- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Mozilla Firefox
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
-
IT café
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
péjé
őstag
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #58150 üzenetére
Ha zónás konvergencia állítást alkalmazol , még ha te a szemed állapotával nem is látod de elcseszi a homogenitást. Interplorációt én nem használok, szeretem azt nézni amit a filmstudió rögzített. Ha TV-n játszod le ugyanúgy döcög kamerafordításnál, így lett felvéve és nem megjelenítő hiba. Igen ez ez ízlés kérdése JVC vagy Sony, ezzel énsem vitázom.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Márton
nagyúr
Mikor lesz már karácsony?
Avatar 2 3D teaserEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Vhiktor
veterán
válasz Márton #58153 üzenetére
Ha ezt nem adják ki BD3D-ben akkor elméletnek a .....
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
válasz makkmarce #58155 üzenetére
Nekem megvan egy díszdobzos bővített kaidásban meg külön a 3D is, magyarországi beszerzés mindkettő, igaz én megjelenéskor vettem.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
mandju
senior tag
válasz szepi0808 #58150 üzenetére
Én egy kicsit félek a használt sonytól.. lehet Cseneles is ezért hajlik inkább a JVC fele?! Felkerült Németországban egy vw5000 közel 15k euroért. Komolyan elgondolkoztam a megvásárlásán, mert ennél csak jóval drágábban láttam eddig.
Nagyon elégedett vagyok a christie 3 chip vetítőmmel, de motoszkál a kisördög, hogy csak feljebb kellene lépnem felbontásban... úgy, hogy ne menjen az élesség rovására. Csak 4k paneltől kapnám meg ezt, rezgetéssel nem, viszont a számomra megfizethetó kategória (5-6 millióig bezáróan) amit eddig láttam nem ütötte meg az ingerküszöbömet. Még a 890-es Sony sem, amit Ivánnál láttam bekalibrálva, pedig az már nem ebbe a budget-be tartozik... Egyedül a DC-ben látott gtz380 volt, ami nagyon tetszett és cseréltem volna szó nélkül a vetítőmet.
jvc vonalon n5, n7, nz8 amit láttam az újak küzül, sonyból a 270, 290, 560, 590, 760, 890, gtz380 amit volt szerencsém megtekinteni. Epsonból az ls12000, de ez nem nativ 4k.Visszatérve a Sony-ra...
A vw5000-est gondolnám hasonlónak, mint a gtz380. Persze rosszabb dtm-mel, de arra ott a madvr, a fényerő pedig biztos, hogy elég lenne. Utána olvasva német és amerikai fórumokon tényleg nagyon sok bejegyzés van a degradációról. Nem akarok vitát generálni ezzel és nem is akarom forszírozni tovább, de minden esetre engem nyugatalanítana a dolog.A legújabb gyöngyszem Kris Deering-től, aki azért nem rossz név a kalibrátorok között, de ugyanez olvasható a német oldalakon Raphael Voght-tól, vagy éppen Ekki-től...
[link]Egy egész thread foglalkozik a jelenséggel.
[link]
A németek azt írják, hogy a levegő páratartalmával van összefüggésben, nem a használati időtől. És remélik, hogy az új gépekkel érkező kisebb chipek már nem lesznek ennyire érzékenyek.* JVC DLA-Z1 * xyscreen soundmax 4k ultra thin frame 135" 2.35:1 AT * Trinnov Altitude 16 * FusionAmp * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC MadVR * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme *
-
Cseneles
őstag
Azt azért még hozzátenném a történethez, hogy vesz valaki 1,6 millioért egy új belépő SONY vetítőt majd beesik a kontraszt 2000:1-re, erre is volt példa vagy megmarad 7000:1 körüli (faszán kiszürkül a fekete és lilás lessz a szürkeskála, és ez RGB együtt futás még faszán 0-100-ig csavarodik egyet és a színtér is épp hogy REC709-et lefedi) mivel garanciális a készülék és ugye a magyarországi forgalmazók NEM NAGYVONALUAK...ezért kilehet kuldeni a Sonynak a garanciás gépet erre a hibára hivatkozva. Eltelik 1 hónap majd visszakerül a gép és nem cserélik ki azzal az indolkással, hogy a SONY nem ad meg gyári kontraszt paramétert így ez rendben van. Nem szedtem szét a készülékeket mivel garanciálisak de a hibát okozhatja egy diklorikus tükör vagy a koztes polárszűrő a zöld panel elött mivel ezt közösen használja a pirospanel is és a kék panelhoz képest alulteljesített a zold es a piros 20-30%-al.
fehérrel jelöltem a lámpa fényének az útját, sárgával a lehetséges hibáért felelős diklorikus illetve polár szűrőt, RGB színnel a panelokat szín szerint. Ha nem ez a ludas akkor maga a panel. A kép nem egy VW270 sem az 500-as sorozat de a felépítése megegyezik teljes mértékben, egy JVC DLA is.Én sem azt mondom ,h minden SONY szar, Jó állapotukban jó vetítők de semmiben sem kiemelkedők! Van pár darab köztük az új modelekből is ami elémkerült. Engem semilyen érdek nem fűz, nem kell nekem oda dalolásznom ahonnan a szél fúj, nem is a szervízelésből élek de az ügyfélnek sem fogom elferdíteni a tényeket.
A mellékelt képen jól látszok , hogy egy 3chipes "XSRD,DLA" vagy az alábbi képen egy LCD(Epsoh 9300) gép optikai útjában mennyi felülettel érintkezik a fény mire belép az objektívbe. A karbantartás, tisztítás hatványozottan fontos mivel a gép ezen fényút 100%-os tisztaságával számol, ezt veszi alapul mind a szürkeskála mind a színtér megjelenítésénél. így ha mondjuk a kék panelhoz vezető útban csak egy enyhe elkoszolódás található mondjuk 10% fényvesztéssel az már a kék panel 10%-os alulteljesítését eredményezi ami teljesen megegyező mértékben mérhető az RGB együttfutásnál.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
AZ XSRD(Sony) és a DLA(Jvc) 2*nagyobb kontrasztra képes mivel az LCD-hez képest 2* halad át a fény a penlon. A panel mögött egy tükör helyezkedik el ami visszakülki a fényt és
csak ezután találkozik a 45 fokos szögben elhelyezkedő WireGrid polárral ami az összefésülő prizma felé küldi tovább(sárgával berajzolt). Ott találkozik a prizmában a 3panel képe mely egyesítve halad tovább az objektív belépő beléhez. Az elkoszolódás nem látható addig a vetített képen amig az nincs a képalkotás útjában bár jól mérhető. Csak a panelok illetve a z összefésülő prima illetve az objektív belépő felén fellellhető kösz, por láthatóü a vetített képen.A képen egy Sony HW55es gép látható.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
A képen egy szervíz álltal megtisztított SonyHW55es gép látható majd hozzám került mivel nem hozta az elvárt befektetést. Hogy hozta volna leporolt ventillátorokkal, ettől még ugyan azt a dinamikátlan silány képet vetíti.
Ezekehez egy 1 Chipes DLP gép felépítése baromi egyszerű de a 3chipes is csak 3 prizmával több mint az 1 chipes nagyátlagban. DLP gépekben fény egyedül a TirPrismán és a színkeréken halad át, többi felülettel csak érintkezik, reflektálva van. Nincs kitéve a DMD (10*akkora a hűtés rajt mint egy DLA,XSRD,LCD panelon, megegyezik egy asztalai pc hűtő méretével és felépítésével, persze nem a muanyag buget 200-300000ft-os dlp gépekről beszélek) kivételével nagy hőnek így a degradáció is 10000 óránál még észre sem vehető de még mérni sem igazán mérhető. Persze hanyag felhasználóknál előfordult mér, h cserélnem kellett egy tükröt de ez USER ERROR. Példa képpen itt egy ProjectionDesign F32 gép fényútja.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
spiky03
veterán
Hangáteresztő vászonnál melyik a jobb?
A lyukacsos vagy a szőtt?
ALR lyukacsosEmlékszem a Sugárban az egyik kis teremben lyukacsos volt mert az első sorból bizonyos jeleneteknél lehetett látni a lyukakat.
Vagy ugye a fürdőruha anyag fehér, ami a legköltséghatékonyabb.
Amúgy pl lehet egy elektromos vászonban cserélt már valaki anyagot? Van ilyenre lehetőség?
Pl veszek valami olcsó elektromos vásznat és kicserélem benne az anyagot. Mondjuk a fürdőruha anyag az vsz vastag lenne feltekerve.SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
Khaosz55
addikt
-
Vhiktor
veterán
válasz spiky03 #58163 üzenetére
Lyukacsosat messzire elkerulnem én is.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
spiky03
veterán
Köszi mindenkinek az infót!
Már csak le kellene végre tesztelnem, hogy milyen a fehér vászon nálam.
Van 1x1,5 m fürdőruha anyagom tesztre.
Csak a mágnes nem bírja el, hogy a vászonra rögzítsem. így valami keretet kell neki gyartanom vagy fentről a vászon tokról lelogatom.SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
Khaosz55
addikt
Van hivatalos infó vagy hír, hogy lesz-e a piacon nativ 4K DLP projektor mondjuk a 2-5milliós szegmensben amiben nem 0.47"-es csippet szándékoznak rakni?
Tegnap kíváncsiságból olvasgattam a Texas instrument oldalát, de sokkal okosabb nem lettem.
-
spiky03
veterán
válasz Khaosz55 #58170 üzenetére
Igen ezért szeretném majd kipróbálni, hogy maradjak az ALRnel vagy valahogy oldjam meg okosban a fix vásznat és akkor hangáteresztő.
Vagy eladni az ALRt és venni színét egy motoros oldalfeszitett hangateresztőset.
Mondjuk a legolcsóbb a fix fürdőruhás lenne az tény.
Persze ha valaki végre elvinne a Cantonokat és megtudnám venni a Jamo D500as szettet!SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
Cseneles
őstag
válasz Khaosz55 #58170 üzenetére
Mar mostis van de nem az emlitett aron, azon szerintem soha! Egy 1080p DC4 0.95" Dmd ara 1.4milla es kore meg vetitot kell epiteni esez csak fullhd.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Vhiktor
veterán
válasz Khaosz55 #58175 üzenetére
Egy 2716 x 1528 pixel felbontású 0.66" DMD-vel szerelt XPR-es gép szerintem élességben lazán felveszi a versenyt egy natív 4K-s LCD géppel.
Persze így nincs 1:1 pixel leképezés.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
válasz Khaosz55 #58177 üzenetére
Nem igazán :(
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
mandju
senior tag
válasz Vhiktor #58178 üzenetére
Történni történt, csak számunkra nem megfizethető kategória..
* JVC DLA-Z1 * xyscreen soundmax 4k ultra thin frame 135" 2.35:1 AT * Trinnov Altitude 16 * FusionAmp * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC MadVR * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme *
-
Ijk
nagyúr
válasz Khaosz55 #58174 üzenetére
Feketeszint lesz, csak ANSI kontraszt nem.
Ha lesz 0.65"-nál nagyobb 4k DMD akkor azt a gépet megvennéd tekintve hogy egy 0.45"-os játékgép is akár 1 millió? Ha jól tudom rezegtetős nagycsipes Barcok 5milliótól kezdődnek, de inkább 10. Őszintén szólva nem álmodozom DLP gépek jövőjéről, mert vagy gyenge vagy megfizethetetlen. Közben meg kapsz régi DLP-t 300 és 1 milla között piszok jó képpel, ha nagy kontraszt kell akkor ott vannak az LCD-k.
Amennyiben elengedi az ember a 4k-t és a magas szekvenciális kontrasztot és megelégszik az elfogadható 2000-3000:1 kontraszttal akkor piszok olcsón lehet ma vetíteni, 200-300k gépekkel. Következő ugrás meg bőven millió feletti összegek./人◕ ‿‿ ◕人\
-
spiky03
veterán
válasz Khaosz55 #58174 üzenetére
Igen ezért akarom megnézni a saját szememmel, hogy nálam milyen lesz a saját körülményeim között.
Ha valóban rosszabb lesz akkor nem lesz csere.
Hát most lenne jó áron a Jamo szett, igy ezt választanám, ha meg lesz még amikor elviszik az én szettemet. Mert meghallgattam a múltkor és teljesen rendben volt. Igza az 5db LCR volt, a szett meg ugye dipole hatásokkal lenne.
De ha mondjuk már nem lesz akkor meg a Jamo, amikor elviszik az enyémet, akkor lehet az épített lesz.
Mondjuk arról nem sok infom van, hogy az milyen lenne meg mennyiért.SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
-
ja, de itt 4Ks gepekrol volt szo
0.47es DMDnek az az egyik elonye, hogy annyira nem melegszik.
dohanyzoasztalra nem, de mondjuk nem art, ha egy polcon elfer
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Q
senior tag
Pali átalakított magának egy F22-őt LED-esre. Leírta a folyamatot, talán még a LED típust is. Meg lehet találni, ha valakit nagyon érdekel. Én biztosan nem foglalkoznék vele. Ellenben az F32-nek van gyárilag LED-es változata. 100", fehér 1,2gain vásznon a kalibrált fényereje 20,5 fl volt (takarítás után). 110", szürke 0,8gain vásznon 16,4 fl maradt. Ami még mindig jó, mivel a LED fényét a szem fényesebbnek látja. Valahol olvastam, hogy 1,2-1,3-szoros szorzó van LED/UHP érzékelhető fényerő között. Ha hülyeség, majd kijavíttotok. Plusz előny, hogy 100% rec709 és DCI-P3. A bt2020-at nem kell forszírozni, de az is 86% lett.
-
Cseneles
őstag
Azért az az FL32 gyári ledekkel pont 80%-al kevesebb fényerőre képes. Ezt az értéket úgy érte el ,hogy meglett "duplázva" a fényereje a legújabb ledekkel. Szóval aki vesz egy ledes Sim2, Runco, ProjectionalDesign gépet ne csodálkozzon ha gyári állapotban 101" Gain 1.2-es vásznon 11,7fl amire képes. 3db PT120 modernebb led bele meg vám és áfásan nagyjából 150-160000ft.
Ettől az értéktől csak a SIM2 M150 ami eltér, gyári állapotban 25%-al magasabb fényerőre képes mivel vízzel van hűtve és magasabb áramerősségen hajtva ugyan ez a PT120 led.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Ijk
nagyúr
Neki sajnos nem állnak rendelkezésre azok a LED-ek mint a gyártóknak. Más kérdés hogy egy fényesebb modul beférne-e az F22 házába.
Engem mondjuk annyira nem érdekel a LED téma, itt is pusztán zajszint miatt hoztam fel mert színkerék hiánya és kevesebb hűtés miatt jóval halkabb lehetne.
250-300k környékén is megfordul aprón F22, fluorit optikával. Most raktam fel a moziszobába hétvégén, egyelőre óvatosan írok véleményt de az egy igen jó kis gép, nagy fényerővel (vizsim bright). Fekete falak között a magas fényerő miatt nagyon kontrasztos, dinamikus képe van köszönhetően a magas ANSI kontrasztnak és 1:3000 közeli on-offnak.
Ami hátránya és nem viszik mint a cukrot:
-Ipari gépek Vizsim Bright kerékkel, sima Vizsim jobb lenne házimozira, de így sem gondolom hogy rossz, főleg ha valaki nagy vászonra vetít a felülettel arányosan billen a mérleg a Bright verzió felé.
-Hangos, amit jól lehet kezelni pár tízezer forintból épített hushboxszal.
-1.6-os lencse miatt messziről kell vetíteni nagy képet.
-Nincs vízszintes lencseeltolás.
-kézzel tekergetős zoom, fókusz, lens shift, útóbbi tekerője szerintem nagyon béna. 16:9 vászonnál ez nem számít, egyszer beállítod és kész.Szerintem nagy vászonra ha ezeken a kompromisszumokon túl képes valaki lépni akkor egy best buy gép ha nincsenek milliók zsebben. A következő szint bőven nem ez az árkategória, kérdés kinek mi a következő szint. Gondolok itt magasabb színtérre mozis színkerékkel miközben fényerő ugyanennyi megvan, egy jó dinamikus írisz, nagyobb felbontás. Más technológiával magasabb on-off kontraszt de ott meg cserébe le kell mondani DLP előnyökről.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Q
senior tag
válasz Cseneles #58190 üzenetére
Bocsánat, igaz, ezt a modernebb LEDekkel lehet csak elérni és nagyon kellett a takarítás is!
#58189péjé
Sajnos a hűtési zaja közelít az F32-es hangjához. De ezzel én együtt tudok élni. -KP- kollégának van egy hushboxa, azt kölcsön kértem, tesztelni fogom. De Paliéknak is van egy jól megtervezett doboza hozzá.#58191Ijk
Itt a lényeg az F22-nél: ár/érték. Én még drágán vettem, éppen ezért meg sem próbálom eladni. Annál sokkal jobb gép, hogy 200ezerért elkótyavetyéljem. És az igazat megvallva, olyan éles képet és képi dinamikát produkál, hogy nem hiányzik mellette a 4K sem. Meg lassan indul a kertmozi szezon. -
Q
senior tag
válasz ctrlaltdel13 #58194 üzenetére
Az a gond, hogy maga a gép is elég nagy darab, így a dobozzal együtt már kisebb szekrény méret.
-
Q
senior tag
válasz ctrlaltdel13 #58196 üzenetére
Ja igen, én a 32-höz gondolkodom.
-
Bikkrom
senior tag
Van valami 3D tesztvideó youtube-on vagy bárhonnan letölthető amivel gyorsan lehet tesztelgetni?
Van vagy 6 darab 3D szemüveg aztán megnézném melyiknek mennyit bírja az aksijuk, melyik típus tetszik jobban. Epson TW9200-vel lenne próbálva Hi-SHOCK C+TPG/BT/KK24 szemüvegek.Köszönöm szépen a segítséget!
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
tpeter77
addikt
sziasztok,
bruttó 150k környékén milyen projektort ajánlanátok?
köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest