Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Hát ezt kell. Mert mondjuk a napon állt az autó indulás előtt és megpukkansz benne a melegtől, akkor elkezded hűteni, egy ponton már fázol, akkor kikapcsolod, de megint melegszik az utastér, megint hűtened kell... a digitklímával meg ezt megoldja egy ún. termosztát, aminek az ára elhanyagolható, még fizikai kapcsoló sem kell hozzá csak át kell rajzolni a UI-t...
(Amúgy engem sem zavar a manuális klíma, ha egy mozdulattal egy tekerőn állítok egyet anélkül, hogy le kéne néznem az útról, de azzal, hogy beleerőltették az érintős menübe már konkrétan veszélyes.)
[ Szerkesztve ]
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Gynt
junior tag
Igen, a manuális klíma kevés szolgáltatás. 12 millióért biztosan az.
Valóban nem vagyunk egyformák, korábban én magam is azt gondoltam, hogy teljesen felesleges a digitális klíma, mert minek?
Aztán lett olyan kocsim, amiben az van, és akkor rájössz, hogy sokkal egyszerűbb és kényelmesebb. Annyi a dolgod, hogy bekapcsolod, és beállítod a kívánt hőfokot. Télen rendkívül hasznos, mert az automata páramentesítő bekapcsol, ha szükséges (nekem ez jó, mert sokat használom télies körülmények között a kocsit). Nem kell törődnöd a különböző beállításokkal, azzal tudsz foglalkozni, ami igazán fontos: a vezetéssel. A hőfokkal sem szoktam variálni, télen-nyáron általában 22-24 fok közé állítom, kétzónás, ha éppen van mellettem valaki, akkor állítgathatja ő is, ahogy akarja.
Mindemellett persze kapcsolgathatsz rajta bármit, ha úgy tartja kedved, de teljesen felesleges, mindig kellemes hőfok van a kocsiban.Az már egy más kérdés, hogy mennyit adnék érte, ha nem lenne alapból a kocsiban.
-
strogov
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen