-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
válasz Kos 7 #151580 üzenetére
Sajnos ezekkel a feltételekkel, tehát minimum 2008-as évjárat, 2M-ig bezárólag (+ első szerviz), 150LE+, egyszerűen nincs olyan autó amit bátran tudnánk ajánlani.
Vagyis én nem tudok, bontószökevényeket meg nem ajánlanék, rönót meg leírni sem méltatom egy Avensis/Accord után -
bajnokpityu
félisten
válasz Kos 7 #151580 üzenetére
szivobenyánál nemigen létezik egyszerűbb konstrukció, akár turbobenya, akár diesellel tuti több probléma lehet.
amiben turbo van ,azt sztem érdemes városon kivül használni, úgy kisebb para.
várhatóan az üzemanyag árakban nem lesz hirtelen ugrás, szóval fogyi miatt sztem ne aggódj.de szvsz ne papiron dönts. próbáld ki őket, szagolj meg párat, menj velük. úgyis ez számit. ha szereted vezetni, akkor könnyebb elviselni a számlákat. az úgyis lesz, akármit veszel.
barátomnak volt 2.0s automata 2008as accordja, ha kinyomtad a szemét, akkor tök jól ment. viszont sajnos ezekből találni jót nem lesz könnyű. ő se árulta napokig.
én végül fl mondeot vettem, ráadásul diesellel, engem megmondom őszintén meggyőzött ár/értéke, jó vezetni is. nagyon jól fogja az utat, piszok jó a féke, és cirka 35-40%al olcsóbb, mint egy hasonló méretű passat. cserébe nem szép, se kivül, se belül, átgondolatlan (nem tudsz fél, másfél literes vizet lerakni, mai telefonoknak nincs hely, viszont van egy csomó idétlen alakú, méretű haszontalan tároló. Ami még mellette van, hogy a PSA féle HDI motorja diesel létére kevés nyűggel bír (ha városon kivül használod, és valós a km szám, ami 2008as autóknál nem túl esélyes), valamint gyárilag a motorvezérlőben benne van a 140 és a 163 lovas program is, garivesztés nélkül 30ezerért átrakják a másik programra.140lóval 1600kilós kisbusz helyváltoztatásra alkalmas ugyan, de előzni inkább csak a 163 és 180lovasokkal lehet.
laguna sztem kicsi, mint egy insignia, de azért tudni kell, h annyira bonyolult az elektronikája a mai kocsiknak, hogy ezen több múlik, mint bármi máson. és hát mióta tudnak jó elektronikát csinálni a csigaevők?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
theuprising
tag
válasz Kos 7 #151582 üzenetére
Alfákat semmilyen szinten nem ismerem, az Alfa 159 nekem konkrétan semmit nem mond, teljesen elkerültek engem valahogy egész életemben, de itt valaki biztos ír róla véleményt.
Nem is a pénz meg a kijelölt gyártási év számít, tudni kell hogy egy autót átlagosan ~6 évig gyártanak, utána váltás vagy facelift. Egy 2008-as T25 Avensis kívülről majdnem tökugyanaz mint egy 2003-as T25, csak egy hozzáértő szem veszi észre a faceliftet (pl index a visszapillantón meg egyéb finomságok). A facelift 2006-ban történt, akkor kapott frissebb motorokat is, de azt a motorháztető alatt a kutya sem látja, de tény hogy jobb motorokat kapott.
2M-be egy T25 Avensis belefér, 2literes benzines, hangyaf_sz híján 150LE, olcsón fenntartható, de kiesik a 2008-as gyártásból. Nem versenyautó, de az "egyhatos leültetett kipufogómorgósított, este a meki parkolójában feszítek" hülyegyerekeket erőlködés nélkül otthagyja bármelyik lámpa után.
Egy Peugeot 307 után biztos előrelépés lenne, nagyobb, kényelmesebb, jobban megy, (tapasztalatból mondom, hogy) a kisebb autók amiknek a vezetői félénken vezetnek simán beengednek, előreengednek, nem kekeckednek. Pedig nem egy batár állat, de a 4.7méter az 4.7méter marad, és az simán beszarat egy 3.9méteres VW Polo vezetőjét aki félénken vezet.És ugyan ez igaz a 2literes Accordra, a 2003tól gyártottra, legalább annyira megbízható mint egy Avensis, sőt talán még jobban is. 156LE, 10liter alatt elvan kényelmes vezetéssel, ha megtaposod akkor magas fordulaton süvít rendesen, de ha kifogsz egy jó állapotú 2.4literes TypeS-t 2M és 2.5M között, na az körberöhögi az összes hülyegyereket, sőt még a 3-as BMW-k túlnyomó részét is (316, 318, 320, dízel-benzin egyaránt). Viszont tud enni, 12L városi közlekedésben teljesen reális, és olyan nincs hogy valaki ne vakargassa meg egy TypeS Accord gázpedáljának az alját, mindenki szereti megtaposni néha, egy ilyen autót senki nem vesz simán közlekedésre.
Ezek a lehetőségek részemről, vagy gyűjtögess még, vagy engedd lejjebb a gyártási évet, de ne vegyél kényszerből valamit, annak sosem lesz jó vége.
[ Szerkesztve ]
-
-
forceberg
veterán
válasz Kos 7 #151582 üzenetére
Szerintem a Laguna 3-at ne vesd el! Olvass utána, aztán rájössz, hogy a francia utálók itt hülyeségeket beszélnek... általában mindenféle releváns tapasztalat nélkül. A dízel piacon a legjobbak közül való pl. az M9R 2.0dCi. Akár 180LE-ig.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gooool
őstag
válasz Kos 7 #156740 üzenetére
Szia!
A 2 lityis turbo benzines Renault blokk az elmult ket evtized kb. legjobb Renault motorja. 163-265 loeroig barmit kihoztak belole szivokent es turboskent egyarant. Stabil konstrukcio, kozel sincs kihegyezve, nincs igazan turbolyuk a kettos megfuvas miatt. Fogyasztani is jol fogyaszt, ha nem bantod 7-8 liter, de ha utod es kihasznalod a pacikat, akkor ugyan ugy, mint barmilyen hasonlo teljesitmenyu motornal, a 15-ot bekapja.
Minden esetre en eddig csak jot hallottam rola, a 2,0 dCi ami meg hasonloan megbizhato szerkezet.Üdv, Balázs
-
válasz Kos 7 #156751 üzenetére
Ja, annyira megvenném a 2.0turbót, meg mellé egy robogót bejárni a 2x5km-re.
Gyakorlatilag ha nincs jeges takony az úton, 24/7 jó a robogó, csak kell egy minőségi kabát.ps: néha én is 2km-re járok be autóval, de sokat melózom és nincs kedvem hajnal 1kor fáradtan hazakullogni, igaz nem turbós.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kos 7 #169263 üzenetére
Honda Jazz 1.4? Ennyiért már talán egy faceliftest (vagyis 2005 utánit) is lehet találni.
Nekem ilyenem van, szoktam is vele pályázni - szerintem élhető, bár egy 1000 km-es tripre nem feltétlenül ezzel indulnék (vannak erre megfelelőbb típusok is). 130-nál kereken 4000-et forog a főtengely, de egész jó tűzfal hangszigetelése, inkább a szélzaj az uralkodó, mintsem a motor hangja. Beszélgetni normál hangerővel lehet.
Amúgy a buktatók száma közelít a 0-hoz, leginkább a rozsdára érdemes figyelni. Van egy-két dolog, amit érdemes megcsináltatni a vásárlás után (EGR-pucolás pl.), de nem egy elromlós típus.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kos 7 #171487 üzenetére
Corsa C:
- biciklilanc vastagsagu vezermu lanc (nyulik)
- megsulo ecu
- kiszoposodo feltengelyMotortarto bak is le tud szakadni, komplett motorral, 2 hete jart egy ilyen vas a szerelomnel
Nekem van egy C-m, ujra nem kéne.
Inkabb egy oregebb japan, részemről.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kos 7 #171487 üzenetére
Ha ennyi a teljes keret, akkor magára az autóra 450e-500e Hufot szánnék legfeljebb, hogy maradjon átírásra, vezérléscserére, első szervizre is.
Nekem most az alábbiak jutottak az eszembe; Thalia (1.4 16V, vagy 1.6 és ha kell a csomagtartó és nem számít a kinézet), Megane (1.6 16V), Octavia (1.6), Corolla, Avensis. Ezekből, ha lenne egy megkímélt és folyamatosan karbantartott példány, akkor szerintem azzal nem járnál rosszul, nem egy szörnyűség egyiknek a fenntartása sem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kos 7 #171491 üzenetére
Clio/Thalia vonalat nagyjából felderítettem. 1.4 16V és 1.6 szerintem korrekt, pályán is életképes az autó. Az 1.4 8V asszem csak EU2, szmogriadó esetén hátrányos lehet. Szerintem Thalia´-ból 400-500 között ki lehet már fogni 10-15 éves, megkímélt darabot klímával. Cliokból a szebb darabokért többet kértek (kicsivel másabb a beltér, de nagy különbséget nem vettem észre). Megane I-ből PH2-est vennék, annál már galvanizált a karosszéria, ha jól tudom (PH1 esetén még nem).
Pugból 307-et nézegettem 1.6-al, de azokból 700-800k Huf körül még eléggé lehasznált példányokat találtam. Citrom vonalon nincs tapasztalat.
De Gombinyóval tudok egyet érteni, ennyi pénzért azt kell nézni elsősorban, hogy milyen állapotban van és mennyire ismerhető az előélete.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Kos 7 #171487 üzenetére
Ha meg tudsz barátkozni a "szépségével" akkor hibátlan igásló lehet egy kis alkudozást követően. [link]
Igénytelenség: ✔
nem hullik szét alkalmi autópályázástól: ✔
olcsó: ✔
fenntartani is olcsó: ✔
itthon üzembehelyezett egy tulajos: ✔szerk.: LOL, amíg megírtam a kommentet valaki el is vitte.
szerk2: Ő volt az. Tipikus egy tulajos megbecsült bácsiautó: [link][ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kos 7 #171839 üzenetére
800k-ért örülj ha kapsz egy épkézláb G Astra-t vagy Focus 1-est, és azoknak a kezdőköltségei is kb. 200k (átírás, biztosítás, vezérlés- és folyadékcserék). A Yaris még okés. Az általad említett franciákból bőven millió fölött vannak a jobb darabok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
válasz Kos 7 #185004 üzenetére
Igazából 6-7 fajta van kb ami tudja a hét személyt
Renault grand sonic
Pug grand c4
Vw touran
Opel Zafira
Kia Carens
Ford cmax/galaxy
Toyota verso
Ha tele autóval szeretnél haladni akkor 2.0 diesel mandnem mindegyikből van, vagy 140+ lovas turbós benzinesEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kos 7 #185004 üzenetére
Olcsóbb, de Alhambra/Sharan 2.0 vagy 2.8 szívó vagy 1.8T? VR6 illetve a turbós már tudja mozgatni normálisan, többinél gyengébb motorok jellemzőek talán. Mondjuk gázszett kb kötelező. Ha a raktér céges használat miatt kell, akkor meg egy dpf nélküli dízel kisteherautót néznék, hogy el lehessen számolni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kos 7 #186338 üzenetére
Nagyobb autót hatványozottan dízellel vesz a nép, normálisan mozgatja és emberibb fogyasztás mellett. 2.0 HDI jó konstrukció alapvetően, de user oldalról nyűg, hogy FAP folyadékot kell külön tölteni, Fordban anélkül vannak ezek a motorok emlékeim szerint, egy ránézést megér az a kínálat is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1
- Modding és elektronikai kérdések
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Honda topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen