- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #31 üzenetére
csak hosszu túrákon fáraszto volt, ennyi.
de azt hianyolom hogy az Alagutban megnyiljon elottem az ut.Inti: kollegam is a refit tanacsolta. o nappal a varosban is azzal jar (r1/t-max 500 párossal). még nincs pofám hozzá. csak nehogy egy balesetnek kelljen tortennie ahhoz hogy elkezdjem hasznalni.
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #32 üzenetére
Az a 2. gumi ami a gép életében rajta van (elöl). Ezért óvatosabban megyek vele, tudom h már nem mai gyerek! Ezért terveztem h idén még jó lesz, jövőre akár még bírná, de új lesz rajta. Hátul pilot road 2 2ct van. Azzal semmi baj!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
válasz Topiccsendőr #40 üzenetére
Ezt mondom (még előző hsz-hez). Egyszer áll meg, de akkor megáll. Addig viszont nagyon megy, és nem áll meg
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #40 üzenetére
....tényleg, benne van az első hsz-ban...?
...benne, ok.
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #63 üzenetére
Amelyikben auto pilot parkolás funkció van?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #66 üzenetére
Gond nélkül. Mármint ha a féktárcsára gondolsz elöl, hátul dob van. Ahhoz még sose kellett nyúlni, elöl betét kellett bele kétszer.
A tárcsának viszont semmi baja, sőt, még egyenes is, az F650-en meg állandóan szívok vele: először a felnit verték szét a kátyúk, attól feszült be, tavaly meg úsztatott Kawasaki került rá, de csakazértis elgörbült valamitől (januártól áprilisig volt egyenes fékem, vagy valami ilyesmi - amennyit én használom, még ki se tudtam élvezni rendesen). Ha egy darabig nem kell (nagyon szar idő jön), rendesen megnézetem. Vagy ha műszakiztatni kell jövő nyáron, hogy ne legyen ideje megint elromlani...[ Szerkesztve ]
-
ch003067
addikt
válasz Topiccsendőr #69 üzenetére
Nekem volt egy régi Kínai robogóm, azon volt fényszóró, és nagyon világított.
Nem azért kell nekem a fényszóró hogy jobban lássanak, hanem hogy én jobban láttak.
Amúgy 2004es.
-
ch003067
addikt
válasz Topiccsendőr #71 üzenetére
Yes. Erről van szó igen.
Esetleg Xeon izzók megoldanák a dolgot ?
-
ch003067
addikt
válasz Topiccsendőr #73 üzenetére
Háth az csodálatos... kicsit szomorú lettem most...
Jól van azért köszönöm.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #75 üzenetére
Pedig a felni tényleg nem újdonság, valamelyik évben az összes nem-gs-es f650.hu-tag, aki nevezett a 24 órás túraversenyre, mind szétverte az övét a kátyúkon, legyen az f650cs, vagy r850r... ennek fényében döntöttem úgy, hogy ha a mester képes megcsinálni, legyen csak rajta valami más. Most van. Érdekel, hogy most mi okozza a problémát.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #79 üzenetére
miért, mi a baj vele?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ch003067
addikt
válasz Topiccsendőr #108 üzenetére
LOL Erre csak ennyit tudok mondani
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #108 üzenetére
david hasselhoff?
-
válasz Topiccsendőr #62 üzenetére
De, átjött. Neked nem ment át, hogy semmit nem cseréltem a motoron 3 év alatt.
Műszerfal izzót vettem 1db-ot, kemény 120 forintért. Ja, meg egy fesszabit, mert a gyári tizenpár év után megadta magát.
Én kérek elnézéstどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #184 üzenetére
Jaja, azt tényleg nem árt cserélni.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #242 üzenetére
"A zebrát amúgy is olyan sebességgel kell megközelíteni, hogy meg tudj állni ilyenkor."
Szerintem sikerült a kresz legvitathatóbb pontját megtalálni, de nem akarok ebben a topikban erről vitatkozni. Pláne, hogy idézni könnyű...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #259 üzenetére
Nem. Miert?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #261 üzenetére
Hat ha en azt tudnam Amenyi informaciom van arrol az annyi hogy egy kicsit idegbeteg motor az. Allitolag el lett kurva a 2004/2005 evjarat geometriaja. Folyamatosan ugy erzed hogy megy mint a barom mert emeli az elejet, kozbe csak szar Persze biztos helyre lehet azt pofozni, csak allitgatni kell itt ott Meg van egy haverom aki egesz jokat ment vele. O nagyon szerette Mindenesetre en sosem probaltam, olyan embert kellene megkerdezni aki komolyabban foglalkozott ezzel az evjarattal...
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #263 üzenetére
Nem ddt500 (Tibi)-re gondolsz? [link]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #293 üzenetére
De hetvegen hova? Mar megint foglalt mindket palya...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #295 üzenetére
vazze, mikor mész?
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #404 üzenetére
Ő egy őrangyal. Kerestem vmi acélosat!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #423 üzenetére
TE voltal Balassagyarmaton a hetvegen? Lent voltam anyameknal az abalkom alatt fordult be a nep. 1-2 ember az eleteert motorozott a sok villanyoszloppal a kanyarokban
MIndenesetre nem aludtam a hetvegen reggel 8-tol mentek mint az allat hehe....
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #423 üzenetére
rovid, tomor, velos valasz
akkor ha jol ertem, ez kb. 'normalis'
ilyen esetekben mi a teendo, hogy inditsam be? siman legyek agressziv, oszt' jovan? nem csinalt meg ilyet, pedig mar tobbszor is allt ket hetet (ennyi idore szoktam kulfoldre menni...) -
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #458 üzenetére
nem, meg nem igazi... az egyenes kormany hianyzik rola!
-
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #514 üzenetére
nem en mondtam, hogy sbk villa hanem a tulaj. k5 750, kecskemeti a srac, kek feher a motor, kek-feher berik ruha, nagyon rovid kopaszodo haj. hatha ismeritek.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #517 üzenetére
na, nekem az boven eleg.
szoval rola beszeltunk.Tuzi: az milyen?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #514 üzenetére
A motor SBK lett. Stock VB-n nem indulhatna vele
-
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #538 üzenetére
ellenben neki van tehetsege. a tobbiek technikaval probalnak kompenzalni. tobb-kevesebb sikerrel.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #538 üzenetére
Ja de az R6R alap allapotban a legjobb palyamotor talan amit meg tudsz venni 600as kategoriaban most. Meg azert hringre egy 100kg embernek mar bele kell nyulni ebbe abba egy par evvel korabbi gsxr-nel pl. A sulyhoz rugo csere az nem tuning, az alap beallitas.
Gazos villatkevesen hasznalnak. AKit en tudok 3 ember aki ilyennel megy. Nem csoda 3millio ft a villa es akkor meg a feket is le kell cserelni hozza. Kerdeztem a Sarkany Dezsot mondta hogy ilyen 1:52 korul mar szamit, de 2:00 kornyeken semmit nem erzel.
Nekemi is teljesen jo a gyari villa, viszont az Ohlins cartridge pl sokat dob tapadas erzetben. Probaltam.. Jo a gyari is de amikor mesz a jobbal azert az csak jo tud lenni
Mindegy nem akarom tumisztifikalni a dolgot, en soat mokoltam a futmuvel, mert a gyari nekem nagyon gany. Es nekem nagyon nagyon sokat szamitott. Fuggetlenul attol hogy ugyanazzal a motorral a Chrobak masodpereccel gyorsabb
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #546 üzenetére
Amikor elkezdtem a futomuvel behatobban foglalkozni, en sem voltam gyors (igazabol most se), de megis megerte tanulmanyozni mert rengeteget tanultam belole. Akkor nalam az volt agond hogy nem lehetett pontosan ballitani a futomuvet (foleg a rugostagot) es kb 5-6 kor utan meg ment el a bellitas mert elmelegedett. A rugok puhak voltak, osszekoppant az eleje, kigyorsitason beult a segge stb...Kigyorsitason nem tartotta az ivet feszitettem vissza az elejevel, csillapitas nem volt eleg, pumpalt, teptem a gumikat, bizonytalan volt a motor stb.. Ezt persze en nem annyira erzekeltem, azt hittem hogy ez ilyen. De kiprobalva mas motorokat rajossz, hogy valami nagyon nem stimmel EZeket mind ki lehetett szedni geometria modositassal, rugo-, futomu belso cserevel. Hagyhattam volna ugy is, de legalabbannyira erdekelt a futomu tema mint maga a motorozas
Nyilvan aki 2:07es koridonel belerak egy 3millio ft-os villat a gixxerbe, az nem normalis (lattam ilyet). Foleg hogy attol a villatol pont nem fog gyorsabban menni, mert egy preciz pontos futomuvet ha nem allitasz be akkor bizony eselyes hogy rosszabb lesz mint a maszatolos nehezen beallithato gyari. De a futomuvel valamilyen szinten minekepp erdemes foglalkozni, mert palyan (szerintem) rengeteget szamit. PErsze ez inkabb az oregebb vasakra igaz jobban, manapsag mar nagyon penge futomuvel jonnek ki a sportmotorok...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #547 üzenetére
PErsze annak legalabb szep a hangja es jol nez ki. 99%ban errol szol a dolog, nem a +2 +3 LE. AMi valojaban injektor map beallitas nelkul inkabb -2 -3 LE
-
válasz Topiccsendőr #573 üzenetére
Nyugodtan ironizálhatsz, de akkor is ba..zódjon meg az összes útról leszorítós fa..opó autós, akik között nagyrészt audisok, meg bmw-sek vannak, nem 20 éves autókkal.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #573 üzenetére
meg azt a nyomorék agyhalott fehérvári szürke kombi pözsós gyökeret kellene megtalálni, aztán bebetonozni valami épülő pláza alá. minket is majdnem kinyírt egy hete. utána meg vigyorgott, meg mutogatott. valahol olvastam már róla, csak a rendszámát felejtettem el. de az is ilyen audi töltelék, kigyúrt diszkópatkány, turhás fejjel, meg nyaki megkülönböztető jelzéssel.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Topiccsendőr #579 üzenetére
Minek hatalom? Van fehérvári rendőr-motoros cimbim... nekem nem kell hatalom. Hatalom legyen azok kezében, akik az ismerőseim. Ha érted mire célzok.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #590 üzenetére
ok, természetesen az euro normát kihagytam, teljesen jogos a 2 pont.
ennek ellenére nem gondolom, hogy bármelyik gyártónak is különösebb nehézséget okozna a dolog. látom, 250le-ig úgysem állunk meg. vagy faragunk a súlyból keményen, ahogy a duki is teszi az új bringájával....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #597 üzenetére
mármint melyik fajta yamahának? most futó r1-re gondolsz, hogy nem tudják tartani az euro normát ha növelik a teljesitményt?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #601 üzenetére
asszem a honda az nsx-ben törögette a titán alkatrészeket, de nem vagyok benne biztos. motorkerékpároknál semmi ilyet sem olvastam soha, ez tény.
na nem mintha tudnék bármit is kezdeni 170 vagy 200 lóval, max lerepülni róla..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Topiccsendőr #596 üzenetére
Nem gyűlölködöm. Buddhizmus nem ismeri a gyűlöletet, legalábbis itteni értelem szerintit nem. Azon meg ne vitatkozzunk, hogy nagyfeketetédéiaudis fogja nagyobb eséllyel rád rántani a kormányt, vagy egy daewoo matizos, esetleg seat leonos.
Tudod te is. Az ember alapvetően jó, csak a környezet hozza ki belőle a rosszat. Bár ez nem fog érdekelni téged sem, amikor ne adj Isten a zasszonnyal' fekszel az út széli árokban.
peace.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #619 üzenetére
ez az off politika on.
a környezetvédelmi normákkal teljesen egyet értek. még a tuningnak sem lenne baja, ha az valódi, minőségi tuning lenne, nem a kókányolás és azért valljuk be, a minőségi tuning ahogy szoktad vala mondani zsilliárdos történet. ezért marad a felpattintom a slipont, +20le történet. a jogsi szerzés körül is kéne valamit tenni, egyet értek. de hogy kukásmellényezzek.. azzal inkább egyet értek, hogy kötelező fényvisszaverő csikokat beleépiteni a kabátba és design elemként alkalmazni, de kurvannyukat, szponzorálják meg nekem újra azt a rahedli pénzt ruhára. amúgy láthatod a felsorolásból, hogy a tipikus propagandista szöveget tolják az amúgy totálisan inkompetensek. ezért politikusok. mert máshol az élet többi területén megbuktak. sosem volt még ilyen jóa következő motoromon biztos lesz közút miatt abs, de ha nem is kikapcsolható, majd megnézzük melyik biztositékot kell kihúzni pályára hozzá. vagy ahogy te is mondod, pályamotor, aztán rohadjon meg az összes nyakkendős köcsög.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #619 üzenetére
Nem tudom már hol, de volt egy teszt, ahol az abs vs abs nélküli motort hasonlították (ugyanaz a típus stb). Az ABS-sel mindig sikerült rövidebbet fékezni. Nyilván rossi meg a többiek tudnának anélkül is rövidebbet, de az átlag emberek és a motorosok többsége (aki nem versenyző) nem tud rövidebbet fékzeni. Ennek ellenére egyébként igazad van, az ABS szerepe nem épp ez, de az új rendszerek hatékonysága baromi jó állítólag, és nem is érezni, hogy működésbe léptek. Tapasztalatom nincs ezen a téren, csak azt tudom, amit olvastam.
Az összes politikust beengedték a homokozóba, most játszanak. Úgyis elfelejtik egy darabig.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #622 üzenetére
Tudom, ezt mondom én is. Olvasd el mégegyszer
"Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül." Erre írtam, hogy nem feltétlenül van ez így, a versenyzőket leszámítva.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #624 üzenetére
tegyük fel, hogy az igényes tuning, tényleg a-tól z-ig végig zongorázva a folyamatot megtörténik. jogi, szabályozási oldalról, hogy oldod meg? még motoros társadalom 90%-ban is őshomály az egész (már csak az ára miatt is), akkor a kék köpenyes mozaik utca zombik honnan értsék a témát? ki fogja megofgalmazni, ki fogja ellenőriztetni, gyakorlatba átültetni... ki kéne a németekhez küldeni 100 embert tanulni a tüv-höz és szerintem még akkor is bonyolult lenne. odaállitasz a faszihoz műszakin, mutatod a papirokat, mit miért csináltál és mi a lényege, ez igy helyes, az meg visszabámul rád két slukk cigi közben, hogy mi a szart akarsz már részer fiú, miért csinálsz neki munkát...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #626 üzenetére
Látod, a felületesség
Egyetértünk mindenben, kivéve abban, hogy "Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül. "
Erre mondtam, hogy a versenyzőket vagy sokat pályázókat leszámítva nincs így feltétlenül. Erre írtam azt is, hogy volt valahol teszt ezzel kapcsolatban átlag motorosokkal, és az új abs-ekkel mindig sikerült rövidebbet fékezniük annak ellenére, hogy az ABS dolga nem ez lenne (ahogy te is írtad).
De nem is a rövidebb fékezés a lényeg. Ahogy az új autóknál is kötelező lett az ESP, nem látok semmi kivetni valót abban, hogy motoron meg legyen ABS. Sok esetben életet menthet. Hiába a több ezer, tízeter km egy túrás háta mögött, ha nem volt vészhelyzetben számos alkalommal, akkor képes lehet ugyanazon hibák elkövetésére, amire a kevésbé rutinosak (nem a kezdőkre gondolok itt). Tehát a tapasztaltaknak is jól jöhet néha.
Szóval szerintem az ABS bevezetésével nincs baj. A többi viszont képtelenség és baromság, amit ezek kitaláltak ott a karosszékben ülve. Sajnos az emberek egyre kényelmesebbek, ami nem feltétlenül jelent hozzá nem értést minden esetben. Nem baj, ha fejlődik a technika.stimm?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #628 üzenetére
Remélem ma nem mész motorozni, mert innen úgy tűnik, mintha lenne benned már egy pár sör No offense (bár az is lehet, hogy még belőlem nem ment ki tegnap óta ).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Topiccsendőr #624 üzenetére
PC+letöltött map is kókány. Minden blokk különbözik, csak ezt sokan nem tudják.
Környezetvédelemről meg annyit, hogy amíg a konténerszállító hajók 50m3-t zabálnak óránként amikkel kínából hozzák ide a fokhagymát (a hagyma "hazájába"), addig nekem ne szabályozzanak, meg mutassanak képet mert kiröhögöm őket. Érdekes, hogy csak a kisembernek kell a környezetét védenie, a nagytőkének nem...Szerintem amúgy egy pc+pados motor jobb kibocsájtást érne el a tökéletesebb égés miatt. Aztán lehet nincs igazam.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #635 üzenetére
Ez alap!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Filmvilág
- Milyen légkondit a lakásba?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Motoros topic
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest