- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #267051 üzenetére
Annak az akksi toltesevel legalabb gyorsan vegzel.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz barnam_ #267029 üzenetére
Majd Vilike megmondja.
Addig is, a benzin 32 MJ/l, a gázolaj 36 MJ/l fűtőértékkel bír, valamint a dízelmotor 15%-kal jobb hatásfokú. Ki kell számolni... 32/36*0,85= 0,755
3,9*0,755= 2,95. De ez szvsz nem jönne össze.
Inkább nézzük a GTI 4,8-as értékét (a fájdalomküszöböm határán produkáltam, érzésre pár deci maradt benne),
4,8*0,755= 3,624
OK?[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Hátsó oldalablakra arnyekolobol kinek mi vált be?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #267057 üzenetére
Fólia, a többi csak erős kompromisszumos bohóckodás.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #267060 üzenetére
Milyen típusú van fent?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #267060 üzenetére
Ez a fehozatal:
Textilpelenkat az abalkkal odafogni az ajtokeretbe (az a legmenobb).
Esetleg ablakra tapadokornggal. Osszebssza az ablakod es 10-bol 9x leesik az Alis. De legalabb nem meretpontos es mellett besut a nap.
Meretreszabott halo Alirol, ami az M0-on lobog mint a szeeeelzsak.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Nálunk a WagonR-en a fólia előtt ilyen roló volt az ablakra akasztva, természetesen beengedte a vizet kismértékben.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #267066 üzenetére
Én az Alfával ha akarnám, akkor se tudnám ezt kivitelezni. 3 ajtós lévén a hátsó ablakok ragasztottak, az elsők meg keret nélküliek.
-
tboldi
nagyúr
Vanni van a MiTóban rezsógombos (a digitális, 2 zónásnak jobban örültem volna, de ez van), csak feltehetően kevés a gáz, nem fúj eléggé hideget. Fizu után viszem ide feltölteni + vezérléscsere, fékfolyadékcsere és futóműállítás. Ezzel a legfontosabbak le is vannak tudva, a többi vagy ráér műszakiig, 2024 novemberéig, vagy csak öncélú pimpelés.
-
Reggie0
félisten
Az ATE Ceramic betetet megsem javaslom. Kettobol egynel levalt a koporeteg es elrepult, raadasul a hatso kereken, nem is az elson... De teny, hogy kevesebbet porol
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Nekem van ilyen méretpontos árnyékolóm, még az előző tulaj vette/csináltatta.
Előnyök:
-Jobb, mint bármelyik tapadókorongos/akasztós megoldás
- stabil, nem esik le
- nem néz ki bénán
- Nyáron felrakod, ősszel leveszed: télen világosabb lesz az autó, mintha fóliázva lenne
Hátrányok:
- A hátsó szélvédőre való kicsit zavarhat a kilátásban a középső elválasztás miatt, illetve sötétben
- Fóliához képest rosszabb hatásfok, a meleg ellen szerintem nem véd, csak az égető napsugarak ellen
- Engem zavarna, ha hátul ülnék, nagyon rontja a kilátást, hogy kis lyukakon kell átnézni.
-
-
Integrale
veterán
válasz Vismajor01 #267057 üzenetére
Tessék. Van magyar képviselet is. Nekem ilyen van a 3. oldalablakon, van a csomagtérajtóra is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
Valaki tudna ajánlani valami klíma tisztító szert? Ahová eddig hordtam ózonos tisztításra, sajna a tulajnak felmondták a hely bérleti szerződését és sajna nincs már kihez vigyem. Így gondolkodom az ilyen "házilagos" megoldásokban. Lehetőleg olyan kéne, ami a kellemetlen szagokat is megszűnteti.
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BLUE TORNADO #267090 üzenetére
Vegyel ozonos tisztitogepet. Hamar visszahozza az arat.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BLUE TORNADO #267090 üzenetére
Unix 602605
Kapd szét a kocsi belterét, hogy közvetlenül tudd a rendeltetési helyére fújni. -
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #265374 üzenetére
Eltelt némi idö, ideje egy újabb adag tragikomédiának...
Maszek szervizbe leadtam az autót szerdán, a srác jelezte, hogy pénteken, legkésöbb szombaton hív, hogy mit lát. A napok teltek, kedden délután rácsörögtem, hogy ugyan szóban nem mondta ki, hogy melyik hét péntekje/szombatja, de van-e valami infó, hebegés-habogás, másnap reggel menjek be, és elmondja.
Kb ezt:
"Tekintve, hogy minden szóba jöhetö dolgot kicseréltek a SEAT-nál, így neki sincs sok tippje, mivel mechanikailag a cserék alapján rendben kell lennie a motornak ezért vagy elektromos, vagy vezérlést érintö tippje lenne, egy vezérléscsere sem olcsó, meg egy ECU sem, legvégsö esetben szétborítaná a motort, és töviröl hegyire átnézne mindent. Ö azt javasolja (ugyanúgy, ahogy a SEAT is), hogy használjam az autót tovább, amíg nem lesz nagyobb baja/check engine/bármi kézzel fogható, és akkor újra ránéz majd..."Ugye ez a legjobb megoldás, mindkét szerviz felteszi a kezét, járjak tovább az autóval, de ha bármi baja lesz, ök mossák kezeiket... Róka-róka...
A slusszpoén, hogy a hibatárolót a SEAT visszaadás elött törölte, azóta viszont az autó ismét eltárolta a P21F700-es hibakódot, tehát kimondhatjuk, hogy a másfél hónapos szeánsz alatt egyetlen hibát nem sikerült megoldaniuk, és az új lambda&PCV szelep sem oldotta meg a kiváltó okot...dabzs-dabzs.
Azok után, hogy a szagértök csödöt vallottak úgy éreztem ideje a homeopátiás iránynak, mielött a Majnába gurítom.
Mivel az elsödleges utánaolvasás/videók alapján nekem a kokszosodás volt a gyanúsított, valamint a SEAT is elsö akciónak ezt találta a rendszerükben a hibakódra (amiröl ugye ahogy írtam, egyszercsak átugrottak az "injektorcserére"), ezért erre próbáltam keresni valami cuccot. Alapvetöen szkeptikus vagyok ezekkel az adalékokkal szemben, pár videót megnézve bár ígéretesnek tünt a cucc, jobb híján adtam neki egy esélyt.
Vettem két flaska Liqui Moly "Injector-Cleaning" szörpöt kipróbálni, hogy egyáltalán hoz-e valamilyen változást a hibajelenségben..
Tegnapra elfogyott az elsö tank benya+3dl LM, belement a második flaska LM és egy újabb telitank. A hosszú hétvégén mentünk az autóval ~700km-t.
Az eredmény pedig megdöbbentöen bíztató, meleg motornál az erös rángások/gyújtáskimaradások már nem érezhetök, az OBD pedig alapjáraton ketyegve a korábbi 20-50-15-10 és növekvö kimaradásszámok helyett ma hazaérve, és járva hagyva 2-5-3-4-et mutatott a 4 hengerben, és nem nöttek tovább, érezhetöen simábban is járt a motor...Nyilván korai lenne még pezsgöt bontani, ezt a tankot kijárom belöle, illetve lehet még kap 1-2 flakon kezelést, aztán jöhet az újabb verdikt.
Közben átgondolom valami amazonos endoszkópot berendelni, jó lenne belelesni a szívósorba/HF csatornába, mert egyre erösebb a gyanú(m), hogy a SEAT-nál az általuk elmondottakkal ellenkezöleg b*sztak a srácok megnézni/kitisztítatni a szívósort/szelepeket, és besz*rok, ha tényleg "csak" ennyi lenne/lesz a baja...
Annak már utánanéztem, hogy "diózás" idekint 500-800€ között van, lehet ez otthonra marad majd, ha addig megmarad az autó.
-
nagyúr
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Szorítok, hogy tényleg csak ez legyen!
Én holnap hívom Ezredest, nekem meg időszerű az éves olaj/szűrő és velejárók cseréje.Lassan már én se szeretnék többet márkaszerviz közelébe menni, szeptemberben lejár az akkugari is, azt szabadok leszünk, jöhet a csipsz
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen