehet hasznalni.
Osszesegeben szvsz most ha egy atlagot veszunk, LMU az abszolut szim nalam.
ACC abn is van ez a kigyorsitasi nehezsegem. Most hogy igy belegondolok lehet hogy nem vagyok jo, felgumizott iven es ott lepek oda neki? Ezt ki kell probalni..Sajnos nem tudom feljebb venni az FPS-t, mert ez a masodik monitorom es a kabel egy nagyon regi HDMI, hogy ki lehessen kapcsolni a monitrot, ha VR-zom. 75 HZ felett elkezd villogni a monitor, freesync sem megy..
Mar tervben van a vetel, de meg nemtudom, melyiket vegyem
Holnap vege az ugyeletnek, lehet beteget jelentek es kiprobalom megint. Jo lenne mar a VR support..eat, sleep, play, replay
-
őstag
Értem.
Én amúgy délután 4-5 fele állítottam be a Practice időt, tehát 49 fokos aszfalton még nehezebb, mint az alap délelőtt 11 óra 32 fokkal.
Most megnézem így mit tud a Ferrari. Annyit észrevettem, hogy a végsebessége lassabb mint a Porsche, így a szárnyat egyel lejjebb vettem.Biztos hogy jó íven mész, nem azzal van a baj, csak akkor korrigálsz, mikor már késő. Az hogy kicsit táncol a hátulja mikor 1-esből kigyorsítasz, az normális, gyorsan korrigálod, és nem veszítesz vele időt.
LMU nagyon jó, fizika terén jobban bejön mint az ACC, de amint elkezdenék Ai-val menni, hát nem valami jó. Online emberek is bevetődnek össze vissza, szóval az sem mókás.
Egyelőre marad az idő vadászás egyedülNeked egy jó kis monitort kellene venni, bár ha VR-ba mész, akkor mindegy.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
3:23.1 a Ferrarival, ez izgágább a gyors kanyarokban. Porsche nyugodtabb.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
2 Jo monitorom van, mind2 szeles, 34 colos. A normal jatekok a jobbikon mennek lg 34gn850 b, a masik egy LG 34 UC79 vagy mi, de az is nagyon jo, csak a kabel vmi HDMI 1.0-s, az volt megfelelo hosszusagban itthon.
Igazabol csak azert van, hogy a VR-t tamogassak, - elinditas, konfiguralas - aztan kikapcsolom. Most nem tudok VR ozni, barmikor hivhatnak es ruhellem ilyenkor kikapcsolni a gepet es baromsagokkal bajlodniA Porka gyorsabb lenne? Nalam a Toyota volt a leggyorsabb, olyan 335 korul mentem a mulsanon, elso sikan elott.
Nekem is stabilabbnak tunik a Porsche, raadasul az a legnyagyobb kedvencem is, 2 ok, hogy azzal menjek. AMugy porsche default setupban a mittomen mi 160 NM a difinel, talan az a megoldas. Tobbinel ilyen 30 koruli.AI katasztrofa, elso AI versenyemen folyamatosan befekeztek az egyenes kellos kozepen, az a tipikus bunteto fekezes. Ezt mar ugy tunik, javitottak, mert azota nem lattam. Igaz AI-t is visszatettem a defaultra, mert az 5% Agression nem hozott semmit, inkabb rosszabb lett.
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Porschéval meg a Ferrarival is megvan nekem a 340 az első sikánnál.
Gyorsabb az alap setuppal, ezért a Ferrarinál lejjebb kell venni a szárnyat, ha azonos sebességet akarsz, de kifizetődik, mert rettentő sokat lehet hozni az egyenesekben.Nem szoktam csinálni videókat.
Ja és függ hogy mikor váltasz. Most néztem a Ferrarinál, hogyha majdnem limit előtt váltok, 6-ból 7-be, akkor sokat veszítek vele. 2. piros lednél már teszem a 7. fokozatot. Toyotával is hamarabb kell váltani, mint az első párat.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Lac-coo
őstag
Esős offline futamot hogy lehet futni ? Akárhányszor elindítom, bemegy az összes AI a pitbe és ott is maradnak .....
-
tusi_
addikt
En vagom le mans-t, rengeteget mentem rajta, 2. kedvenc palyan Nordschleife utan.
Raereztem a kigyorsitasokra, most megy mar, az volt a baj, amit mondtam, nem a felgumizott reszen adtam gazt.
A Peugeot nagyon gaz, de azzal fogok menni Nagyon ovatosan kell menni a kerekveton vele, erzekeny.
A tegnapi idomet vhogy nem erem el, pedig erzesre sokkal jobban mentem ma. Lehet ennyivel jobb a Toyota, Ferrrai?Early accessrol annyit, hogy beallitottam egy 36 perces futamot es ott talaltam magam egy 12 oras versenyen.
Majd a rajtnal tomegkarambol, aztan a kovetkezo osszes kaynarban tomegkarambol Szornyu!!Viszont azt kell mondjam, hogy vezetesi elmenyre, ffb, sebesseg erzet, iranyitas... kb mindenben ver nalam barmit is. Ez egy nagyon jo szim lesz, ha elkeszulnek vele.
Contenetre talan keves lesz egyelore, de remelem hamar hozzak a 24es szezont is.
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Azért küldtem a videót, hogy lásd hogy veszik a kanyarokat, milyen tempóban, féktávok stb. Ez egy 3:22-es idő.
Peugeot-val én nem mentem, azt csak elírtam az elején.
Porsche, Toyota, Ferrarivak mentem itt.
Tegnap mentem Sebringen, hát az aztán komolyan le van modellezve.
Az jobban tetszik mint a Le Mans pálya. LMP-vel mentem 52 végét, de abban még van bőven.
Szét rázott nap végéreNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
macy
addikt
Replay mappában külön el vannak mentve a hotlapk is, kis ügyeskedéssel le lehet játszani játékon belül. Este küldök videót róla.
-
macy
addikt
Naszóval. Már két variáció is van a replay fájlok lejátszására. Itt van a régebbi. Ez nem igényel semmiféle letöltést vagy telepítést, simán böngészőből betölthető a replay fájl, ha el van indítva a játék.
Ez meg itt az új, ehhez le kell tölteni egy alkalmazást. Ezt még nem próbáltam, de mindjárt ránézek. -
tusi_
addikt
LMP2 Sebring 1.53.4xx, de van meg benne vmennyi, most kezdtem belejonni, de menni kell csicsizni, holnap galya.
Tul sok feket nyomok, ha csak meglehelgetem es beforditom vele az autot, sokat lehet nyerni. Porsche 963-al 1.50.xxx, az nagyon felos nekem, nem vallalom be vele a kanyarokat. Peugeot 1.52.kozepe, de az eletveszely itt.Ment a vr is, bar meg nem a lexebb, de brutal erzes sebring, alig latni vmit a celegyenes bejaratban a pattogastol..
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Azok szép idők.
LMP2-nél a féket kell megszokni, Bahreinben szenvedtem vele, mert könnyen lockol, valószínűleg nem szabad 100%-ra tenni a fékerőt. Hyper kocsikkal nincs gond 100%-on, meg a GTE autók is nagyon jók.Nekem kell majd nézni egy track guideot, mert totál ismeretlen a pálya, nem vagyok biztos benne, hogy jó helyen fékezem-e. Életemben először mentem ezzel a játékkal Sebringen, de nagyon tetszik, ez a sok hupli benne állati.
Nekem a pattogás ki van kapcsolva, hogy ne rázza a kamerát, így is van valami mozgás, de az bőven elegendő. Alapon egy kicsit túl van tolva.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
En neztem Dove-tol guideot, es latom, hogy a celegyenes beforditonal sokat vesztek, mashogy kell venni, mint ahogy en csinalom.
A tobbi kanyart ugyanugy tudom, mint o, csak o jobban megcsinalja.Ki nem kapcsolnam a pattogast, ettol lesz authentikus.. Hidd el, nincs tultolva, az a palya ilyen. Direkt nem aszfaltozzak ujra, mert Sebring az pattog, legendasan.
A Peugeot olyan lassu volt tavaly, hogy a P2-k majdnem lenyomtak, mert ok ground effectesek es nem tudjak leultetni az autot, mert bottomingolna, de ha felkemnyitik a futomuvet, akkor meg elpattog es tobbet van a kerek a levegoben, mint az aszfalton.
Bar ez inkabb meg beton...
A nagy remenyem, hogy a modding community felkarolja a jatekot es belerakjak az IMSA palyakat es a hianyzo kocsikat.. Ugyanugy moddolhato a jatek, mint AC.eat, sleep, play, replay
-
őstag
Be lehet kapcsolni, csak 1-2 videót láttam, ahol nem Sebringen mentek, és sok volt a pattogás más pályán is. Én ezeket nagyon levettem, bár nyilván ezek máshogy viselkednek mint egy GT3-as autó.
Tuti fognak jönni autók meg pályák, mert nem tudom elképzelni hogy ennyiben hagyják ahogy van, és csak a bugok lesznek javítva.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Ugy ertem moddok. studio 397 tutti nem rak bele IMSA conetntet, mert licenszelt a game.
De egy Modder, pl rfactor2 bol siman bele hajit egy Daytona-t, Mosportot, Long Beachet, Watkins Glent.... Megy egy Acura-t ha lehetIzles kerdese, nekem kifejezettem tetszik ez az authentikussag a pattogassal. Ha mar nem lehetek versenyzo, legalabb eljem at megkozelitoleg ugyanazt. Tegnap nezelodtem a kocsiban VR ban jobbra balra es egy pillanatra elfogott az erzes, hogy ott megyek Sebringeben, ahogy neztem a fedett sarvedoket
eat, sleep, play, replay
-
őstag
Jó de ezek a pattogások a valósagban az autóval együtt vannak, amiben benne ülsz, szóval az egész tested mozog vele arányosan, ami nem annyira zavaró.
Viszont otthon a szimben ülve a cockpited nem mozog, csak a képernyőben a játék, és ezért brutál zavaró a sok rázkódás.
Ezért kapcsolják ki az emberek 95%-a, és a maradék akiknek be van kapcsolva, azok meg motion riget használnak.
Nyilván mindenkinek szíve joga úgy használni ahogy akarja, de én nem látom értelmét, meg zavar is.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
bence1885
tag
Ma jött agy majdnem 8gigás patch a játékhoz nézzetek rá milyen lett.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bence1885 #291 üzenetére
Jó sok minden van benne, ha 2 hetente jönne mindig egy ekkora javítás, fél év alatt gatyába lehetne rázni a játékot.
Amúgy 1-2 autónál láttam, hogy belső nézetben nem pont középre esik a kormány a képernyőn, ezt jó lenne ha javítanák, mert az ülés pozíciót nem lehet oldal irányban mozgatni.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Ha az zsebpénz, akkor jól futja Tusi úrnak
Nyomjad, én is ki próbálom mit tud a Hyper.
Remélem később lesz majd rá lehetőség a játékban, hogy keresgéljünk a szerverek közt, meg lehessen csinálni saját PH-s szervert, mint ACC-ben.
Nem tudom rfactor 2-ben van-e ilyen.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
tusi_
addikt
Szvsz tortent vmi fizika valtozas.
Pözso 1.49 kozepe
Porsche 1.48.506 Sebringen es meg van benne keves, el kene talalni a felgumizott ivet, kulonben nincs tapadas. Igy shortshiftelni kar par kanyarban es nehezen indul meg a bode alacsony fordulatrol.
Amugy 100%-on a 48.506 az 5. helyre eleg, de legalabb a leggyorsabb Porsches voltam, Estre ment a levesbeTusi urnak kilog a ..., de a szaja az nagy
[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
-
tusi_
addikt
A kocsi erzesre ugyanaz, de nem gyorsultam 2 secet tegnap ota..
Lehet a palya allapot javult, tobb digitalis gumit hordtak fel blablabla..Piszok jo ez a game. most pihizek egyet, este bevallalom az 1h 50m hosszu versenyt
Allitolag rendbe hoztak a gridet, mindneki onnan indul, ahonnan kene.[ Szerkesztve ]
eat, sleep, play, replay
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Robogó, kismotor
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tenisz topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs